NOS boeit het schansspringen normaal gesproken ook niet, dus dan 1 januari ook gewoon overslaanquote:
Minder analisten laten lullen terwijl er sport isquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:24 schreef Starflyer het volgende:
Gezien de 150 miljoen euro die de publieke omroep moet bezuinigen verwacht ik nog wel meer sportieve slachtoffers.
Oei, nu moet ik het via Eurosport of ARD/ZDF kijken in plaats van via Eurosport of ARD/ZDF!quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef superniger het volgende:
We wachten nog even op een reactie van @:Heywoodu
Maar je kunt ook nooit het marathonschaatsen zien behalve op 1 januari?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef butz0rs het volgende:
Jammer, ik kijk liever één keer schansspringen dan elke week de zelfde rondjes schaatsen.
Dan kun je gewoon op Eurosport terecht, met veel kundiger commentaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef butz0rs het volgende:
Jammer, ik kijk liever één keer schansspringen dan elke week de zelfde rondjes schaatsen.
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, nu moet ik het via Eurosport of ARD/ZDF kijken in plaats van via Eurosport of ARD/ZDF!
Goede zet, één wedstrijd uit een hele World Cup-reeks uitzenden is krom. Laat alles zien of laat niks zien, en dan is het gewoon logisch om voor niks te kiezen bij de NOS.
Op zich geen moeite mee en ik kijk toch bij voorkeur naar Eurosport vanwege de commentatorquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, nu moet ik het via Eurosport of ARD/ZDF kijken in plaats van via Eurosport of ARD/ZDF!
Goede zet, één wedstrijd uit een hele World Cup-reeks uitzenden is krom. Laat alles zien of laat niks zien, en dan is het gewoon logisch om voor niks te kiezen bij de NOS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |