Nee, staat wel op mijn kijk lijstjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ben je al aan De Stamhouder begonnen Monk?
Heb net de eerste twee afleveringen gekeken. Zeker de moeite waard en goede acteursquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, staat wel op mijn kijk lijstje
Oei! Dat klinkt niet best Praad!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:17 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes. Gisteren was ik zo beroerd (al een week of 2 een voorhoofdsholteontsteking) dus ik ben heeeel vroeg naar bed gegaan. Dinsdag word ik geopereerd dus ik moet wel op de een of andere manier fit zijn.![]()
Nu lekker op mijn gemak Overtreders terugkijken.
Fijne dag schatjes
Yep. Het is geen schokkende operatie hoor. Als het goed is mag ik de andere dag naar huis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oei! Dat klinkt niet best Praad!
Laat je ons weten hoe het ging?
Fijn fijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Het is geen schokkende operatie hoor. Als het goed is mag ik de andere dag naar huis.
Gelukkig maar, heel erg veel sterktequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Het is geen schokkende operatie hoor. Als het goed is mag ik de andere dag naar huis.
Dankjewel lieverdquote:Op zondag 15 januari 2023 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heel erg veel sterkteen een heeeeeeeel dikke knuffel
Jaaa vertel. Heerlijk voor je.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb weer een mooi date verhaal, willen jullie hem horen of is dat vermoeiend aangezien het zoveelste is?
Nieuw jaar weet je dus de teller gaat weer op nul?
Spannend veel succesquote:Op zondag 15 januari 2023 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb komende week misschien ook een date, 99% zeker
We lopen al tijden enorm veel te chatten en hij weet zelfs hoe ik eruit zie en dat vindt hij prima, echt weird dat hij me zo leuk vindt. Ben ik wel erg blij mee, want ik vind hem erg aantrekkelijk
Oehh spannend. Hou ons op de hoogte. Als je wilt natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb komende week misschien ook een date, 99% zeker
We lopen al tijden enorm veel te chatten en hij weet zelfs hoe ik eruit zie en dat vindt hij prima, echt weird dat hij me zo leuk vindt. Ben ik wel erg blij mee, want ik vind hem erg aantrekkelijk
Avond lieverd. Ik kijk Brigitte Kaandorp en Stegeman. De Stamhouder (goede serie) neem ik op. Wat ben je aan het kijken op Netflix?quote:
De film Dreamland met Margot Robbiequote:Op zondag 15 januari 2023 17:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Ik kijk Brigitte Kaandorp en Stegeman. De Stamhouder (goede serie) neem ik op. Wat ben je aan het kijken op Netflix?
Ah, die ken ik niet. Van de week eens kijken wat het aanbod is want ik ben de komende 1.5 a 2 weken toch thuis.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
De film Dreamland met Margot Robbie
Nee zei mij ook niks. Wel een goede film, al zeg ik zelf.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet. Van de week eens kijken wat het aanbod is want ik ben de komende 1.5 a 2 weken toch thuis.
Ga ik hem eens opzoeken. En thanks, lief van jequote:Op zondag 15 januari 2023 17:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee zei mij ook niks. Wel een goede film, al zeg ik zelf.
Sterkte de komende tijd![]()
dikkequote:Op zondag 15 januari 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank ej wel voor de lijst weer, ik kijk nu HHB
En ik houdt jullie op de hoogteAls ik eraan denk
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Het is best leuk om wat vlinders te hebben
quote:Op zondag 15 januari 2023 23:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Mag ik niet andere cel. Hoger beroep in Arnhem. Wholla, moet ik dan naar Arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |