Van mij Descontrolla, maar die stond op Charlottenburgquote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook nog hier liggenLive at London was m'n favoriet erop
John Lennon komt pas later.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Straks nog stemplaatgenot met Imagine Dragons en Natural
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef cafca het volgende:
[..]
De leegheid van die levens schokt je?
reeds besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Dank je, wielrenmeneerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Yup, blijf dat gewoon een hele fijne band vinden, vooral live! En dit is hun beste knallerquote:
Vond jij Mosselman ook stiekem een heel tof nummer?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Je zal maafr niet met happy hardcore zijn opgegroeid.
De leegheid van dat bestaan, ik weet niet meer hoe die quote gaat
Dat is wel de rode neus draad door deze Top 2000.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer een Bas en Aad plaatje
Veldhuis en de Kast van Dijk Hout.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat was dit ook alweer, Acda & de Blof ofzo?
In de Top 2000 houd ik me altijd in door alleen op Wonderfull Days te stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Je zal maafr niet met happy hardcore zijn opgegroeid.
De leegheid van dat bestaan, ik weet niet meer hoe die quote gaat
Ik zal mn drankkast even opentrekkenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
More whisky
Drinken jullie een beetje mee? Vanavond wordt legendarisch
Niets stiekem aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond jij Mosselman ook stiekem een heel tof nummer?
Al...quote:
Liet ik laatst aan mijn vriendin zien. Die was geschokt. Niet hier opgegroeid, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond jij Mosselman ook stiekem een heel tof nummer?
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Black Pumas hoor ik toch wel liever
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Black Pumas hoor ik toch wel liever
Van Dik Hout & Acda & De Munnikquote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat was dit ook alweer, Acda & de Blof ofzo?
Al besprokenquote:
Revenge is sweet!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze school is Van Dik Hout ontstaan, inmiddels gesloopt.
Generieke inwisselbare kabbelbandjes in ieder gevalquote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veldhuis en de Kast van Dijk Hout.
Deporteren dusquote:Op woensdag 28 december 2022 23:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Liet ik laatst aan mijn vriendin zien. Die was geschokt. Niet hier opgegroeid, dat blijkt maar weer.
Ik drink niet maar ik weet nuchter ook sfeer te maken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
More whisky
Drinken jullie een beetje mee? Vanavond wordt legendarisch
Wie is de Barok?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef Gretzl het volgende:
DE BAROK VALT NU VAN ZIJN VOETSTUK
HET BEELD DAT IK VAN ZE HAD IS NU VOOR GOED STUK
EN DAT IS NIET GOED VOOR z’n BLOEDDRUK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Leo Blokhuis, ben jij het?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze school is Van Dik Hout ontstaan, inmiddels gesloopt.
scriptiequote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Als jullie over een jaar of tien nog eens terugdenken aan 2022, wat schiet je dan te binnen?
Ik vind het niet vervelend op plek 1814quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |