quote:
Ja die snelheid zit er nog wel inquote:Op donderdag 29 december 2022 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
en nog 82 topics... dat moeten we redden in 2023.
Toch?
Bijnaquote:
Hellup!!!quote:Op donderdag 29 december 2022 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
41+?
Dit is het jaar dat we verhandeld zijn op fok
Hop hopquote:Op donderdag 29 december 2022 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
en nog 82 topics... dat moeten we redden in 2023.
Toch?
FF weer wat kwijt?quote:Op donderdag 29 december 2022 10:38 schreef pullup het volgende:
Die laat je maar lekker buiten tsjappie
[ afbeelding ]
quote:
Heuy, ja deze winter gaat nog best snelquote:Op donderdag 29 december 2022 10:43 schreef Prisha het volgende:
Good meurning peeps. Laatste week van 2022 alweer. Damn de tijd gaat snel.
Klopte het dat ze laag waren?quote:Op donderdag 29 december 2022 10:52 schreef pullup het volgende:
Kreeg al een mailtje van mijn energie provider dat mijn standen zo laag waren![]()
Of ik nog even wilde checken en of ik zelf dacht dat ik inderdaad minder had gebruikt
quote:
Ik heb bijzonder weinig de kachel aan gehad tot nu toe dat zal dan wel schelenquote:
Ja, met de developer tools van je browser kun je vaak wel een link vinden.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Komen ook mooie plaatjes uit 'De Storm".
https://www.ad.nl/video/p(...)-ijssculptuur-348120
Weet iemand hoe ik de video uit bericht ineens hiernaartoe kan linken?
Dank, was er al bang voor.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, met de developer tools van je browser kun je vaak wel een link vinden.
Maar de kans is groot dat de video dan geblokkeerd wordt als je hem hier wil zien.
Je kan beter even kijken of hij op Youtube staat.
Ik moet ook mijn standen doorgeven. Ik was wat in de war. Ik heb leander (stroom) en eteck verwarming en water. Dat ging even niet lekker in mijn hoofd. Ik kan maar één kastje vinden (leander)quote:Op donderdag 29 december 2022 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig de kachel aan gehad tot nu toe dat zal dan wel schelen
Ik sprak mijn zus en haar dochter gaat naar 700 per maand. WTF!!! Nou hebben die wel alle gadgets in huis maar tochquote:Op donderdag 29 december 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Mijn goedkope contract eindigt over 2 dagen, daarna wordt het lijden
Zo dan!quote:Op donderdag 29 december 2022 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sprak mijn zus en haar dochter gaat naar 700 per maand. WTF!!! Nou hebben die wel alle gadgets in huis maar toch
Ellende.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Mijn goedkope contract eindigt over 2 dagen, daarna wordt het lijden
Ja dat is bijna mijn huur.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan!Ik ben de laatste maanden al op mijn verbruik aan het letten en had begin december een schatting voor Ī350 gehad, maar vanaf 1-1-2-23 hebben we natuurlijk het prijsplafond, eens even kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen.
En dan is het vandaag een redelijk warme dag, maar twee weken geleden met die kou is het voor mensen met slecht geïsoleerde huizen helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ellende.
Kachel staat wel aan nu. Ik trok het niet meer
Niet normaal hoor, hier blijft de temperatuur zonder verwarming rond 19 graden hangen, dus ik klaag niet.quote:
Weer uit. Ik denk wel dat het handiger is om het op 18 ofzo te laten. Maar het is 18,5 nu zonderquote:Op donderdag 29 december 2022 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ellende.
Kachel staat wel aan nu. Ik trok het niet meer
Ja ach, amper 10 graden hier. De hele dag iets van 16 graden in huis.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan is het vandaag een redelijk warme dag, maar twee weken geleden met die kou is het voor mensen met slecht geïsoleerde huizen helemaal niet te doen.
17 is wel mijn grens hoor met dikke sokken en een vest.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, amper 10 graden hier. De hele dag iets van 16 graden in huis.
10 gradenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, amper 10 graden hier. De hele dag iets van 16 graden in huis.
Er is wel een grens idd. Op een gegeven moment krijg je het niet meer warm.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
17 is wel mijn grens hoor met dikke sokken en een vest.
Ooow ik dacht bij jou binnen tijdens de kou, dan valt het wel mee met jequote:
Steeds minder mensen werken thuis, raar he.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
17 is wel mijn grens hoor met dikke sokken en een vest.
Die pan wordt niet vanzelf warm, maar door koken wordt het binnen vaak wel warmer.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
Nou ja kaas fondue ligt in de pan. Dat warmt ook wel op
Eigenlijk is het stom. Je kan beter zorgen dat het b.v. 17,5 18 graden is constant ipv de boel in één klap verwarmen. Dat kost meerquote:Op donderdag 29 december 2022 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steeds minder mensen werken thuis, raar he.
Die staan morgen op het menu.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die pan wordt niet vanzelf warm, maar door koken wordt het binnen vaak wel warmer.
Nu heb ik bijna spijt dat ik mijn man de deur uit heb gestuurd om patatjes te halen
De meningen zijn daar inderdaad nogal over verdeeld, ik ben er niet zeker van wat het handigst is, ik hoef me daar zelf niet druk om te maken ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is het stom. Je kan beter zorgen dat het b.v. 17,5 18 graden is constant ipv de boel in één klap verwarmen. Dat kost meer
Ik ben chagrijnig, lamlendig en had geen zin om te koken.quote:
Volgens mij is iedereen lamlendigquote:Op donderdag 29 december 2022 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig, lamlendig en had geen zin om te koken.
Vakantie? Welke vakantie?quote:Op donderdag 29 december 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen lamlendig![]()
En dat in de vakantie
Ojaquote:Op donderdag 29 december 2022 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie? Welke vakantie?![]()
Ik moet morgen gewoon weer werken.
Had je al een andere baan?quote:Op donderdag 29 december 2022 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie? Welke vakantie?![]()
Ik moet morgen gewoon weer werken.
Alsof kaas fondue koken is.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig, lamlendig en had geen zin om te koken.
Nee nee, er ligt een koopakte voor mij en de rest van de activa, het wachten is op de handtekening.quote:
Ik was zelfs te beroerd om iets in een pannetje te gooien.quote:
Ik heb al een berg opgevreten en het is niet eens vloeibaar genoegquote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was zelfs te beroerd om iets in een pannetje te gooien.
Even mijn vriendin peilen, ik heb volgende week met haar in een restaurantje hier afgesproken waar je ook kan kaas fonduen
Gaan ze jou nou ook al verkopenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nee, er ligt een koopakte voor mij en de rest van de activa, het wachten is op de handtekening.
irritant is datquote:Op donderdag 29 december 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een berg opgevreten en het is niet eens vloeibaar genoeg
Als ze maar genoeg biedenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze jou nou ook al verkopen
Maar dat gaat dan niet naar jou, maar naar je 'eigenaar'quote:
Uiteraard, maar als er genoeg geboden wordt doet ie me vast overquote:Op donderdag 29 december 2022 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan niet naar jou, maar naar je 'eigenaar'
Das wel te hopen jaquote:Op donderdag 29 december 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als er genoeg geboden wordt doet ie me vast over
Je hebt wel bewezen dat een sollicitatie nogal vruchten af werpt. Je kan best ergens anders aan de bak.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een beetje Kunta Kinte
Zeker, dat is de de volgende stap als de verkoop niet door gaat. In april heb ik drie sollicitaties verstuurd en werd bij twee voor een gesprek uitgenodigd, bij de derde was de vacature al vervuld.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt wel bewezen dat een sollicitatie nogal vruchten af werpt. Je kan best ergens anders aan de bak.
Over een jaar of 200 krijg je vast excusesquote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een jaar of 200 krijg je vast excuses
Wel verleidelijk, dan heb ik mijn privé moderator.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als er genoeg geboden wordt doet ie me vast over
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een jaar of 200 krijg je vast excuses
Hmmm bevalt me niksquote:
quote:
Waarom niet? Dit zorgt er toch wel voor dat jij even naar die hellegat gaat om te kijken?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Serieus ....
https://sportnieuws.nl/vo(...)-wordt-messi-museum/
Op naar hellegat!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit zorgt er toch wel voor dat jij even naar die hellegat gaat om te kijken?
Jij nog leuke werkreisjes gepland staan? Afrika of dat hellegat ofzo?quote:
Nee staat nog niks officieel op de planning. Hoeft van mij ook niet zo eventjes. In maart weer naar Terneuzen denk ikquote:Op donderdag 29 december 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij nog leuke werkreisjes gepland staan? Afrika of dat hellegat ofzo?
Ze weten de gaten wel te vinden jaquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nee staat nog niks officieel op de planning. Hoeft van mij ook niet zo eventjes. In maart weer naar Terneuzen denk ik
Dat valt me weer van je tegenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit zorgt er toch wel voor dat jij even naar die hellegat gaat om te kijken?
Ja die moet ik nog steeds proberenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze weten de gaten wel te vinden ja
Alleen wel weer bolussen
Oh gij zondaarquote:Op donderdag 29 december 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die moet ik nog steeds proberen
Ik heb niets met Katar of Messiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets met Katar of MessiDan maar naar een land waar je wel wat mee hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Een treinbaan aanleggen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Je hoeft ook niet naar een museum he, iets doen wat je wel leuk vindt is een beter idee
eindelijk?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een treinbaan aanleggen.
Heb ik al.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een treinbaan aanleggen.
Mjah, en misschien heeft Pele het ook wel weer gekopieerd van tig anderen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
Alles wat Pele gedaan heeft is gekopieerd
https://www.mundodeportiv(...)ristiano-cruyff.html
Ook leukquote:Op donderdag 29 december 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een treinbaan aanleggen.
Dan leer je maar eens Spaans ... was je toch aan begonnen ooit ?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, en misschien heeft Pele het ook wel weer gekopieerd van tig anderen.
Zo kan je bezig blijven.
Bron is niet leesbaar voor mij
1,5 les heb ik dat volgehouden. Voorlopig niet mijn taalquote:Op donderdag 29 december 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan leer je maar eens Spaans ... was je toch aan begonnen ooit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik nietquote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Kijkt er iemand nog top 2000 a Go go?
Heb hier wel de top 2000 op staan ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Kijkt er iemand nog top 2000 a Go go?
Maar niet de show op tv?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb hier wel de top 2000 op staan ja.
Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in mijn huis een hoop dingen wil. Nieuwe keuken en badkamer bv. Mijn woning is op zich prima maar het zijn net die wensen die ik alleen niet kan realiseren.quote:
Ik zal het grotendeels wel thuis hebben en misschien ook wel als videoclip.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
is toch ook gewoon een stream op NPO extra
Er is een stream van de top 2000 vanuit de studio ofzo,quote:Op donderdag 29 december 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
is toch ook gewoon een stream op NPO extra
Jaja ken het... dat doet nu een ander ... elke jaar andere weetjes ...quote:Op donderdag 29 december 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een stream van de top 2000 vanuit de studio ofzo,
je hebt ook top 2000 a gogo, wat eerst matthijs deed. Een uur lang dingen over de top, met gasten, quiz, diepte reportages van liedjes, etc
Die jaquote:Op donderdag 29 december 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja ken het... dat doet nu een ander ... elke jaar andere weetjes ...
Blijft leuk hequote:
Alles van NPO is op streamquote:Op donderdag 29 december 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
Wist alleen niet dat die er ook als stream is
[..]
Blijft leuk he
Ja. Lekkere achtergrondmuziek terwijl we lekker wat zitten te eten, drinken, kletsen, Fokken etc.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
Wist alleen niet dat die er ook als stream is
[..]
Blijft leuk he
Dat kan toch niet met de a gogo, dan moet je oplettenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Lekkere achtergrondmuziek terwijl we lekker wat zitten te eten, drinken, kletsen, Fokken etc.
Dit is gewoon de top 2000 op tv. Npo 1. Dus niet de a gogoquote:Op donderdag 29 december 2022 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet met de a gogo, dan moet je opletten
Dan is het prima jaquote:Op donderdag 29 december 2022 23:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is gewoon de top 2000 op tv. Npo 1. Dus niet de a gogo
Ja, ten prooi gevallen aan die verschrikkelijke kloteziekte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik weet nog steeds niet wie het is,quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:04 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2022/12/(...)n-roemeense-politie/
In ieder geval een mooi voorbeeld van boontje om zijn loontjequote:Op vrijdag 30 december 2022 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie het is,
wel dat het, als de beschuldigingen kloppen, iemand is die mag wegrotten in zijn cel.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
RIP Margriet![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)eshuijs-70-overleden
Waar gaat de fik dan inquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat belooft nog wat. Vanavond gaat het ook waaien.
Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vreemd tijdstipquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vreugdevuur Scheveningen zegt Teletekst.
Uh nee, zeker niet zelfsquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Vreemd tijdstipZe hadden ook nog wel een dagje kunnen wachten
Ja. Dat weet ik nog wel. Het gaat vanavond ook regenen, hopelijk scheelt dat iets.quote:
Naja het giet tochquote:
Maar het is maar 10 meter hoog nu.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Morgen wordt er nog meer wind verwacht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Vreemd tijdstipZe hadden ook nog wel een dagje kunnen wachten
Prachtig nummer.quote:
Over op de aloude beproefde feest dingussen dan maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
Redelijk kans dat morgen alle vuurwerkshows ook niet doorgaan. Mag niet bij meer dan windkracht 5.
Echt welquote:
Vanuit huis kan je ook een hoop geld de lucht in schietenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja, maar blijf lekker thuis
Jij dan?
Nou ik schiet niks de lucht en kijk er wel naarquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanuit huis kan je ook een hoop geld de lucht in schieten
Ja hoor, heb alles in huis wat ik wil. Dus hoef morgen al niet naar de supermarkt.
Als de planning doorgaat zie je het dan vooral heel hard vliegenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ik schiet niks de lucht en kijk er wel naar
Ja ben ook nog even naar de winkel geweest voor hapjes
Dat is ook niet aardigquote:
Ik las hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
He, ene Marc O. heeft een klein hartaanvalletje gehad zo te lezen
Mjah, is hij wel grotendeels zelf heel erg schuldig aan. Op dit laatste ding na dan (waarschijnlijk).quote:
Moest er ook even voor bij de NOS checkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
Oh Overmars zeg dat dan. Ik dacht een fokkerNou nog één House for sale Margriet Eshuijs
Prachtig nummerquote:
Sorry vond er geen zak aan.quote:
Zo vangt ie nooit watquote:
quote:
Flora dorp houdt geen rekening met wind hoor. Fik gaat er in ten koste van wat woningenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:54 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)oor-bij-windkracht-6
Daar gaat ie al marc
Ja die zie ik ook niet snel stoppenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Flora dorp houdt geen rekening met wind hoor. Fik gaat er in ten koste van wat woningen
Zat eraan te komen jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:54 schreef pullup het volgende:
Daar gaat ie al marc
Storm en regen met de jaarwisseling.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:54 schreef pullup het volgende:
Daar gaat ie al marc
De volgende ochtend weer wel. De korte lontjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Storm en regen met de jaarwisseling.![]()
De ordediensten zullen er niet rouwig om zijn. En veel huisdieren ook niet.
Het mooie is dat alles wat op straat ligt sowieso verregend is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
De volgende ochtend weer wel. De korte lontjes
Strikvraag: je weet ook wie haar drummer in de band was?quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het mooie is dat alles wat op straat ligt sowieso verregend is.
En dan maar hopen dat de schoonmaakploegen vroeg op pad gaan voor de hele meuk weer is opgedroogd.
Ja ik weet het Hennyquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Strikvraag: je weet ook wie haar drummer in de band was?
Hier in Noordwijk zijn de straatvegers en prullebakkenlegers in en om de boulevard altijd al voor 7 uur actief, ook op zon- en feestdagen.quote:
Wel grappig, want als je die dooie-met-een-dag-verlof ziet, zou je niet zeggen dat drummen zijn ding is.quote:
Ik ben er wel eens weten eten (maar dat is van zijn dochter denk ik) maar dat was super leukquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel grappig, want als je die dooie-met-een-dag-verlof ziet, zou je niet zeggen dat drummen zijn ding is.
Ik vind drummen wat stom. Dat kan iedereen toch wat meppenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Overigens, als je deze drummer kent, zijn alle anderen overbodig.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind drummen wat stom. Dat kan iedereen toch wat meppen
Nou nee en ik beledig Prishaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Strikvraag: je weet ook wie haar drummer in de band was?
Dat kan ik ook wel na een paar borrelsquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan mag ook de beste Nederlandse drummer natuurlijk niet ontbreken.![]()
De rol van komiek ligt hem ook wel.
Meppen wel, maar in de maat en dan met je linker- en rechterhand en linker- en rechtervoet iets anders doen, dat is lastiger.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind drummen wat stom. Dat kan iedereen toch wat meppen
Ik kan auto rijden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Meppen wel, maar in de maat en dan met je linker- en rechterhand en linker- en rechtervoet iets anders doen, dat is lastiger.
Ja ik ook. Maar heb laatst een drumlesje gehad, maar is echt superlastig. M'n linkerhand wil mee met de rechterhand.quote:
Da's nog niks: ik zing de Casta Diva in mijn beste Italiaans, na een flesje koppige rode wijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel na een paar borrels
Omdat je rechtshandig bent, denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar heb laatst een drumlesje gehad, maar is echt superlastig. M'n linkerhand wil mee met de rechterhand.
Twee keer geoefendquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar heb laatst een drumlesje gehad, maar is echt superlastig. M'n linkerhand wil mee met de rechterhand.
Ik spreek dan 5 talen met accentquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's nog niks: ik zing de Casta Diva in mijn beste Italiaans, na een flesje koppige rode wijn.
Daarom ben ik jaloers op mijn vriendin, die is ambidexter. Groot pluspunt bij pianospelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Meppen wel, maar in de maat en dan met je linker- en rechterhand en linker- en rechtervoet iets anders doen, dat is lastiger.
quatre mainsquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom ben ik jaloers op mijn vriendin, die is ambidexter. Groot pluspunt bij pianospelen.
Dat gaat hem hier niet worden. Ik kan niet spelen.quote:
Ja klopt, maar twee verschillende ritmes met linker- en rechterhand is sowieso lastig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je rechtshandig bent, denk ik
Ik krijg Tom en Jerry visioenen nuquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaat hem hier niet worden. Ik kan niet spelen.
We zitten elkaar weleens achterna.quote:
Die waren ook vriendjes he? Tom werd anders het huis uit geschopt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zitten elkaar weleens achterna.
Ze konden niet buiten elkaar, wij ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die waren ook vriendjes he? Tom werd anders het huis uit geschopt.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze konden niet buiten elkaar, wij ook niet
En dit jaar precies 30 jaar.quote:
Oh echt wat cool.quote:
Hoe vaak je het ook ziet, hij blijft geweldig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit me hier trouwens weer te bescheuren om dat filmpje van Tom & Jerry. Al heb ik hem wel tig keer gezien.
Des te meer tijd hebben ze morgen om er een takkenzooi van te makenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan schakelen we nu over naar Duindorp, waar om 23:00 uur de brandstapel in de hens gaat.![]()
Die is leuk jaquote:
Ik snap deze nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
De Speld weer in de bocht.
[ twitter ]
Krijgen we nou??quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers: er is een Studio Vlemmix-topic op ONZ
ONZ / Studio Vlemmix' Johan Vlemmix woont nog steeds in het spookhuis :)
Heeft een van m'n maten volgens mij wel voor morgen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap deze niet
Is een Himars daar al niet standaard? Het zou bijzonder zijn als hij een kernbom zou hebben.
Een kernbon?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft een van m'n maten volgens mij wel voor morgen.
quote:
Brabantquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
mag je dan wel zeggen waar die maat dan is ?
Het kan er alleen maar mooier op worden daar?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft een van m'n maten volgens mij wel voor morgen.
What do you propose?quote:
how about global thermonuclear warfarequote:
Huilie ronaldo gaat 500 miljoen verdienen in de zandbak.quote:
Dat zijn vooral de Arabieren die het verkloten ..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huilie ronaldo gaat 500 miljoen verdienen in de zandbak.
Is het 'voetbal' niet heel erg ziek aan het worden. Als dit al iets met voetbal te maken heeft
Mjah, clubs als barca hebben geen arabieren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de Arabieren die het verkloten ..
Nee chinezen of Japanners Rakuttenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, clubs als barca hebben geen arabieren.
Ze helpen niet hoor, maar zijn niet het enige gezwel in het voetbal.
Zou het daaraan liggen of gewoon fout zitten in diverse spaanse clubs?quote:
Er gaat meer fout daar... Neem geval Levandowski/Barcaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het daaraan liggen of gewoon fout zitten in diverse spaanse clubs?
Naast clubs in veel andere landen.
Mjah, dat kan hier ook, vind ik dan weer minder erg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat meer fout daar... Neem geval Levandowski/Barca
Tis vooral dat Barca gejank ... want daar komt het op neer ... dit speelde gvd 50 dagen geleden en toen was er binnen een paar dagen uitspraakquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dat kan hier ook, vind ik dan weer minder erg.
Dit zou andersom ook gekund hebben.
Dit is gebruik maken van de regels wat iedereen kan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis vooral dat Barca gejank ... want daar komt het op neer ... dit speelde gvd 50 dagen geleden en toen was er binnen een paar dagen uitspraak
Het zijn zuigers tot op het putje ... hoop dat ze ooit die haren ....quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is gebruik maken van de regels wat iedereen kan.
Of die regels handig zijn is de vraag ja.
Ze lijken heel erg op real en atletico jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn zuigers tot op het putje ... hoop dat ze ooit die haren ....
OK ik speur een voorkeur ..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze lijken heel erg op real en atletico ja
Het spaanse voetbal is redelijk fout over het algemeenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola ...Geen idee ... Ik moet rustig aan doen
VAR weet ik niet, dar Barca een foute club is geworden ben ik wel je eens hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
Ja... mee eens en de VAR liet het ook al weer meerdere keren afweten... maar dat neemt nog niet weg dat barca en erg foute club is geworden
Dat VAR was vanavond...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VAR weet ik niet, dar Barca een foute club is geworden ben ik wel je eens hoor
Ah, niet gezien.quote:
Ha tonja. Ja, lekker. Af en toe de gebruikelijke fuckup maar dat hoort er een beetje bij. En jij?quote:
echt serieus triest ... morgen Barca ... dan gaat het goed ... oh nee Messi speelt er niet meer ....quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, niet gezien.
Dat ze falen is helaas weinig verbazend
Hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha tonja. Ja, lekker. Af en toe de gebruikelijke fuckup maar dat hoort er een beetje bij. En jij?
spelen op de 31e ja?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
echt serieus triest ... morgen Barca ... dan gaat het goed ... oh nee Messi speelt er niet meer ....
Volhouden dan, maar dat komt wel goed zo te lezen. En je bent al lekker bezig. Bij mij gaat dat helaas wat minder. Neem me elke keer voor om dat gitaar weer eens te pakken maar er is altijd wel iets anders wat de aandacht vraagt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Hetzelfde![]()
Oefen me nog steeds de pleuris op de gitaar en heb er lol in.
Mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste gepingel. Gemaakt in opdracht.
Een kerstliedje
T is wel in barca zelf natuurlijk, dus ze zijn op tijd thuis.quote:
Tis de stads darby ..... en Espanyol is behoorlijk pissedquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel in barca zelf natuurlijk, dus ze zijn op tijd thuis.
Snap dat ze pissed zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis de stads darby ..... en Espanyol is behoorlijk pissed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |