Goed bezig, praadje. Kun je 2023 weer met een schone lei beginnen. Ik heb dit jaar de kerstboom niet opgetuigd. Had er eigenlijk geen tijd voor (of wilde er geen tijd voor vrij maken)quote:Op zondag 1 januari 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Hier nergens last van want ik drink geen alcohol. Maar ik had gewerkt gisteren en ik was zooo moe. Ik ben om 23.45 maar naar bed gegaan en daar nog even de krant gelezen en het nieuws gekeken. Daarna op het ritme van het knallen van het vuurwerk heerlijk in slaap gevallen en vanmorgen als eerste alle kerstzooi opgeruimd. Klaar!
Klein katertje hier. Gister avond 15 man over de vloer, tot 3 uur doorgegaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PraadjeGodin![]()
Niet erger dan een gemiddelde zondag.
Ha ik verjaar volgende week vrijdagquote:Op zondag 1 januari 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Nou alle feestdagen de deur uit, vrijdag jarenAlleen ik doe niks bijzonders. Even een kopje thee bij moeders, that's it. Niet zoveel zin in meer vieren zo na de feestdagen, vond ze leuk, maar ben blij dat alles weer normaal is
even rust
Vanavond ga ik Ik Vertrek kijken en HHB. Daarna lekker luisterboekje tot half elf, en dan lezen op de bank (harry potter again) en om elf uur lezen in bed en richting dromenland.
Dag één goede voornemens geluktZe zijn dus te doen. Nu een kwestie van volhouden. Morgen het leuke voornemen; elke maandag een uur vrij maken voor tekenen/schilderen.
Sliep pas om 8.30 tot 11.00. Ben best brak nu
Zijn eigen rotzooi in zijn leven commercieel verkopen in zijn show. Ik heb het snel afgezet.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:30 schreef praadje het volgende:
Pfff, Najib is er niet beter op geworden.
Sorryquote:Op maandag 2 januari 2023 19:30 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
De Invasie van België is om 20:30, foutje in de gidsVond 21:30 al zo raar
Goedenavondquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
18.00.00 uur![]()
Goedenavond schatjes
![]()
![]()
Hier vanavond 'Een huis vol' en 'Dreamschool'.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Hier vanavond droomschool kijken
Avond beidequote:
Hier ook.. had klassen vol. Ik kon het niet aan..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Hier vanavond droomschool kijken
Oef dat lijkt me pittigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier ook.. had klassen vol. Ik kon het niet aan..
Gemiddeld dan.. maar ik was gewoon docent economie. Geen begeleiderquote:
Snap ik... knap dat je dat hebt gedaan, ik zou het niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Gemiddeld dan.. maar ik was gewoon docent economie. Geen begeleider
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens jou dat ookquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond luitjes. Hebben jullie allemaal het oud en nieuw goed overleefd en de draad voor 2023 opgepakt? Hopelijk krijgen jullie een goed jaar. Dat wens ik jullie van harte.
Bloedstollend spannendquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:38 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Zometeen De Lift. Een klassieker
Hier gaan we er even goed voor zittenquote:
Nu ben ik heel verlegen...Dank je welquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo trots op jou. Wat ben jij goed bezig
Jouw jaar gaat vast top worden. Hou dat gevoel vast. Knuffel x
Inmiddels al 40 jaar oudquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:38 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Zometeen De Lift. Een klassieker
En vanavond Amsterdamnedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |