SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dus je gaat weer terug naar huis?quote:Op donderdag 29 december 2022 09:24 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
De windkracht was behoorlijk te merken op de fiets naar het werkIk ben op de plek van bestemming aangekomen, maar nu blijkt er een grote landelijke storing te zijn bij een groot ICT-bedrijf, die meerdere bedrijven raakt.
Ook wel lekker voor een keer even lijkt me.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben sinds Kerst 'standby', maar er is niet veel te doen.
Tot nu toe 2 mailtjes in 2 dagen…
Nee, eerst maar even afwachten.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus je gaat weer terug naar huis?
Dat is te overzienquote:Op donderdag 29 december 2022 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben sinds Kerst 'standby', maar er is niet veel te doen.
Tot nu toe 2 mailtjes in 2 dagen…
Die van House of the Dragon via HBO Max is bloed-irritant, met als voice-over zo'n vrouw met een heel kinderlijk stemmetje.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Wat mega irritant is die reclame op youtube zeg. Heb nu dus op de TV subjectief gezien leuke muziek via youtube aan, maar steeds reclame...
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te klagen over ads zolang ik geen abonnement heb. Het scheelt dat je ze gemakkelijk kunt wegklikken. Dit in tegenstelling tot die Sunweb-damequote:Op donderdag 29 december 2022 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die overlay ads hier bij FOK! zijn ook bloedirritant. Zo 1990 ook. Je ziet het werkelijk bij geen enkele website meer en hier per refresh.
Voor YouTube geldt hetzelfde als hierboven. Wat ik wél heel irritant vind, zijn reclames dwars door filmpjes heen. Zit je tien minuten Stephen Colbert te kijken, komt er ineens reclame tussendoor.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:55 schreef Rafeiro het volgende:
Nog wel een to do dingetje. Mijn PC via bluetooth laten pairen met de soundbar.
Heb extra betaald voor een bluetooth kaart. Niet persé voor dit doel maar moet kunnen dus, dus waarom niet![]()
Maar het zal wel met adblockers enzo te maken hebben op PC, en ja voor Fok staan ze braaf uit.
Maar wat graftakkeirritantWist niet eens dat die reclame meuk bestond op youtube.
Ik klaag wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te klagen over ads zolang ik geen abonnement heb. Het scheelt dat je ze gemakkelijk kunt wegklikken. Dit in tegenstelling tot die Sunweb-dame
Ik ben niet van het FOK! promotie team, maar meer over de ads kan je terugvinden in diverse FB topics. Je bent niet enige die klaagt…quote:Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik klaag wel.Ads zijn noodzakelijk om te kunnen blijven draaien, maar dat is geen reden om ze keer op keer pontificaal paginabreed bij iedere refresh door je strot te duwen.
Ik ben er inmiddels aan gewend. Tijdens een muzieknummer vind ik wel irritant. Die kanalen boycot ik. Stiekem denk ik er wel eens over om te gaan betalen voor YT, maar zowel Spotify als YT vind ik te veel en mijn kinderen hechten meer waarde aan Spotify.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor YouTube geldt hetzelfde als hierboven. Wat ik wél heel irritant vind, zijn reclames dwars door filmpjes heen. Zit je tien minuten Stephen Colbert te kijken, komt er ineens reclame tussendoor.Vooraf vind ik geen probleem.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet van het FOK! promotie team, maar meer over de ads kan je terugvinden in diverse FB topics. Je bent niet enige die klaagt…
En met het simpelste abonnement ben je er van af…
En iedere keer ben jij de enige op kantoor als dat voorkomt?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef livelink het volgende:
Twee weken achter elkaar op ongeveer hetzelfde tijdstip; dan moet de oorzaak toch te achterhalen zijn.
quote:Op donderdag 29 december 2022 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En iedere keer ben jij de enige op kantoor als dat voorkomt?
YouTube vind ik totaal overbodig, meer dan af en toe iets kijken doe ik daar toch niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels aan gewend. Tijdens een muzieknummer vind ik wel irritant. Die kanalen boycot ik. Stiekem denk ik er wel eens over om te gaan betalen voor YT, maar zowel Spotify als YT vind ik te veel en mijn kinderen hechten meer waarde aan Spotify.
Eén is geen, pas bij 2 of meer soortgelijke incidenten kan je kijken of er overeenkomsten zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef livelink het volgende:
Wij hadden vanochtend een spontane failover, net als vorige week donderdag. En dan ligt alles er uit![]()
Dus ik had mijn portie adrenaline al wel weer binnen vanochtend vroeg. Het duurt niet eens lang, maar je wordt direct overspoeld door mailtjes en telefoontjes.
En dan is dit nog de rustige tijd![]()
Twee weken achter elkaar op ongeveer hetzelfde tijdstip; dan moet de oorzaak toch te achterhalen zijn.
Mooi, dan doe ik zo meteen even wat stevigers…quote:Op donderdag 29 december 2022 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Die overige 'kliek' is ook vrij rustig.
Check.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan doe ik zo meteen even wat stevigers…
Ik heb geen idee hoe laat ik morgenavond thuis ben, de Goudse kabouter wordt morgen 5 jaar en dat moet gevierd wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Die overige 'kliek' is ook vrij rustig.
5jaar alweer!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe laat ik morgenavond thuis ben, de Goudse kabouter wordt morgen 5 jaar en dat moet gevierd worden
![]()
Ja, tijd gaat snel hè..quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, tijd gaat snel hè..
Het begint een lekker ondeugend mannetje te worden en zijn favoriete woord is piemel
een dino van Lego! is wel vanaf 7 jaar maar hij kan dat bouwen welquote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja het gaat razendsnel. Wat ga je hem geven?
Tof zeg!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
een dino van Lego!
[ afbeelding ]
Ik zit de hele dag al duimen te draaien, dus wat vingervlugheid kan geen kwaad...quote:Op donderdag 29 december 2022 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker! Straks heb je kramp in je vingers.
Da's niks voor jou dat duimen draaien. Komt dat door het standby zitten?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al duimen te draaien, dus wat vingervlugheid kan geen kwaad...
Yep, kan daardoor niet van huis/de computer weg.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's niks voor jou dat duimen draaien. Komt dat door het standby zitten?
Sommige mensen vinden house alleen prettig als er vocals bij komen kijken. Bij mij is het vaak net andersom.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar daar moeten geen jengelende damesstemmen bij.
Dus de volgende track maar...
Ik ook, zeker bij Trance/Hard Trance ben ik er niet zo kapot van...quote:Op donderdag 29 december 2022 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden house alleen prettig als er vocals bij komen kijken. Bij mij is het vaak net andersom.
Ik ben heel gericht boodschappen gaan doenquote:
Heb net de oliebollen en appelbeignets besteld.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben heel gericht boodschappen gaan doen
het is niet it's me maar het is just mequote:Op donderdag 29 december 2022 16:06 schreef Berkery het volgende:
And it's me you need to shove,
how deep is your rug?
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:06 schreef Berkery het volgende:
And it's me you need to shove,
how deep is your rug?
ga je ze zelf bakkenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Besloten om dit jaar geen oliebollen te kopen.
Net als vorig jaar
het jaar daarvoor
en daar weer voor
etc.
Wel een goede tekst...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef Berkery het volgende:
Excuses, ik zit te baggeren in het verkeerde topic
ga je nu jezelf een note geven ?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef Berkery het volgende:
Excuses, ik zit te baggeren in het verkeerde topic
ik bakte vroeger wel appelbeignets maar nu ook niet meerquote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet zo dol op.
Berkery is al een tijdje niet meer blauw...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
ga je nu jezelf een note geven ?
Heb ik wel eens gedaan toen ik mod wasquote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
ga je nu jezelf een note geven ?
Die vind ik een stuk beter te eten.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik bakte vroeger wel appelbeignets maar nu ook niet meer
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Berkery is al een tijdje niet meer blauw...
Daar heb ik er vele van...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij hebt als het goed is van Jones & Stephenson The First Rebirth een versie die zeer goed te hachelen is.
Ik heb er 3 aan elkaar geplakt, omdat ik niet wist welke je wilde horen...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo zo, dat is rigoureus aangepakt zeg.
Oh!quote:Op donderdag 29 december 2022 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 3 aan elkaar geplakt, omdat ik niet wist welke je wilde horen...
Ik post straks de playlist wel...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier heb ik ook een versie van.
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post straks de playlist wel...
Het is hier meer het slap ouwehoeren met vaak dezelfde grappen dan dat men iets nieuws hoort.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Snap niet dat er zoveel gegadigden zijn voor die top 2000. Keek er vanmorgen ff en het zijn nagenoeg dezelfde nummers die na al die jaren nog steeds voorbijkomen.
Eens kijken of je de volgende (her)kent...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat kan ook vermakelijk zijn.
Qua klank vast wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of je de volgende (her)kent...
The Bells niet? Klassieker.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jingle bells uiteraard wel.Verder hoorde ik dit nooit eerder. Tof gedaan.
Nee en het mooie is nog wel dat ik toch een behoorlijke tijd zocht in de hoop dergelijke tracks tegen te komen voor een house kerstmix.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Bells niet? Klassieker.
Ga nog wat meer klassieks draaien..
Langzaam afbouwen, moet de pelletkachel nog even stofzuigen voordat mw. MM thuis komt...quote:Op donderdag 29 december 2022 17:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat zijn een berg bekende geluiden in de laatste tracks.
Dit is zo'n achterlijke versie:quote:
Nee, mijn collega was er ook beide keren. Maar het is een enorme hausse.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En iedere keer ben jij de enige op kantoor als dat voorkomt?
Erg vervelend.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn collega was er ook beide keren. Maar het is een enorme hausse.
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:12 schreef livelink het volgende:
En ik kan dus net de laatste tonen van de show horen
Dan voor jou deze nog als toetje...quote:Op donderdag 29 december 2022 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dankjewel Madmaster! Was een beste lijst wat je er door pompte.
Dank je, dat moet oké zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan voor jou deze nog als toetje...
U2 - New Year’s Day - (Ferry Corsten Remix)
Eigenlijk was die voor livelink, maar ik quootte de verkeerde persoon...quote:Op donderdag 29 december 2022 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, dat moet oké zijn.
Ah, dit is wel een fijn zo van U2. En dat zeg ik niet zo snel.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan voor jou deze nog als toetje...
U2 - New Year’s Day - (Ferry Corsten Remix)
Ja, dat verwacht ik van jou morgen natuurlijk ook.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik van jou morgen natuurlijk ook.
Dank je en eet smakelijk ook!quote:Op donderdag 29 december 2022 17:21 schreef MadMaster het volgende:
Fijne avond, eet ze en misschien tot straks!
Moest weer de stream herstarten...... gebeurd me iets te veel naar mijn zin de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heeft Melting razendsnel gefikst.
Toen jij laatst draaide en ik daar achteraan had ik hetzelfde euvel.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest weer de stream herstarten...... gebeurd me iets te veel naar mijn zin de laatste tijd.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen jij laatst draaide en ik daar achteraan had ik hetzelfde euvel.
Maar jij -->
[ afbeelding ]
Uhhhhhhh Babe?quote:Op donderdag 29 december 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
Goh.... wie zijn dit ook alweer?
Vast weer zo'n groepje one hit wonders.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
Goh.... wie zijn dit ook alweer?
Vast weer zo'n groepje one hit wonders.
Ik laat het wel aan Symph en Ddm over, voor ik alles weer voor ieders neus wegkaap.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
Maak het jullie niet al te gemakkelijk vandaag.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik laat het wel aan Symph en Ddm over, voor ik alles weer voor ieders neus wegkaap.
Welkom livelink. Dat snap ik na zo'n dag. Doe het rustig aan, en leuk gerust achterover.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik ben er, maar ben een beetje moe.
Slow hand, easy touch?quote:Op donderdag 29 december 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik ben er, maar ben een beetje moe.
Ja, biertje werkt wel opwekkend, maar ik hou het toch maar bij thee.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink. Dat snap ik na zo'n dag. Doe het rustig aan, en leuk gerust achterover.
Voetjes omhoog, biertje erbij, en rustig aan.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een tissue in mijn neus hangen omdat het snot er zo uit stroomde
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een tissue in mijn neus hangen omdat het snot er zo uit stroomde
Yup, eerder vandaag deed mijn hoofd pijn omdat alles vast zatquote:Op donderdag 29 december 2022 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch voel ik me dan meestal beter dan als het zo vast zit allemaal.
alweer wat aan het opknappen ?quote:
Prima plaat, lekker laten draaienquote:Op donderdag 29 december 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
Dit is wel de XL versie. ALs jullie dat erg vinden, draai ik hem zo wel weg.
Ik was al eerder afgehaakt. Was al verbaasd dat hij nog draaide toen ik terug kwam.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
Dit is wel de XL versie. ALs jullie dat erg vinden, draai ik hem zo wel weg.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al eerder afgehaakt. Was al verbaasd dat hij nog draaide toen ik terug kwam.
Wat is dit nu voor flauwekul, een beetje DJ neemt zijn spullen mee naar de visite en gaat aan het draaien.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:25 schreef Melting het volgende:
Trouwens even voor de duidelijkheid.... zaterdag aanstaande draai ik helaas niet. Ik ben dan niet thuis namelijk.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor flauwekul, een beetje DJ neemt zijn spullen mee naar de visite en gaat aan het draaien.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor flauwekul, een beetje DJ neemt zijn spullen mee naar de visite en gaat aan het draaien.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas. Enorme spierpijn in mijn benen en het snot loopt uit m’n neus
Ze boffen met een oom als jij.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat vinden neefje en nichtjes niet leuk. Die willen juist dan ome Melting gezelschapsspellen meeneemt om te spelen.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze boffen met een oom als jij.
Ach, soms heb je datquote:Op donderdag 29 december 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... heb een bijzondere band met ze.
Moeilijk uit te leggen.
Dit is weer zo'n plaat van..... herkenbaar maar wie is dit ook alweer?quote:
ja en dat moet je mij dus nooit vragenquote:Op donderdag 29 december 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n plaat van..... herkenbaar maar wie is dit ook alweer?
Hoeft ook niet. Geniet er gewoon vanquote:Op donderdag 29 december 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... heb een bijzondere band met ze.
Moeilijk uit te leggen.
Dingus, ik weet het zekerquote:Op donderdag 29 december 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n plaat van..... herkenbaar maar wie is dit ook alweer?
en nu een afknapper ?quote:Op donderdag 29 december 2022 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig heb ik thee en dropjes en soms klappen m’n oren weer een beetje open. Vandaag de was gedaan en gekookt, toen had ik kennelijk even een opleving
Helemaal kapot zeker daarna. Dat heb je als je benen zo zeer doen van de spierpijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig heb ik thee en dropjes en soms klappen m’n oren weer een beetje open. Vandaag de was gedaan en gekookt, toen had ik kennelijk even een opleving
Ja halverwege het eten was het helemaal klaar, rillingen, snot, vaag hoofd, alles. Maar goed, Melting luisteren lukt nog, dus het valt meequote:Op donderdag 29 december 2022 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helemaal kapot zeker daarna. Dat heb je als je benen zo zeer doen van de spierpijn.
Ja, er moest bezuinigd worden, dus vandaag maar de helft geboekt.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh de ene helft. We zien ze samen elke dag een paar keer op 192tv
Nee, ik was de hele tijd aan het twijfelen of hij nou Love in the Room of Lavender Blue zong. Toen ik er voor mezelf uit was, heb ik het maar getypt.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was de hele tijd aan het twijfelen of hij nou Love in the Room of Lavender Blue zong. Toen ik er voor mezelf uit was, heb ik het maar getypt.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Madmaster neemt vanaf hier het stokje van mij over. Eindelijk rust.
Blue Man Group…quote:Op donderdag 29 december 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
De heren hierna vonden het nodig om voor de single met rioleringsbuizen op de foto te gaan.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee wat dit is, maar zijn het The Equals?
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Sparks - Something For The Girl With Everything…![]()
![]()
quote:
Lucky neemt het nu dus van mij over…quote:Op donderdag 29 december 2022 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan moet je de volgende plaat maar even aan je voorbij laten gaan.
En toch begint de volgende daar weer mee.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Joe Cocker met een héle lange titel die begint met She.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Joe cocker she came in through the bathroom window
quote:
Ik heb hem niet echt bewust meegemaakt, dus dit doet me minder dan wanneer dit een 'bekende' was geweest…quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Nederlands…
Tof idee welquote:Op donderdag 29 december 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal dat ding eens aansluiten en wat gejengel laten horen er van…
Toe het aantal veganisten schrikbarend steegquote:Op donderdag 29 december 2022 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dat komkommer
lijkt wel sla
dat is toch niet
te knagen ja
Je hebt 'n nog steeds, mooi!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal dat ding eens aansluiten en wat gejengel laten horen er van…
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toe het aantal veganisten schrikbarend steeg
Bleven er bizar veel konijnbakjes plotseling leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |