abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207300218

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.

Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.

Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_207300396
nog 3 daagjes.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_207300422
Windkracht 6, ik denk dat er weer kliko’s opgeraapt moeten worden
pi_207300444
Goedemorgen :W

De windkracht was behoorlijk te merken op de fiets naar het werk :P Ik ben op de plek van bestemming aangekomen, maar nu blijkt er een grote landelijke storing te zijn bij een groot ICT-bedrijf, die meerdere bedrijven raakt.
pi_207300473
pi_207300532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:24 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen :W

De windkracht was behoorlijk te merken op de fiets naar het werk :P Ik ben op de plek van bestemming aangekomen, maar nu blijkt er een grote landelijke storing te zijn bij een groot ICT-bedrijf, die meerdere bedrijven raakt.
Dus je gaat weer terug naar huis?
  donderdag 29 december 2022 @ 09:34:38 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207300570
Ik ben sinds Kerst 'standby', maar er is niet veel te doen.
Tot nu toe 2 mailtjes in 2 dagen…
pi_207300593
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Ook wel lekker voor een keer even lijkt me.
ICE dienst dus echt.
pi_207300638
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Dat is te overzien :P
pi_207300640
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:39 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Nee, eerst maar even afwachten.
Brrr koud hoor :P
pi_207300671
Wat mega irritant is die reclame op youtube zeg. Heb nu dus op de TV subjectief gezien leuke muziek via youtube aan, maar steeds reclame...
pi_207300699
Dat heb ik op de pc echt nooit :D
pi_207300772
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Wat mega irritant is die reclame op youtube zeg. Heb nu dus op de TV subjectief gezien leuke muziek via youtube aan, maar steeds reclame...
Die van House of the Dragon via HBO Max is bloed-irritant, met als voice-over zo'n vrouw met een heel kinderlijk stemmetje.
pi_207300834
Die overlay ads hier bij FOK! zijn ook bloedirritant. Zo 1990 ook. Je ziet het werkelijk bij geen enkele website meer en hier per refresh. :|W
L2B's Mixcloud
pi_207300849
Nog wel een to do dingetje. Mijn PC via bluetooth laten pairen met de soundbar.
Heb extra betaald voor een bluetooth kaart. Niet persé voor dit doel maar moet kunnen dus, dus waarom niet :D
Maar het zal wel met adblockers enzo te maken hebben op PC, en ja voor Fok staan ze braaf uit.
Maar wat graftakkeirritant :D Wist niet eens dat die reclame meuk bestond op youtube.
pi_207301174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die overlay ads hier bij FOK! zijn ook bloedirritant. Zo 1990 ook. Je ziet het werkelijk bij geen enkele website meer en hier per refresh. :|W
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te klagen over ads zolang ik geen abonnement heb. Het scheelt dat je ze gemakkelijk kunt wegklikken. Dit in tegenstelling tot die Sunweb-dame :{w
pi_207301192
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:55 schreef Rafeiro het volgende:
Nog wel een to do dingetje. Mijn PC via bluetooth laten pairen met de soundbar.
Heb extra betaald voor een bluetooth kaart. Niet persé voor dit doel maar moet kunnen dus, dus waarom niet :D
Maar het zal wel met adblockers enzo te maken hebben op PC, en ja voor Fok staan ze braaf uit.
Maar wat graftakkeirritant :D Wist niet eens dat die reclame meuk bestond op youtube.
Voor YouTube geldt hetzelfde als hierboven. Wat ik wél heel irritant vind, zijn reclames dwars door filmpjes heen. Zit je tien minuten Stephen Colbert te kijken, komt er ineens reclame tussendoor. :Y Vooraf vind ik geen probleem.
pi_207301509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:23 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te klagen over ads zolang ik geen abonnement heb. Het scheelt dat je ze gemakkelijk kunt wegklikken. Dit in tegenstelling tot die Sunweb-dame :{w
Ik klaag wel. :7 Ads zijn noodzakelijk om te kunnen blijven draaien, maar dat is geen reden om ze keer op keer pontificaal paginabreed bij iedere refresh door je strot te duwen.
L2B's Mixcloud
pi_207301527
Voorlopig weer een paar aardige tracks kunnen vinden. c_/
L2B's Mixcloud
  donderdag 29 december 2022 @ 12:45:32 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207303764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]
Ik klaag wel. :7 Ads zijn noodzakelijk om te kunnen blijven draaien, maar dat is geen reden om ze keer op keer pontificaal paginabreed bij iedere refresh door je strot te duwen.
Ik ben niet van het FOK! promotie team, maar meer over de ads kan je terugvinden in diverse FB topics. Je bent niet enige die klaagt…

En met het simpelste abonnement ben je er van af… :P
  donderdag 29 december 2022 @ 12:54:53 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207303966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:25 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Voor YouTube geldt hetzelfde als hierboven. Wat ik wél heel irritant vind, zijn reclames dwars door filmpjes heen. Zit je tien minuten Stephen Colbert te kijken, komt er ineens reclame tussendoor. :Y Vooraf vind ik geen probleem.
Ik ben er inmiddels aan gewend. Tijdens een muzieknummer vind ik wel irritant. Die kanalen boycot ik. Stiekem denk ik er wel eens over om te gaan betalen voor YT, maar zowel Spotify als YT vind ik te veel en mijn kinderen hechten meer waarde aan Spotify.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 29 december 2022 @ 13:03:21 #23
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207304124
Wij hadden vanochtend een spontane failover, net als vorige week donderdag. En dan ligt alles er uit :(
Dus ik had mijn portie adrenaline al wel weer binnen vanochtend vroeg. Het duurt niet eens lang, maar je wordt direct overspoeld door mailtjes en telefoontjes.

En dan is dit nog de rustige tijd :X
Twee weken achter elkaar op ongeveer hetzelfde tijdstip; dan moet de oorzaak toch te achterhalen zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207304209
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ben niet van het FOK! promotie team, maar meer over de ads kan je terugvinden in diverse FB topics. Je bent niet enige die klaagt…

En met het simpelste abonnement ben je er van af… :P
:P
L2B's Mixcloud
pi_207304228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef livelink het volgende:
Twee weken achter elkaar op ongeveer hetzelfde tijdstip; dan moet de oorzaak toch te achterhalen zijn.
En iedere keer ben jij de enige op kantoor als dat voorkomt? :P
L2B's Mixcloud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')