ik dacht echt dat ik een pijl zag vliegenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze gooiden de flights in het publiek. Niet de pijlen.
Hierom vind ik Belgen toch wel heel schattig.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn dartspijlen gooien in het publiek niet gevaarlijk ?
Ik heb er nog nooit 1 gezien in me leven.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik miste vorig jaar alle 9-darters
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn dartspijlen gooien in het publiek niet gevaarlijk ?
Flight & shaft dus.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen de flights en plastic stukje geloof ik
Dit zal weinigen verbazen.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gezien in me leven.
In België worden vrouwen gemiddeld ook op hun 23e voor de eerste keer zwanger.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hierom vind ik Belgen toch wel heel schattig.
Nee want die gaat al verliezen van de immer overschatte glibberende “Soots”.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gerwin gaat verliezen van engel Gabriel.
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gezien in me leven.
Ik hoop dat je bij het F1 seizoen beter in vorm bent.quote:
Een bovenbuurman hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft ook het frituurtje aangehad zo te ruiken
Dan kan hij nu nóg harder stampen
Kun je niet even een bitterballetje gaan halen?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft ook het frituurtje aangehad zo te ruiken
Dan kan hij nu nóg harder stampen
Als 28-jarige alleenstaande in het centrum wonen zonder bovenbuurmanquote:
scissorsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |