Dit is weer typisch gewauwel he. Zo lelijk is die gast ook weer niet. Hij ziet vrouwen als objecten die je moet neuken voor status. Normale vrouwen zouden al lang weglopen als je ziet hoe hij over vrouwen praat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:26 schreef Akathisia het volgende:
Overigens is Tate, met zijn gebrek aan kin, wel echt onvoorstelbaar lelijk -welhaast misvormd- en geld is voor hem duidelijk de (enige) gateway to pussy gebleken. Het moet voor hem toch enorm frustrerend zijn dat hij zich elke dag van de week suf werkt en er alleen transactionele seks voor terug krijgt, terwijl een knappe 'brokie', die wel mét kin geboren was, overladen wordt met vrouwen die hem écht willen?
Damn dat doet pijn, het leven is oneerlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:26 schreef Akathisia het volgende:
Overigens is Tate, met zijn gebrek aan kin, wel echt onvoorstelbaar lelijk -welhaast misvormd- en geld is voor hem duidelijk de (enige) gateway to pussy gebleken. Het moet voor hem toch enorm frustrerend zijn dat hij zich elke dag van de week suf werkt en er alleen transactionele seks voor terug krijgt, terwijl een knappe 'brokie', die wel mét kin geboren was, overladen wordt met vrouwen die hem écht willen?
Je ziet het al aan de termen die hij gebruikt jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is weer typisch gewauwel he. Zo lelijk is die gast ook weer niet. Hij ziet vrouwen als objecten die je moet neuken voor status. Normale vrouwen zouden al lang weglopen als je ziet hoe hij over vrouwen praat.
Haha, ze mogen hem al lekker lang opsluiten voor al die andere onzin van hem. Je lijkt wel erg van streek dat meneer de bak in moet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een echte schaap is wat je bent. Je leest één “journalistiek” artikel en je neemt het gewoon aan. Iets met onschuldig voordat het bewezen is, hoor- en wederhoor, uitspraak van de rechter misschien?
Schaap x1000.
En dat maakt dat deze tweet van haar niet klopt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom komt iedereen toch met tweets van deze "vrouw" aanzetten?
Deze dame is zelf ook niet helemaal zuiver.
Mimimi ze hebben die arme Tate opgepakt maar hij hebs echt heel niks gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een echte schaap is wat je bent. Je leest één “journalistiek” artikel en je neemt het gewoon aan. Iets met onschuldig voordat het bewezen is, hoor- en wederhoor, uitspraak van de rechter misschien?
Schaap x1000.
Nah, zijn vroegkale kop lijkt zijn gebrek vreemd genoeg te compenseren maar zoek maar eens naar foto's met haar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is weer typisch gewauwel he. Zo lelijk is die gast ook weer niet. Hij ziet vrouwen als objecten die je moet neuken voor status. Normale vrouwen zouden al lang weglopen als je ziet hoe hij over vrouwen praat.
FOK! zit ook vol met mannen die louter transactionele seks kennen: in de jeugd terzijde geschoven en later geselecteerd wegens een hoge mate van africhtbaarheid en verdiencapaciteit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet het al aan de termen die hij gebruikt ja
Nog steeds is hij niet echt lelijk ofzo. Compenseerde hij toen ook wel met zijn sportieve lichaam en succes als sporter toen. Hoefde zich echt niet als een incel te gedragen. Meeste incels zijn ook niet incel omdat ze zo lelijk zijn maar niet overkomen als prettige personen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nah, zijn vroegkale kop lijkt zijn gebrek vreemd genoeg te compenseren maar zoek maar eens naar foto's met haar.
Geen idee wat je allemaal bazelt maar je hoeft mijn aanname niet verder te verduidelijken hoor. Dat was al crystal clearquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
FOK! zit ook vol met mannen die louter transactionele seks kennen: in de jeugd terzijde geschoven en later geselecteerd wegens een hoge mate van africhtbaarheid en verdiencapaciteit.
Ja, zie ook post 111:quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog steeds is hij niet echt lelijk ofzo. Compenseerde hij toen ook wel met zijn sportieve lichaam en succes als sporter toen. Hoefde zich echt niet als een incel te gedragen. Meeste incels zijn ook niet incel omdat ze zo lelijk zijn maar niet overkomen als prettige personen.
wist ik niet, dan sowieso een punt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hahaha je hebt al verloren, hij is namelijk al een moslim.
De politie wist dat hij aanwezig was dankzij die dozen. Of er al een bevel tot aanhouding lag weet ik niet. Ik denk het wel, gezien de ernst van de beschuldigingen..quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is er eigenlijk ergens bevestigd dat het kwam door de pizzadozen of is dit een internet-gerucht?
Wat komt dit nou ineens vandaan? Is dit projectie? Zelf last van frustraties? Wat is het?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
FOK! zit ook vol met mannen die louter transactionele seks kennen: in de jeugd terzijde geschoven en later geselecteerd wegens een hoge mate van africhtbaarheid en verdiencapaciteit.
Uitgezet bij mainstream press. Kende die vent niet maar het is dus een domme wappie. Dat hij maar wegrot in zijn Roemeense staatshotel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:41 schreef Fascination het volgende:
[ twitter ]
Wat een ontzettend humorloos persoon, zeg.
Je maakt alleen maar aannames over mij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat maakt dat deze tweet van haar niet klopt?
Het gaat om de boodschap van deze tweet maar omdat degene die hem twittert je niet bevalt ga je daar over zitten miepen ipv over de inhoud.
En ja, het is vreselijk grappig dat de organisatie tegen vrouwenhandel, waarvan de afkorting GRETA is, Roemenië aangespoord had vrouwenhandel aan te pakken en deze man nu gepakt is door zijn tweets richting Greta Thunberg.
Als je de ironie daar niet van inziet en alleen maar kunt gaan miepen over de boodschapper terwijl het om de boodschap gaat dan kan ik je daarbij ook niet helpen.
De overeenkomsten tussen Tate en FOK!ers zijn leuk om te onderschrijven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat komt dit nou ineens vandaan? Is dit projectie? Zelf last van frustraties? Wat is het?
Wat is de bron daarvan? Ik vind alleen maar mensen die elkaar napapegaaien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
De politie wist dat hij aanwezig was dankzij die dozen. Of er al een bevel tot aanhouding lag weet ik niet. Ik denk het wel, gezien de ernst van de beschuldigingen..
Dit zeg je alleen maar omdat je die Greta niet mag, typische small dick energy van jou kant. Het is gewoon een leuke assertieve reply om met dat soort gasten om te gaan. Als je dat niet voelt, heb je weinig gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:05 schreef Mano_ het volgende:
Die Tate lijkt me zo op het eerste gezicht best een mongool, maar die tweet van Greta is ook wel van schoolpleinniveau zegHeeft ze hem mooi tuk zeg, poeh poeh.
De anti-incel gemeenschap noemt een misogynist natuurlijk nooit een bondgenoot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, zie ook post 111:
Hij speelt in op de onzekerheid van seksloze jongens maar incels zijn niet van de school 'verbeter jezelf om vrouwen te krijgen'. Hij hakt juist enorm in op gefrustreerde doch luie en laffe jongetjes. Wat dat betreft is hij eerder een bondgenoot van de anti-incel gemeenschap op FOK!
Wauw, ik zag dit aankomen. Dus als ik voor een rechtsstaat ben, ben ik gelijk in love met de verdachte.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, ze mogen hem al lekker lang opsluiten voor al die andere onzin van hem. Je lijkt wel erg van streek dat meneer de bak in moet.
Wat hierboven staat geldt ook voor jou. Ik ben best wel in shock eigenlijk hoe achterlijk mensen zijn. Bizar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mimimi ze hebben die arme Tate opgepakt maar hij hebs echt heel niks gedaan![]()
heuswaar!!! is gewoon allemaal linkse jaloezie de media willen hem monddood maken
Wat dit betreft...quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De anti-incel gemeenschap noemt een misogynist natuurlijk nooit een bondgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |