abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:45:48 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207331325
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het doet je wel wat zo te zien, die terechte kritiek van sommigen op Greta. Ik wist dat zij wel een redelijke status had onder Linksen, maar dat kritiek zo ontzettend gevoelig ligt had ik dan weer niet verwacht.
Ah je bent weer je langspeelplaat aan het afdraaien wanneer het allemaal wat te complex wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207331329
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Moest googlen.

Is dus een voormalig kickbokser en MMA vechter geen 'bokskampioen'.

Dan zal de rest ook wel niet kloppen.
Moet jij weten
pi_207331330
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]
Kansloos. Jij bent echt compleet hulpeloos, totaal weerloos tegen sociale media.
Zegt degene die de laatste 2 jaar samenzweringstheorie na samenzweringstheorie heeft omarmd. _O-
pi_207331464
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Haha, ze mogen hem al lekker lang opsluiten voor al die andere onzin van hem. Je lijkt wel erg van streek dat meneer de bak in moet.
Je vindt het terecht als mensen lekker lang opgesloten worden omdat ze onzin verkondigen?
Weet je hoe leeg FOK! wordt?
Misschien is de doodstraf nog beter, Momo. Laat maar zien hoe hard jij deugt.
Go hard or go home
pi_207331624
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het doet je wel wat zo te zien, die terechte kritiek van sommigen op Greta. Ik wist dat zij wel een redelijke status had onder Linksen, maar dat kritiek zo ontzettend gevoelig ligt had ik dan weer niet verwacht.
Hahaha deze langspeelplaat weer

Pleur de volgende keer maar gewoon een standaardtekstje in ieder topic joh. De inhoud is toch zo’n beetje altijd hetzelfde. Dat bespaar je typewerk. Of vraag ChatGPT om dezelfde tekst te herschrijven!
pi_207331651
Erg mooi hoe dit topic alle onzekere jongetjes die een grifter als Tate serieus nemen komen verdedigen.

Hoop dat ze beseffen dat hij jullie nog het meest uitlacht, jullie zijn nog meer zijn verdienmodel dan de vrouwen die hij uitbuit.
pi_207331774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waar heb ik precies de heiligverklaring van Greta ingezet?

Wat ik schitterend vind is dat een meid van 19 een totale randdebiel als Tate precies daar raakt waar het 'm het meest dwarszit. Met een tweet z'n hele poreuze zelfbeeld in kaart gebracht, en daarmee ook z'n misselijkmakende ideologie.
Ik vind dit soort shitstorms erg vermakelijk. Influencer met vmbo niveau die op internet getrolld wordt door een marketingbureau met een autistisch meisje als mascotte. Dit is wat meer dan 2000 jaar beschaving ons gebracht heeft. _O_
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:02:36 #258
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_207331804
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar dat kan ik weer niet koppelen aan dat hele gedoe je eigen waarde hangen aan hoeveel vrouwen je neukt, aantal auto´s dat je hebt etc. Materialisme en geloof zijn in essentie natuurlijk juist wel een tegenhanger.
Hij is nog geen maand geleden bekeerd en moet nog veel leren. Echter wat mij totaal niet verbaasd, hiervoor was hij Christen en werd zijn geloof nooit gelinkt aan zijn uitspraken door gekkies :')
Schijt aan iedereen
pi_207332045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waar heb ik precies de heiligverklaring van Greta ingezet?

Wat ik schitterend vind is dat een meid van 19 een totale randdebiel als Tate precies daar raakt waar het 'm het meest dwarszit. Met een tweet z'n hele poreuze zelfbeeld in kaart gebracht, en daarmee ook z'n misselijkmakende ideologie.
Volgens mij is hij vooral geraakt door een arrestatieteam dat hem plotseling wel wist te vinden, terwijl hij al die tijd nou niet bepaald ondergedoken zat en zich in onopvallende auto's verplaatste of zo. Als je daar verder geen bedenkingen bij hebt maar je verkneukeld dan is je moreel kompas blijkbaar volledig gepolariseerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zegt degene die de laatste 2 jaar samenzweringstheorie na samenzweringstheorie heeft omarmd. _O-
Ik weet toevallig dat dat een verhaaltje was wat rond ging onder bakvissen op compleet geindoctrineerde universiteiten. Als jij dat hier dan gewoon weer komt herkauwen dan moet ik constateren dat je compleet weerloos bent tegen je manipulatoren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:13:06 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207332113
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Volgens mij is hij vooral geraakt door een arrestatieteam dat hem plotseling wel wist te vinden, terwijl hij al die tijd nou niet bepaald ondergedoken zat en zich in onopvallende auto's verplaatste of zo. Als je daar verder geen bedenkingen bij hebt maar je verkneukeld dan is je moreel kompas blijkbaar volledig gepolariseerd.
[..]
Ik weet toevallig dat dat een verhaaltje was wat rond ging onder bakvissen op compleet geindoctrineerde universiteiten. Als jij dat hier dan gewoon weer komt herkauwen dan moet ik constateren dat je compleet weerloos bent tegen je manipulatoren.
Precies, het is wegens een tweet van Greta dat de arme Tate nu ineens wordt opgepakt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:14:25 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207332163
na die tweet van

quote:
yes, please enlighten me. send me an email at smalldickenergy@getalife.com
had hij trouwens direct teruggetweet

quote:
How dare you?!?
Maar die tweet is blijkbaar alweer verwijderd.

bron: dat filmpje wat hier gepost is
pi_207332228
Sowieso vechtsporters al voorbeelden zien :)_!
Volgens mij zijn er maar een paar echt goede mensen met een goede mentaliteit. De rest is gewoon tuig.
Doei
pi_207332301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:14 schreef Tengano het volgende:
na die tweet van
[..]
[..]

Ik vraag me overigens wel af of die tweet daadwerkelijk van Greta is, of van het management team dat haar aanstuurt, want dat ze niet meer dan een postergirl is voor haar activistische ouders lijkt me wel duidelijk. Het is allemaal een grote ingestudeerde act.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:19:12 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207332311
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik vraag me overigens wel af of die tweet daadwerkelijk van Greta is, of van het management team dat haar aanstuurt, want dat ze niet meer dan een postergirl is voor haar activistische ouders lijkt me wel duidelijk. Het is allemaal een grote ingestudeerde act.
En dan nog een meesterlijke burn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207332448
quote:

[..]
[..]
Ben al een tijdje van de uni af en ik werk op misschien wel de meest unwoke plek van Nederland in een team met enkel mannen. Maar de bakvisjes hebben mij vast nog steeds in hun klauwen.
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 14:25:25 #266
236264 crew  capricia
pi_207332467
quote:
na die tweet van
[..]
[..]

Wat een looser hè. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:26:05 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207332485
quote:

[..]
Op haar twitteraccount staat zelfs dat ze autist is. Dat heeft ook wel wat dat je dat bijna uitvent als een kwaliteit.

Maar zo als ik haar heb leren kennen is het een felle donder die er destijds ook niet voor terugdeinsde om de groten der aarde even de mantel uit te vegen. "How dare you!!!!" :( Absoluut onvergetelijk _O_

Dat vuur heeft ze blijkbaar in zich en dom is ze ook niet. En met nog een beetje puberenergie zie ik haar dat dus best doen zo'n fel en vernietigend tweetje })

Wat me trouwens ook opviel aan die tweet is dat er geen hoofdletters in die twee zinnen zijn gebruikt maar wel een punt achter beide zinnen. Dat doet ook wel iets meer denken aan een spontane tweet die er zo uitgespuugd is.
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:29:00 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207332569
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit. Het valt inderdaad op dat zo'n kinderlijke tweet het in bepaalde kringen zo goed doet.
[..]
Echt belangrijke dingen? Zoals het twee jaar lang spijbelen van school en ondertussen allerlei andere kinderen meeslepen in haar eigen hysterie met betrekking tot het klimaat? Nee, dat is eigenlijk behoorlijk gestoord en ook triest dat dit jarenlang gefaciliteerd is door de Westerse media, politici en haar ouders. Zo'n kind had in bescherming genomen moeten worden genomen en terug naar school moeten zijn gestuurd.
En dat allemaal omdat ze dingen zegt die jou onwelgevallig zijn? Jeetje, wat een emotionele reactie.
Huilen dan.
pi_207332609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Op haar twitteraccount staat zelfs dat ze autist is. Dat heeft ook wel wat dat je dat bijna uitvent als een kwaliteit.

Maar zo als ik haar heb leren kennen is het een felle donder die er destijds ook niet voor terugdeinsde om de groten der aarde even de mantel uit te vegen. "How dare you!!!!" :( Absoluut onvergetelijk _O_

Dat vuur heeft ze blijkbaar in zich en dom is ze ook niet. En met nog een beetje puberenergie zie ik haar dat dus best doen zo'n fel en vernietigend tweetje })
Misschien zit ik er wel helemaal naast, ik zag haar niet aan voor het type dat met zo'n snedige penis comeback komt. Het was op zich wel grappig overigens, dat blijft voor de rest van zijn leven aan hem plakken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:35:07 #270
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207332741
En de Telegraaf probeert er gelijk weer een slaatje uit te slaan met een Premium artikeltje :')

quote:
'Wie is gearresteerde influencer Andrew Tate?' :o

https://www.telegraaf.nl/(...)fluencer-andrew-tate
Volgens mij hebben ze dit er zo snel uitgegooid dat ze volgens mij het woordje 'de' in de titel zijn vergeten.
pi_207332775
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ze ontbloot op schitterende wijze de kern van Tate's onzekerheid.

Wanneer types als Tate over 'mannelijkheid' beginnen moet je sowieso verder heel hard weg rennen.
Als hij gewoon had geaccepteerd dat Greta zijn meerdere was in deze uitwisseling dan was er weinig aan de hand geweest.
Maar Tate kwam tevergeefs nog terug met een paar zeer zwakke comebacks. Dat diskwalificeerde hem als “alfa man” volledig.
pi_207332869
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit. Het valt inderdaad op dat zo'n kinderlijke tweet het in bepaalde kringen zo goed doet.
[..]
Echt belangrijke dingen? Zoals het twee jaar lang spijbelen van school en ondertussen allerlei andere kinderen meeslepen in haar eigen hysterie met betrekking tot het klimaat? Nee, dat is eigenlijk behoorlijk gestoord en ook triest dat dit jarenlang gefaciliteerd is door de Westerse media, politici en haar ouders. Zo'n kind had in bescherming genomen moeten worden genomen en terug naar school moeten zijn gestuurd.
Helemaal eens wat betreft Greta, de lobby machine achter haar inclusief de media hebben wat dat betreft goed werk geleverd.
Helaas heeft het wel verregaande gevolgen voor de westerse wereld.
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 14:42:08 #273
5428 crew  miss_sly
pi_207332916
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dat allemaal omdat ze dingen zegt die jou onwelgevallig zijn? Jeetje, wat een emotionele reactie.
Bijzonder ook hoe een topic over een van verkrachting en mensensmokkel verdachte kerel zo snel weer gedraaid wordt dat het over een meisje gaat dat links en klimaatactivist is. Dat laatste is echt vele malen erger dan het eerste, natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207332926
Blij dat de fok onderbuik crew weet dat hij sowieso schuldig is.
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:43:34 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207332944
quote:
na die tweet van
[..]
[..]

Nee is niet weg:
twitter

Overigens was die reactie ook ronduit dom, want hoezo zou ze zulk taalgebruik niet mogen hanteren?
En nee, dat het een herhaling van haar eigen beroemde woorden zijn doet daar niets aan af, het blijft een domme misogyne reactie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:44:35 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207332961
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Helemaal eens wat betreft Greta, de lobby machine achter haar inclusief de media hebben wat dat betreft goed werk geleverd.
De westerse wereld is nog helemaal niet klaar voor deze lobby; er moet eerst nog anderhalve eeuw slopend hyper-kapitalisme weggewerkt worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:44:49 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207332964
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee is niet weg:
[ twitter ]
Dat is niet handig dan :D

Wat laat je je als MMA kickbox Alpha :') superman dan kennen zeg _O- _O- _O-

Je zo door zo'n autistisch pubermeisje laten vloeren _O_

oO<

vrijdag 30 december 2022 @ 14:48:00 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207333013
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bijzonder ook hoe een topic over een van verkrachting en mensensmokkel verdachte kerel zo snel weer gedraaid wordt dat het over een meisje gaat dat links en klimaatactivist is. Dat laatste is echt vele malen erger dan het eerste, natuurlijk.
Natuurlijk. Je weet toch dat niet een verkrachtende en oplichtende misdadiger, maar iemand die zich inzet voor een duurzamere wereld, het échte gevaar is voor de samenleving. We moeten ons niet laten afleiden!
Huilen dan.
pi_207333018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik vind dit soort shitstorms erg vermakelijk. Influencer met vmbo niveau die op internet getrolld wordt door een marketingbureau met een autistisch meisje als mascotte. Dit is wat meer dan 2000 jaar beschaving ons gebracht heeft. _O_
Briljante waarneming mijn beste.
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 14:49:20 #280
5428 crew  miss_sly
pi_207333042
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Natuurlijk. Je weet toch dat niet een verkrachtende en oplichtende misdadiger, maar iemand die zich inzet voor een duurzamere wereld, het échte gevaar is voor de samenleving. We moeten ons niet laten afleiden!
Ik ben blij dat jij het ook ziet! Nu de rest van de wereld nog!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207333073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zag van de week dat nu ook supermarkten op het lijstje van de klimaatactivisten staan :')
pi_207333109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 23:21 schreef skysherrif het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ring-en-mensenhandel
[..]
Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunberg
[ twitter ]
Het feit dat ze al beginnen met domrechts haalt al elke vorm van intellect uit het artikel :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 30 december 2022 @ 14:58:11 #283
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207333219
Deze is wel leuk voor in de OP :D

pi_207333235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef Tengano het volgende:
Deze is wel leuk voor in de OP :D

[ afbeelding ]
Inderdaad 2 online aandachtzoekertjes.
pi_207333239
Gelachen door reclamebureau Greta
pi_207333250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ben al een tijdje van de uni af en ik werk op misschien wel de meest unwoke plek van Nederland in een team met enkel mannen. Maar de bakvisjes hebben mij vast nog steeds in hun klauwen.
Die bakvissen leven al een tijdje in een ironie en hyperboolvrij wereldje omdat niemand een grap durft te maken omdat je weleens iemand zou kunnen kwetsen. Jij hebt geen ander excuus dan dat je blijkbaar weerloos bent tegen mensen die je iets willen laten denken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies, het is wegens een tweet van Greta dat de arme Tate nu ineens wordt opgepakt.
De beschuldigingen van sex trafficking zijn al vrij oud en ieder geval eentje is niet erg geloofwaardig. Beetje raar dat hij daar nu ineens voor opgepakt wordt of niet?
pi_207333251
quote:

[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat mensen doen alsof het heel gevat was, terwijl de man met dure auto-> verwijzing naar kleine penis nou niet bepaald origineel is.

Verder: als die Tate schuldig is aan wat hem tenlastegelegd is, graag levenslang. Walgelijk.
pi_207333440
Hij is overigens niet vrij
pi_207333520
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zo haal je degenen met een kleine piemel er wel makkelijk tussenuit.
  vrijdag 30 december 2022 @ 15:14:24 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207333562
quote:

[..]
Wat was een verhaaltje?
Huilen dan.
pi_207333640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die bakvissen leven al een tijdje in een ironie en hyperboolvrij wereldje omdat niemand een grap durft te maken omdat je weleens iemand zou kunnen kwetsen. Jij hebt geen ander excuus dan dat je blijkbaar weerloos bent tegen mensen die je iets willen laten denken.
[..]
De beschuldigingen van sex trafficking zijn al vrij oud en ieder geval eentje is niet erg geloofwaardig. Beetje raar dat hij daar nu ineens voor opgepakt wordt of niet?
Jij wil mij iets laten denken, maar dat is niet gelukt. Ben dus in ieder geval niet helemaal weerloos *O*
Verder zul je nergens in mijn postgeschiedenis iets positiefs over Greta vinden, omdat ik niet helemaal gecharmeerd was van een scholier die wel even gaat uitleggen hoe de wereld zou moeten werken. Dat terwijl ik groene energie keigaaf vind zoals je kan zien aan mijn usericoon. Echter kan ik lachen om een goede comeback en heeft ze dat hier 2x heel mooi gedaan. Ik heb dan nog de flexibiliteit om iemand die ik normaal gesproken negeer alsnog de W te geven.

Jij zal dat vast beter weten dan de Roemeense politie.
pi_207334326
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 15:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat was een verhaaltje?
Dat hij een dikke kerel geen CPR zou geven en dat Glazenmaker dat net zo serieus neemt als de institutioneel humorlozen vind ik zorgwekkend.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij wil mij iets laten denken, maar dat is niet gelukt. Ben dus in ieder geval niet helemaal weerloos *O*
Verder zul je nergens in mijn postgeschiedenis iets positiefs over Greta vinden, omdat ik niet helemaal gecharmeerd was van een scholier die wel even gaat uitleggen hoe de wereld zou moeten werken. Dat terwijl ik groene energie keigaaf vind zoals je kan zien aan mijn usericoon. Echter kan ik lachen om een goede comeback en heeft ze dat hier 2x heel mooi gedaan. Ik heb dan nog de flexibiliteit om iemand die ik normaal gesproken negeer alsnog de W te geven.

Jij zal dat vast beter weten dan de Roemeense politie.
Zweden en de UK kunnen iemand 10 jaar opgesloten houden naar aanleiding van een niet meer bestaande verkrachtingszaak, maar de timing van notabene de Roemeense politie is boven elke twijfel verheven.
pi_207334732
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Het feit dat ze al beginnen met domrechts haalt al elke vorm van intellect uit het artikel :')
Het feit dat het op Joop staat eigenlijk al.
pi_207335013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat mensen doen alsof het heel gevat was, terwijl de man met dure auto-> verwijzing naar kleine penis nou niet bepaald origineel is.

Verder: als die Tate schuldig is aan wat hem tenlastegelegd is, graag levenslang. Walgelijk.
Dat is het niet. MSM doen alsof het een heel gevatte opmerking is.

Maar als iemand 'n opmerking maakt over een vrouw die te dik is, een mannelijke kop heeft of geen tieten heeft...
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:25:15 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207335288
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is het niet. MSM doen alsof het een heel gevatte opmerking is.

Maar als iemand 'n opmerking maakt over een vrouw die te dik is, een mannelijke kop heeft of geen tieten heeft...
Punt is dat hij haar mentionde om haar lastig te vallen of te treiteren met zijn tig auto's met mega emissies.. hij wijst haar dus op zijn dikke auto's, dat zijn daar dan een "kleine piemel" reactie op geeft is idd wel grappig, ze springt niet op haar emissie high horse, ze kapt hem gewoon af met een zin die hij echt als een belediging opvat.

De vergelijking maken met een dikke lelijke vrouw is weer een beetje flauw, maar reken maar dat iemand als Maggie de Block iemand gaat treiteren omdat hij of zij een hamburger eet dat een reply van die hamburgereter dan ook best ver kan gaan qua opmerkingen over het uiterlijk van de Block en dat dat dan nog grappig gevonden gaat worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207335341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Punt is dat hij haar mentionde om haar lastig te vallen of te treiteren met zijn tig auto's met mega emissies.. hij wijst haar dus op zijn dikke auto's, dat zijn daar dan een "kleine piemel" reactie op geeft is idd wel grappig, ze springt niet op haar emissie high horse, ze kapt hem gewoon af met een zin die hij echt als een belediging opvat.

De vergelijking maken met een dikke lelijke vrouw is weer een beetje flauw, maar reken maar dat iemand als Maggie de Block iemand gaat treiteren omdat hij of zij een hamburger eet dat een reply van die hamburgereter dan ook best ver kan gaan qua opmerkingen over het uiterlijk van de Block en dat dat dan nog grappig gevonden gaat worden.
Ik vind het 'n beetje een standaard 'botlike' reactie. Niet gevat of origineel of zo. Hij reageert erop alsof ze haar email-adres daar neer plempte. Wat 'ie ook vroeg.

De Mos maakte een keer een opmerking over het postuur van Van Gent. Daar werd schande van gesproken. En fatshaming probeert men ook wanhopig uit te bannen. Je moet het tegenwoordig zelfs bijna verplicht mooi vinden.
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:30:32 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207335412
De opmerking ging niet over het uiterlijk van Tate maar over zijn opgeblazen ego.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:32:12 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207335456
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind het 'n beetje een standaard 'botlike' reactie. Niet gevat of origineel of zo. Hij reageert erop alsof ze haar email-adres daar neer plempte. Wat 'ie ook vroeg.

De Mos maakte een keer een opmerking over het postuur van Van Gent. Daar werd schande van gesproken. En fatshaming probeert men ook wanhopig uit te bannen. Je moet het tegenwoordig zelfs bijna verplicht mooi vinden.
Een opmerking maken over het postuur (of iemands vermeende kleine piemel), is heel erg afhankelijk van de situatie, maar als je out of the blue iemand gaat lopen treiteren/stangen op zo'n manier kun je dat verwachten, en in dit geval gaat het over iemand die geen enkel respect voor vrouwen heeft ze ook graag en makkelijk seksualiseert, dus ze pakt hem precies daar waar hij het het lekkerst vindt: bij de ballen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207335497
Als dit echt een goede burn is van Greta dan snap ik nu ook waarom mensen Claudia de Breij grappig kunnen vinden.
pi_207335511
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:30 schreef Lienekien het volgende:
De opmerking ging niet over het uiterlijk van Tate maar over zijn opgeblazen ego.
Dat zal wel. Maar kun je niet op zijn minst concluderen dat een kleine pik opmerking zo’n beetje het meest afgezaagde is wat je kan doen.

En om dan met zijn allen te gaan doen alsof het zeer gevat is, dat is een beetje kleren van de keizer…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')