quote:
Ja die snelheid zit er nog wel inquote:Op donderdag 29 december 2022 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
en nog 82 topics... dat moeten we redden in 2023.
Toch?
Bijnaquote:
Hellup!!!quote:Op donderdag 29 december 2022 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
41+?
Dit is het jaar dat we verhandeld zijn op fok
Hop hopquote:Op donderdag 29 december 2022 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
en nog 82 topics... dat moeten we redden in 2023.
Toch?
FF weer wat kwijt?quote:Op donderdag 29 december 2022 10:38 schreef pullup het volgende:
Die laat je maar lekker buiten tsjappie
[ afbeelding ]
quote:
Heuy, ja deze winter gaat nog best snelquote:Op donderdag 29 december 2022 10:43 schreef Prisha het volgende:
Good meurning peeps. Laatste week van 2022 alweer. Damn de tijd gaat snel.
Klopte het dat ze laag waren?quote:Op donderdag 29 december 2022 10:52 schreef pullup het volgende:
Kreeg al een mailtje van mijn energie provider dat mijn standen zo laag waren![]()
Of ik nog even wilde checken en of ik zelf dacht dat ik inderdaad minder had gebruikt
quote:
Ik heb bijzonder weinig de kachel aan gehad tot nu toe dat zal dan wel schelenquote:
Ja, met de developer tools van je browser kun je vaak wel een link vinden.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Komen ook mooie plaatjes uit 'De Storm".
https://www.ad.nl/video/p(...)-ijssculptuur-348120
Weet iemand hoe ik de video uit bericht ineens hiernaartoe kan linken?
Dank, was er al bang voor.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, met de developer tools van je browser kun je vaak wel een link vinden.
Maar de kans is groot dat de video dan geblokkeerd wordt als je hem hier wil zien.
Je kan beter even kijken of hij op Youtube staat.
Ik moet ook mijn standen doorgeven. Ik was wat in de war. Ik heb leander (stroom) en eteck verwarming en water. Dat ging even niet lekker in mijn hoofd. Ik kan maar één kastje vinden (leander)quote:Op donderdag 29 december 2022 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig de kachel aan gehad tot nu toe dat zal dan wel schelen
Ik sprak mijn zus en haar dochter gaat naar 700 per maand. WTF!!! Nou hebben die wel alle gadgets in huis maar tochquote:Op donderdag 29 december 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Mijn goedkope contract eindigt over 2 dagen, daarna wordt het lijden
Zo dan!quote:Op donderdag 29 december 2022 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sprak mijn zus en haar dochter gaat naar 700 per maand. WTF!!! Nou hebben die wel alle gadgets in huis maar toch
Ellende.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Mijn goedkope contract eindigt over 2 dagen, daarna wordt het lijden
Ja dat is bijna mijn huur.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan!Ik ben de laatste maanden al op mijn verbruik aan het letten en had begin december een schatting voor ¤350 gehad, maar vanaf 1-1-2-23 hebben we natuurlijk het prijsplafond, eens even kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen.
En dan is het vandaag een redelijk warme dag, maar twee weken geleden met die kou is het voor mensen met slecht geïsoleerde huizen helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ellende.
Kachel staat wel aan nu. Ik trok het niet meer
Niet normaal hoor, hier blijft de temperatuur zonder verwarming rond 19 graden hangen, dus ik klaag niet.quote:
Weer uit. Ik denk wel dat het handiger is om het op 18 ofzo te laten. Maar het is 18,5 nu zonderquote:Op donderdag 29 december 2022 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ellende.
Kachel staat wel aan nu. Ik trok het niet meer
Ja ach, amper 10 graden hier. De hele dag iets van 16 graden in huis.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan is het vandaag een redelijk warme dag, maar twee weken geleden met die kou is het voor mensen met slecht geïsoleerde huizen helemaal niet te doen.
17 is wel mijn grens hoor met dikke sokken en een vest.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, amper 10 graden hier. De hele dag iets van 16 graden in huis.
10 gradenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, amper 10 graden hier. De hele dag iets van 16 graden in huis.
Er is wel een grens idd. Op een gegeven moment krijg je het niet meer warm.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
17 is wel mijn grens hoor met dikke sokken en een vest.
Ooow ik dacht bij jou binnen tijdens de kou, dan valt het wel mee met jequote:
Steeds minder mensen werken thuis, raar he.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
17 is wel mijn grens hoor met dikke sokken en een vest.
Die pan wordt niet vanzelf warm, maar door koken wordt het binnen vaak wel warmer.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
Nou ja kaas fondue ligt in de pan. Dat warmt ook wel op
Eigenlijk is het stom. Je kan beter zorgen dat het b.v. 17,5 18 graden is constant ipv de boel in één klap verwarmen. Dat kost meerquote:Op donderdag 29 december 2022 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steeds minder mensen werken thuis, raar he.
Die staan morgen op het menu.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die pan wordt niet vanzelf warm, maar door koken wordt het binnen vaak wel warmer.
Nu heb ik bijna spijt dat ik mijn man de deur uit heb gestuurd om patatjes te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |