quote:"Vanaf het eerste tot en met het laatste moment was het heel hard werken", aldus Van der Voort na afloop. "Voor m'n gevoel speelde ik een heel slechte wedstrijd, maar alsnog was ik dicht bij de overwinning."
"Al met al is het een waardeloos WK. Het is prima als je verliest van de nummer 5 van de wereld, maar ik heb niet goed gespeeld. Terug naar de tekentafel. Lekker naar huis."
Gezonder leven
Van der Voort kan door de nederlaag zijn maatje en topfavoriet Michael van Gerwen vrijdag niet meer steunen en kijkt kritisch in de spiegel. "Ik heb al een tijdje geen energie. We zijn hard bezig om gezonder te leven en te kijken waar er nog meer winst te behalen is."
Net als 7 miljard anderen.quote:
Garnalenbroodje incoming.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
Ik wilde het net plaatsenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
Brazielje rouwt, Peelee overleden in het ziekenhuis in Saoe Pauloequote:
Uitvaart in Beljoe Horizontje?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Brazielje rouwt, Peelee overleden in het ziekenhuis in Saoe Pauloe
Ik denk dat het bordje van @fetX indruk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
3 minuten voor de opkomstquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Pelé was toch voor de avondsessies al dood?
Andere tijdzonequote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Maakt voor de Nostradamus niet uitquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Een paar terug had je nog wel de Spaanse Cristo Reyes die geweldig speerde tegen MvG.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Sousa is wel de enige Zuid Europeaan die een beetje kan darten. Geen goede Spanjaarden , Italianen, Grieken,
Toch wel apart dit.
DRT kan nog veel meer internationaler
En jihadi Toni al-Sinasquote:Op donderdag 29 december 2022 22:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een paar terug had je nog wel de Spaanse Cristo Reyes die geweldig speerde tegen MvG.
Maar lang niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |