nee nee, dat is voordat je moeder op bezoek komtquote:Op donderdag 29 december 2022 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
deotje bij de hand, mocht dikke Ria nog op bezoek komen
Vincent stond op het punt filiaalmanager van een ABN Amro te worden op het moment hij professional werd.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:48 schreef PicoMMP het volgende:
Die Vincent ziet er ook wel echt uit als iemand die in een normaal leven op een vorkheftruck op een distributiecentrum zou zitten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lialen-sluiten-dichtquote:Op donderdag 29 december 2022 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vincent stond op het punt filiaalmanager van een ABN Amro te worden op het moment hij professional werd.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Rwanda kunnen ze wel omgaan met speren.
Ze zijn hier alvast allemaal mokerdik, dus talent genoeg zou je zeggen!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer breekt de eerste Midden Oosten-darter door?
Gelukkig is hij darter gewordenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vincent stond op het punt filiaalmanager van een ABN Amro te worden op het moment hij professional werd.
Het lijkt me een type die je lachend belazert.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik gewoon. Jullie mogen best wat anders vinden hoor.quote:
Jupquote:Op donderdag 29 december 2022 20:56 schreef Perox het volgende:
Als je 20 - 20 - triple 1 gooit, heb je dan een zgn "Trebless Visit"?
#dtv
Ik kijk darten uit verveling, ken Humphries niet, dus vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik gewoon. Jullie mogen best wat anders vinden hoor.
Ik stel als eerste voor om jou te werenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat we DRT wat professioneler aanpakken
Ik stel voor om aparte wedstrijd topics aan te maken. Beetje zoals op WK voetbal 2022 forum
Dat werkt nietquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel voor om aparte wedstrijd topics aan te maken. Beetje zoals op WK voetbal 2022 forum
Dat past totaal niet bij DRTquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik stel als eerste voor om jou te weren
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belged.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik post gewoon veel hier omdat ik graag darts kijk. Ik sta er verder niet om bekend dat ik er heel veel van weet ook hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk darten uit verveling, ken Humphries niet, dus vandaar mijn vraag.
#dagjesvolk
Dit vraagt om een pollquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oja dat hebben we ook nogquote:Op donderdag 29 december 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ideeen mogen in feedbacktopic waar nooit iemand naar kijkt!
we zullen jou eens werenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Belg heeft in het bad geschetenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we zullen jou eens weren
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja dat hebben we ook nog
Is daar recent in gepost waar ik wat mee moet
quote:» Er is al 203 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Hier moet ik capu toch even in verdediging nemenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Belg heeft in het bad gescheten
Nee joh cappie mag er ook bij #warmbadquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kan vooraf melden dat het zinloos is om hem omhoog te schoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |