En ligt er nu ook uit.quote:
Die heeft dit seizoen nogal moeite om finalerondes te halen....in de Continental Cup.quote:
Wie noemde hij een middenmoter? En 'Geen grote naam' ging dus over wereldkampioen en tweevoudig olympisch medaillewinnaar en elfvoudig World Cup-winnaar Kubacki?quote:Op maandag 1 januari 2024 15:00 schreef Toby56 het volgende:
Interessant commentaar bij de NOS.
"Middenmoter... staat top 10 op de wereldranglijst."
"Geen grote naam... vorig jaar 2e."
Ik volg het springen zelf niet meer sinds Toni Innauer... dus de namen weet ik niet meer.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie noemde hij een middenmoter? En 'Geen grote naam' ging dus over wereldkampioen en tweevoudig olympisch medaillewinnaar en elfvoudig World Cup-winnaar Kubacki?
Ach, jij wordt er ook niet voor betaaldquote:Op maandag 1 januari 2024 15:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik volg het springen zelf niet meer sinds Toni Innauer... dus de namen weet ik niet meer.
De laatste springer was geen grote naam en hij liet er meteen op volgen: vorig jaar 2e.
En ergens in het begin was die top 10 springer, die hij eerst een middenmoter noemde.
Sorry voor dit vage antwoord.
Ik zou het nog beroerder doen dan die gast van de NOS.
Zou kunnen, maar het was Granerud niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef Starflyer het volgende:
Middenmoter ging volgens mij over de eerste springers, die de middenmoot van de kwalificatie waren.
Klopt, het was Lanisek.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, jij wordt er ook niet voor betaald
Maar de laatste was Lanisek, die was vorig jaar inderdaad tweede in Garmisch (onder anderen, er is meer dan alleen Garmisch natuurlijk). En derde in de eindstand in de World Cup, meneer de commentator
Nou goed, redelijk terecht dan.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:15 schreef Toby56 het volgende:
Persoonlijk onderzoek heeft uitgewezen dat de "middenmoter" Stephan Leye was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |