Ik kijk darten uit verveling, ken Humphries niet, dus vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik gewoon. Jullie mogen best wat anders vinden hoor.

Ik stel als eerste voor om jou te werenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat we DRT wat professioneler aanpakken
Ik stel voor om aparte wedstrijd topics aan te maken. Beetje zoals op WK voetbal 2022 forum

Dat werkt nietquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel voor om aparte wedstrijd topics aan te maken. Beetje zoals op WK voetbal 2022 forum

Dat past totaal niet bij DRTquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik stel als eerste voor om jou te weren

quote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

Belged.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

Ik post gewoon veel hier omdat ik graag darts kijk. Ik sta er verder niet om bekend dat ik er heel veel van weet ook hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk darten uit verveling, ken Humphries niet, dus vandaar mijn vraag.
#dagjesvolk
 Maar ja #warmbad allen
 Maar ja #warmbad allen  

Dit vraagt om een pollquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

Oja dat hebben we ook nogquote:Op donderdag 29 december 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ideeen mogen in feedbacktopic waar nooit iemand naar kijkt!

we zullen jou eens werenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik stel als eerste voor om jou te weren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |