abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207326150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:34 schreef Sapstengel het volgende:
Al dat linkse volk wat die opmerking van Greta helemaal geweldig vind :') echt elke keer die opmerkingen over "man doet stoer dus heeft kleine penis" dat is het domme niveau.
Haha meneer met kleine penis gespot.

Als Greta die opmerking had gemaakt tegen een random twitter user, dan was het kansloos geweest. Met de voorgeschiedenis van Tate was het een briljante opmerking.
pi_207326158
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:57 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het is wellicht niet toevallig dat het de religie is waar hij zich tot bekeerd heeft.
Zou hij zijn onzekere kleine piemeltje ook hebben laten besnijden denk je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207326181
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als jullie ook op latere leeftijd elkaars piemeltjes nog besnijden, dan is daar wel kans op ja.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:00:49 #104
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207326189
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:49 schreef 2dope het volgende:

[..]
Het zijn denk ik nog veel meer "neutrale" mensen die zo'n reactie wel kunnen waarderen. Heeft niet zozeer met het adoreren van Thunberg te maken maar meer met een treffend repliek op de zoveelste zwakzinnige tweet van dat Tate-debieltje, "kijk hoeveel uitstoot mijn auto's veroorzaken trolololo"

Ik dacht trouwens dat die Tate online een typetje deed, heb wel eens gesprekken gezien van/met hem op Twitch waarvan ik dacht, obvious troll is obvious. Betwijfel nog steeds of het niet gewoon gespeeld is om lui op stang te jagen en een bepaalde 'following' te generen
Hij richt zich duidelijk op onzekere, zoekende jongens tussen de 15 en 21 die status najagen, maar geen flauw idee hebben hoe.
En dan komt deze 37-jarige ex kickbokser uit het houtwerk gekropen die zegt: "Als je me nu 50 euro per maand betaalt voor toegang tot Hustler University ( :') ) dan zal jij ook 33 auto's bezitten en je omringd vinden door meiden."
pi_207326198
Mijn respect voor Greta is iig een stuk groter geworden. Niet alleen koning incel op zijn plek gezet, maar ook nog eens een nieuw stukje hoogmoed uitgelokt met deze gevolgen.
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:03:14 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207326224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Mijn respect voor Greta is iig een stuk groter geworden. Niet alleen koning incel op zijn plek gezet, maar ook nog eens een nieuw stukje hoogmoed uitgelokt met deze gevolgen.
Slechts 2 kleine zinnetjes van die Greta en de pleuris breekt uit.

:D
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:04:08 #107
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207326235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:42 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Klopt, maar dat lijkt me niet de definitie van vrouwenhaat.
De afkeer voor de autonomie van de vrouw is min of meer de definitie van vrouwenhaat in (politiek-)sociologische context. Vrouwenhaat is in deze context niet zozeer de neiging om alle vrouwen te willen verkrachten of vermoorden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207326239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:00 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als jullie ook op latere leeftijd elkaars piemeltjes nog besnijden, dan is daar wel kans op ja.
Wie bedoel je met "jullie"?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207326261
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Misschien om hygiënische redenen. Er kan wat onder blijven zitten.
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:07:26 #110
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207326272
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Misschien om hygiënische redenen. Er kan wat onder blijven zitten.
We leven hier niet in de woestijn he.
pi_207326278
Hij speelt in op de onzekerheid van seksloze jongens maar incels zijn niet van de school 'verbeter jezelf om vrouwen te krijgen'. Hij hakt juist enorm in op gefrustreerde doch luie en laffe jongetjes. Wat dat betreft is hij eerder een bondgenoot van de anti-incel gemeenschap op FOK!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:08:54 #112
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207326304
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Hij richt zich duidelijk op onzekere, zoekende jongens tussen de 15 en 21 die status najagen, maar geen flauw idee hebben hoe.
En dan komt deze 37-jarige ex kickbokser uit het houtwerk gekropen die zegt: "Als je me nu 50 euro per maand betaalt voor toegang tot Hustler University ( :') ) dan zal jij ook 33 auto's bezitten en je omringd vinden door meiden."
Grappig, iemand als Rob Jetten is bijvoorbeeld een echte high status alpha dog. Veel van de Tate-aanhang herkent dat niet omdat Jetten zich niet als debiel patsertje gedraagt. Zelf zullen ze zich in hun bedachte hierarchie echter boven Jetten plaatsen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:08:59 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_207326306
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 07:59 schreef Seven. het volgende:

[..]
Tate fanboy gespot.
:D
Ik heb die naam een paar keer gehoord, verder ken ik die knakker niet _O-
pi_207326354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De afkeer voor de autonomie van de vrouw is min of meer de definitie van vrouwenhaat in (politiek-)sociologische context. Vrouwenhaat is in deze context niet zozeer de neiging om alle vrouwen te willen verkrachten of vermoorden.
Verzin er maar een nieuw woord voor, want ik gun sociologen een dergelijke misvatting van 'haat' niet.
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:11:48 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207326360
Damn, bijdehand doen tegen Thunberg, die nog bijdehandter reageert, vervolgens daar weer op reageren met een foto die je locatie vrijgeeft en daardoor gepakt worden...

Nog grappiger in dit verhaal:
twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:12:30 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207326371
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:51 schreef Treinhoer het volgende:
[ twitter ]

_O- _O-
Lol!!!! :D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:13:38 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207326390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Verzin er maar een nieuw woord voor, want ik gun sociologen een dergelijke misvatting van 'haat' niet.
Misogynie is misschien passender. Door het graecisme vervalt de connotatie met 'naar het leven staan'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207326394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Grappig, iemand als Rob Jetten is bijvoorbeeld een echte high status alpha dog. Veel van de Tate-aanhang herkent dat niet omdat Jetten zich niet als debiel patsertje gedraagt. Zelf zullen ze zich in hun bedachte hierarchie echter boven Jetten plaatsen.
Suggereer je nu dat Jetten neemt en niet genomen wordt?
  Eindredactie Games vrijdag 30 december 2022 @ 10:14:21 #119
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_207326408
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Treffend ja. Die dude heeft ook compleet geen inhoud behalve steeds hetzelfde uitgekauwde gejammer over vrouwen, auto's en geld. Geen greintje intellect te bekennen, geen leuke/interessante gespreksonderwerpen. Echt extreem saai om naar te luisteren.

Ik weet nog dat hij een gesprek had met een streamer en een heel verhaal afstook over hoe zijn eigen vriendin van hem niet op stap mag met bijvoorbeeld vriendinnen zonder dat hij er zelf bij is, want 'vrouwen zijn gewoon niet te vertrouwen'. Onzeker mannetje ook nog kennelijk
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_207326484
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:11 schreef Leandra het volgende:
Damn, bijdehand doen tegen Thunberg, die nog bijdehandter reageert, vervolgens daar weer op reageren met een foto die je locatie vrijgeeft en daardoor gepakt worden...

Nog grappiger in dit verhaal:
[ twitter ]
Waarom komt iedereen toch met tweets van deze "vrouw" aanzetten?

Deze dame is zelf ook niet helemaal zuiver.

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207326486
Doxxed by a box.
  vrijdag 30 december 2022 @ 10:22:56 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_207326592
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:28 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik kende die kneus niet echt, maar als ik zie welke doorgesnoven wappies hier fan van hem zijn hoef ik hem ook niet te kennen.
Wappies en incels lopen beide vaak ook hand in hand qua gedachtengoed. zie je ook weer met adoratie voor deze idioot. En laat dat nou net 2 groepen zijn waar je je absoluut niet mee wilt identificeren inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207326678
Overigens is Tate, met zijn gebrek aan kin, wel echt onvoorstelbaar lelijk -welhaast misvormd- en geld is voor hem duidelijk de (enige) gateway to pussy gebleken. Het moet voor hem toch enorm frustrerend zijn dat hij zich elke dag van de week suf werkt en er alleen transactionele seks voor terug krijgt, terwijl een knappe 'brokie', die wel mét kin geboren was, overladen wordt met vrouwen die hem écht willen?
pi_207326825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 01:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Sluit maar even lekker lang op :W
Een echte schaap is wat je bent. Je leest één “journalistiek” artikel en je neemt het gewoon aan. Iets met onschuldig voordat het bewezen is, hoor- en wederhoor, uitspraak van de rechter misschien?

Schaap x1000.
pi_207326831
Wat eveneens enorm debiel is aan Tate: zijn hele "escape the Matrix" gelul terwijl hij keihard blind consumerism aan het pushen is door status te verbinden aan materieel bezit. Dat is toch precies waar het (neoliberale) systeem op geijkt is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')