SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dus je gaat weer terug naar huis?quote:Op donderdag 29 december 2022 09:24 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
De windkracht was behoorlijk te merken op de fiets naar het werkIk ben op de plek van bestemming aangekomen, maar nu blijkt er een grote landelijke storing te zijn bij een groot ICT-bedrijf, die meerdere bedrijven raakt.
Ook wel lekker voor een keer even lijkt me.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben sinds Kerst 'standby', maar er is niet veel te doen.
Tot nu toe 2 mailtjes in 2 dagen…
Nee, eerst maar even afwachten.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus je gaat weer terug naar huis?
Dat is te overzienquote:Op donderdag 29 december 2022 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben sinds Kerst 'standby', maar er is niet veel te doen.
Tot nu toe 2 mailtjes in 2 dagen…
Die van House of the Dragon via HBO Max is bloed-irritant, met als voice-over zo'n vrouw met een heel kinderlijk stemmetje.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Wat mega irritant is die reclame op youtube zeg. Heb nu dus op de TV subjectief gezien leuke muziek via youtube aan, maar steeds reclame...
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te klagen over ads zolang ik geen abonnement heb. Het scheelt dat je ze gemakkelijk kunt wegklikken. Dit in tegenstelling tot die Sunweb-damequote:Op donderdag 29 december 2022 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die overlay ads hier bij FOK! zijn ook bloedirritant. Zo 1990 ook. Je ziet het werkelijk bij geen enkele website meer en hier per refresh.
Voor YouTube geldt hetzelfde als hierboven. Wat ik wél heel irritant vind, zijn reclames dwars door filmpjes heen. Zit je tien minuten Stephen Colbert te kijken, komt er ineens reclame tussendoor.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:55 schreef Rafeiro het volgende:
Nog wel een to do dingetje. Mijn PC via bluetooth laten pairen met de soundbar.
Heb extra betaald voor een bluetooth kaart. Niet persé voor dit doel maar moet kunnen dus, dus waarom niet![]()
Maar het zal wel met adblockers enzo te maken hebben op PC, en ja voor Fok staan ze braaf uit.
Maar wat graftakkeirritantWist niet eens dat die reclame meuk bestond op youtube.
Ik klaag wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te klagen over ads zolang ik geen abonnement heb. Het scheelt dat je ze gemakkelijk kunt wegklikken. Dit in tegenstelling tot die Sunweb-dame
Ik ben niet van het FOK! promotie team, maar meer over de ads kan je terugvinden in diverse FB topics. Je bent niet enige die klaagt…quote:Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik klaag wel.Ads zijn noodzakelijk om te kunnen blijven draaien, maar dat is geen reden om ze keer op keer pontificaal paginabreed bij iedere refresh door je strot te duwen.
Ik ben er inmiddels aan gewend. Tijdens een muzieknummer vind ik wel irritant. Die kanalen boycot ik. Stiekem denk ik er wel eens over om te gaan betalen voor YT, maar zowel Spotify als YT vind ik te veel en mijn kinderen hechten meer waarde aan Spotify.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor YouTube geldt hetzelfde als hierboven. Wat ik wél heel irritant vind, zijn reclames dwars door filmpjes heen. Zit je tien minuten Stephen Colbert te kijken, komt er ineens reclame tussendoor.Vooraf vind ik geen probleem.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet van het FOK! promotie team, maar meer over de ads kan je terugvinden in diverse FB topics. Je bent niet enige die klaagt…
En met het simpelste abonnement ben je er van af…
En iedere keer ben jij de enige op kantoor als dat voorkomt?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef livelink het volgende:
Twee weken achter elkaar op ongeveer hetzelfde tijdstip; dan moet de oorzaak toch te achterhalen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |