Soms heb je dat hé.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je. Laat die vlammetjes ook maar. En laat de rest van de avond ook maar. Ik ga lekker slapen zo.
Ongeforceerde (positieve) emotie zoals Aspinall is leuk.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Sky is zoveel genuanceerder over dat gedrag van Price dan dat geblaat van RTL/Viaplay over dat emotie zo leuk is
Hij lijkt me zo iemand die de hele dag die "how to be an alpha male" filmpjes zit te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon een klein ventje met compensatiedrang.
Ja preciesquote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeforceerde (positieve) emotie zoals Aspinall is leuk.
Dat gebrul van Price is puur om te intimideren.
@Caland kan je dit tot in detail vertellen!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
Dont take me home...
En Noord-Ierland dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 Engelse spelers
2 Spelers uit Wales
2 Belgische spelers
2 Nederlandse spelers
1 Schotse speler
1 Portugese speler
1 Duitse speler
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
Dont take me home...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't take me homequote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
Dont take me home...
Sigmagodenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die de hele dag die "how to be an alpha male" filmpjes zit te kijken
De pils ookquote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
vlammetjes zijn wel lekker he @:kopiko![]()
kan zijn dat ik een Noord iers vlaggetje perogeluk als engels vlaggetje heb geteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |