Ik denk dat Daughters de enige is die ik uit mezelf zou kunnen zingen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik na Daughters zijn beste in de lijst
quote:
Zet de pan alvast maar klaar zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Enige dat voor de werkende mens die van de Top 2000 houdt echt goed valt deze week is die nacht van 30 op 31. Dat wordt flink Van Inkelen vrijdagnacht
Ik heb dan personeelsfeest dus ik kom dan al dronken in dit topicquote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Enige dat voor de werkende mens die van de Top 2000 houdt echt goed valt deze week is die nacht van 30 op 31. Dat wordt flink Van Inkelen vrijdagnacht
Belachelijk slecht inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Weer zo'n slaapverwekkende plaat van John Mayer
vind ik ook, kan m altijd prima hebben, veel liever dan nog een Ed Kroketquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het valt wel uitermate kut dit jaar ja. Serious Request ook al.
Ik snap wat je bedoelt en vaak is dat wel zo inderdaad maar soms zit er opeens een juweel tussen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
192TV is echt oubollige ellende vaak vind ik. Dan word je ineens heel blij van de muziek van nu.
Maar Nothing Rhymed is wel mooi ja.
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef peaceman het volgende:
Voordeel van die nieuwere muziek van de laatste jaren is dat je nog wel eens wat tegenkomt wat je niet kent.Sommige dingen zijn best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk al uit naar de rondvraagquote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb dan personeelsfeest dus ik kom dan al dronken in dit topic
Kijkt altijd heel normaal ook als ie gitaarspeeltquote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind ik ook, kan m altijd prima hebben, veel liever dan nog een Ed Kroket
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijk al uit naar de rondvraag
Ruim je het dan ook meteen maar op?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat een zaaddodende muziek om binnen te komen
En dan moet het volgende liedje nog komen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat een zaaddodende muziek om binnen te komen
ieuwquote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
deze valt niet tegen.quote:
Als je daarvan foto's gaat maken nu wordt je gecanceld.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen recente foto's van kunnen vinden dus lastig vergelijken.
2e kerstdag all over againquote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |