De westerse wereld is nog helemaal niet klaar voor deze lobby; er moet eerst nog anderhalve eeuw slopend hyper-kapitalisme weggewerkt worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal eens wat betreft Greta, de lobby machine achter haar inclusief de media hebben wat dat betreft goed werk geleverd.
Helaas heeft het wel verregaande gevolgen voor de westerse wereld.
Dat is niet handig danquote:
Natuurlijk. Je weet toch dat niet een verkrachtende en oplichtende misdadiger, maar iemand die zich inzet voor een duurzamere wereld, het échte gevaar is voor de samenleving. We moeten ons niet laten afleiden!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijzonder ook hoe een topic over een van verkrachting en mensensmokkel verdachte kerel zo snel weer gedraaid wordt dat het over een meisje gaat dat links en klimaatactivist is. Dat laatste is echt vele malen erger dan het eerste, natuurlijk.
Briljante waarneming mijn beste.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind dit soort shitstorms erg vermakelijk. Influencer met vmbo niveau die op internet getrolld wordt door een marketingbureau met een autistisch meisje als mascotte. Dit is wat meer dan 2000 jaar beschaving ons gebracht heeft.
Ik ben blij dat jij het ook ziet! Nu de rest van de wereld nog!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je weet toch dat niet een verkrachtende en oplichtende misdadiger, maar iemand die zich inzet voor een duurzamere wereld, het échte gevaar is voor de samenleving. We moeten ons niet laten afleiden!
Ik zag van de week dat nu ook supermarkten op het lijstje van de klimaatactivisten staanquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal eens wat betreft Greta, de lobby machine achter haar inclusief de media hebben wat dat betreft goed werk geleverd.
Helaas heeft het wel verregaande gevolgen voor de westerse wereld.
Het feit dat ze al beginnen met domrechts haalt al elke vorm van intellect uit het artikelquote:Op donderdag 29 december 2022 23:21 schreef skysherrif het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ring-en-mensenhandel
[..]
Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunberg
[ twitter ]
Inderdaad 2 online aandachtzoekertjes.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef Tengano het volgende:
Deze is wel leuk voor in de OP![]()
[ afbeelding ]
Die bakvissen leven al een tijdje in een ironie en hyperboolvrij wereldje omdat niemand een grap durft te maken omdat je weleens iemand zou kunnen kwetsen. Jij hebt geen ander excuus dan dat je blijkbaar weerloos bent tegen mensen die je iets willen laten denken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben al een tijdje van de uni af en ik werk op misschien wel de meest unwoke plek van Nederland in een team met enkel mannen. Maar de bakvisjes hebben mij vast nog steeds in hun klauwen.
De beschuldigingen van sex trafficking zijn al vrij oud en ieder geval eentje is niet erg geloofwaardig. Beetje raar dat hij daar nu ineens voor opgepakt wordt of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, het is wegens een tweet van Greta dat de arme Tate nu ineens wordt opgepakt.
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat mensen doen alsof het heel gevat was, terwijl de man met dure auto-> verwijzing naar kleine penis nou niet bepaald origineel is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens wel af of die tweet daadwerkelijk van Greta is, of van het management team dat haar aanstuurt, want dat ze niet meer dan een postergirl is voor haar activistische ouders lijkt me wel duidelijk. Het is allemaal een grote ingestudeerde act.
Zo haal je degenen met een kleine piemel er wel makkelijk tussenuit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijzonder ook hoe een topic over een van verkrachting en mensensmokkel verdachte kerel zo snel weer gedraaid wordt dat het over een meisje gaat dat links en klimaatactivist is. Dat laatste is echt vele malen erger dan het eerste, natuurlijk.
Wat was een verhaaltje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat dat een verhaaltje was wat rond ging onder bakvissen op compleet geindoctrineerde universiteiten. Als jij dat hier dan gewoon weer komt herkauwen dan moet ik constateren dat je compleet weerloos bent tegen je manipulatoren.
Jij wil mij iets laten denken, maar dat is niet gelukt. Ben dus in ieder geval niet helemaal weerloosquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die bakvissen leven al een tijdje in een ironie en hyperboolvrij wereldje omdat niemand een grap durft te maken omdat je weleens iemand zou kunnen kwetsen. Jij hebt geen ander excuus dan dat je blijkbaar weerloos bent tegen mensen die je iets willen laten denken.
[..]
De beschuldigingen van sex trafficking zijn al vrij oud en ieder geval eentje is niet erg geloofwaardig. Beetje raar dat hij daar nu ineens voor opgepakt wordt of niet?
Dat hij een dikke kerel geen CPR zou geven en dat Glazenmaker dat net zo serieus neemt als de institutioneel humorlozen vind ik zorgwekkend.quote:
Zweden en de UK kunnen iemand 10 jaar opgesloten houden naar aanleiding van een niet meer bestaande verkrachtingszaak, maar de timing van notabene de Roemeense politie is boven elke twijfel verheven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij wil mij iets laten denken, maar dat is niet gelukt. Ben dus in ieder geval niet helemaal weerloos![]()
Verder zul je nergens in mijn postgeschiedenis iets positiefs over Greta vinden, omdat ik niet helemaal gecharmeerd was van een scholier die wel even gaat uitleggen hoe de wereld zou moeten werken. Dat terwijl ik groene energie keigaaf vind zoals je kan zien aan mijn usericoon. Echter kan ik lachen om een goede comeback en heeft ze dat hier 2x heel mooi gedaan. Ik heb dan nog de flexibiliteit om iemand die ik normaal gesproken negeer alsnog de W te geven.
Jij zal dat vast beter weten dan de Roemeense politie.
Het feit dat het op Joop staat eigenlijk al.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het feit dat ze al beginnen met domrechts haalt al elke vorm van intellect uit het artikel
Dat is het niet. MSM doen alsof het een heel gevatte opmerking is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat mensen doen alsof het heel gevat was, terwijl de man met dure auto-> verwijzing naar kleine penis nou niet bepaald origineel is.
Verder: als die Tate schuldig is aan wat hem tenlastegelegd is, graag levenslang. Walgelijk.
Punt is dat hij haar mentionde om haar lastig te vallen of te treiteren met zijn tig auto's met mega emissies.. hij wijst haar dus op zijn dikke auto's, dat zijn daar dan een "kleine piemel" reactie op geeft is idd wel grappig, ze springt niet op haar emissie high horse, ze kapt hem gewoon af met een zin die hij echt als een belediging opvat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is het niet. MSM doen alsof het een heel gevatte opmerking is.
Maar als iemand 'n opmerking maakt over een vrouw die te dik is, een mannelijke kop heeft of geen tieten heeft...
Ik vind het 'n beetje een standaard 'botlike' reactie. Niet gevat of origineel of zo. Hij reageert erop alsof ze haar email-adres daar neer plempte. Wat 'ie ook vroeg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Punt is dat hij haar mentionde om haar lastig te vallen of te treiteren met zijn tig auto's met mega emissies.. hij wijst haar dus op zijn dikke auto's, dat zijn daar dan een "kleine piemel" reactie op geeft is idd wel grappig, ze springt niet op haar emissie high horse, ze kapt hem gewoon af met een zin die hij echt als een belediging opvat.
De vergelijking maken met een dikke lelijke vrouw is weer een beetje flauw, maar reken maar dat iemand als Maggie de Block iemand gaat treiteren omdat hij of zij een hamburger eet dat een reply van die hamburgereter dan ook best ver kan gaan qua opmerkingen over het uiterlijk van de Block en dat dat dan nog grappig gevonden gaat worden.
Een opmerking maken over het postuur (of iemands vermeende kleine piemel), is heel erg afhankelijk van de situatie, maar als je out of the blue iemand gaat lopen treiteren/stangen op zo'n manier kun je dat verwachten, en in dit geval gaat het over iemand die geen enkel respect voor vrouwen heeft ze ook graag en makkelijk seksualiseert, dus ze pakt hem precies daar waar hij het het lekkerst vindt: bij de ballen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het 'n beetje een standaard 'botlike' reactie. Niet gevat of origineel of zo. Hij reageert erop alsof ze haar email-adres daar neer plempte. Wat 'ie ook vroeg.
De Mos maakte een keer een opmerking over het postuur van Van Gent. Daar werd schande van gesproken. En fatshaming probeert men ook wanhopig uit te bannen. Je moet het tegenwoordig zelfs bijna verplicht mooi vinden.
Dat zal wel. Maar kun je niet op zijn minst concluderen dat een kleine pik opmerking zo’n beetje het meest afgezaagde is wat je kan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:30 schreef Lienekien het volgende:
De opmerking ging niet over het uiterlijk van Tate maar over zijn opgeblazen ego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |