Ik zit nu in de trein, laten we hopen dat hij niet op dit spoor gaat wandelen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Barney gaat liever eerst naar de Brienenoord
Na vanmiddag weet ik niks meer zeker.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt absoluut geen leuke partij.
Bij Wattimena moest je wel opletten wilde je het moment zien dat die daar stondquote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen staat daar, behalve Raymond.
Jij zit echt hele dagen in de trein lijkt het wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, laten we hopen dat hij niet op dit spoor gaat wandelen.
Ik ga voor geen van 2 juichen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt absoluut geen leuke partij.
Hoelang zit jij per dag wel niet in een trein?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, laten we hopen dat hij niet op dit spoor gaat wandelen.
Dit zijn voor mij wel de hoogtepunten van vandaag.quote:
editquote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 Engelse spelers
2 Spelers uit Wales
2 Belgische spelers
2 Nederlandse spelers
1 Schotse speler
1 Portugese speler
1 Duitse speler
Jermaine moet lekker wat anders gaan doen, postzegels likken ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Wattimena moest je wel opletten wilde je het moment zien dat die daar stond
Ik trein erg veel ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij zit echt hele dagen in de trein lijkt het wel.
Zelfs bij een sociale werkplaats moeten ze 'm niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jermaine moet lekker wat anders gaan doen, postzegels likken ofzo.
Zapquote:Op donderdag 29 december 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat ik deze pot met mijn volledige aandacht kan kijken
Met een domme lege blik in je ogen broodjes gezond eten op station 's-Hertogenbosch.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jermaine moet lekker wat anders gaan doen, postzegels likken ofzo.
Kwart finales 1 Nederlander 1 Belgquote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 Engelse spelers
2 Spelers uit Wales
2 Belgische spelers
2 Nederlandse spelers
1 Schotse speler
1 Portugese speler
1 Duitse speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |