Geen 2e ronde zag ik .. dus Kobayashi wintquote:Op zondag 26 maart 2023 17:11 schreef petervanhal het volgende:
Met dit soort omstandigheden is Lahti gewoon KUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als zaterdag. Maar vooral: Deschwanden 2e, na bijna anderhalf decennium en meer dan 230 wedstrijden éindelijk een World Cup-podiumquote:Op zondag 10 december 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
Geiger wint in Klingenthal
[ afbeelding ]
Hulde ook voor Insam, die heb ik al heel lang niet zo goed zien springen. 2 Italianen zelfs in de finaleronde, van wanneer zou dat geleden zijn..quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:51 schreef heywoodu het volgende:
Titelverdediger Granerud komt de eerste ronde niet door in Oberstdorf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige World Cup-wedstrijdquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:50 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Hulde ook voor Insam, die heb ik al heel lang niet zo goed zien springen. 2 Italianen zelfs in de finaleronde, van wanneer zou dat geleden zijn..
Goed zo, en laat je niet afleiden door de NOS-hype altijd: het is gewoon één van de vier wedstrijden van hét hoogtepunt in het schansspringen, alleen olympisch goud is een grotere prijs dan de eindzege in deze tournee en zelfs daar is niet iedereen het helemaal mee eens (dat olympisch goud beter is)quote:Op maandag 1 januari 2024 14:04 schreef Tijn het volgende:
Ik volg dit totaal niet, maar ik kijk altijd trouw op 1 januari
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |