Vrij genant allemaal. Weet echt niets.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:09 schreef Ace1 het volgende:
Die Jesper past echt enorm snel steeds.. denk ff na joh
Ontsla hem maar, Wagner niet kennenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrij genant allemaal. Weet echt niets.
3e vraag waar hij geen idee heeft wat er gevraagd wordtquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrij genant allemaal. Weet echt niets.
Ik ken 2 jonge docenten en ik betwijfel of zij het beter zouden doenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jesper is echt een legend.Zet met deze uitzending het hele Nederlandse onderwijs voor lul.
Ik welquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken 2 jonge docenten en ik betwijfel of zij het beter zouden doen
Ik heb nog nooit zo’n filmpje gezien, en er na deze afgang ook heen behoefte aan!quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:12 schreef Max23 het volgende:
Bij dat Jesper eruit ligt. Erger me altijd kapot aan die filmpjes van hem. Hij vindt zich altijd zo geweldig.
Dat zegt dan dus toch heel veel over de nieuwe lichtingen? Middelmaat.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken 2 jonge docenten en ik betwijfel of zij het beter zouden doen
Met de tekorten in het onderwijs kan je niet echt strenger selecterenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zegt dan dus toch heel veel over de nieuwe lichtingen? Middelmaat.
Nee groot gelijk. Bij mij komen ze regelmatig voorbij. Zal wel door het algoritme komen, omdat ik ook voor de klas sta.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo’n filmpje gezien, en er na deze afgang ook heen behoefte aan!
Volgens mij zou de basisvereiste van elke leraar een stukje natuurlijke nieuwsgierigheid moeten zijn, daardoor ontwikkel je die algemene kennis.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de tekorten in het onderwijs kan je niet echt strenger selecteren
Algemene kennis is steeds minder relevant omdat je toch alles op kan zoeken. Zo denkt bijna iedereen die is opgegroeid met de smartphone.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zou de basisvereiste van elke leraar een stukje natuurlijke nieuwsgierigheid moeten zijn, daardoor ontwikkel je die algemene kennis.
Geen idee wat mensen tegenwoordig doen (Jesper is trouwens nog ouder dan ik) maar ik zie die nieuwsgierigheid en interesse steeds minder om me heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja echt. Anniek had nooit drie antwoorden geweten in drie seconden. Jammer want ik vond Sarah een leuke speler. Ook wel flauw (oneerlijk?) van Philip om te zeggen "forummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm romaaaaanum". Sowieso mag Philip stoppen met commentaar geven tijdens de finale.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:11 schreef Martinello het volgende:
Ze had net boven de 40 moeten passen.
Ja Anniek had meer dan die ene seconde om na te denken over die vraag omdat ie het zo langzaam uitsprak, dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja echt. Anniek had nooit drie antwoorden geweten in drie seconden. Jammer want ik vond Sarah een leuke speler. Ook wel flauw (oneerlijk?) van Philip om te zeggen "forummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm romaaaaanum". Sowieso mag Philip stoppen met commentaar geven tijdens de finale.
Die deed zijn reputatie niet bepaald goed nee... met name die finale was echt heel zwak. Los daarvan had ie bij 3-6-9 en op andere momenten ook wel een paar opvallende missers voor een leraar. Matyas kan ik de vinger nog niet opleggen of ie nou echt goed is of niet, die heeft hele opvallende missers maar weet dan vervolgens wel weer ineens 4, 5 goede antwoorden te geven.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:27 schreef Martinello het volgende:
Richard Wagner de presentator, wie kent hem niet. Wat een onwaarschijnlijke nitwit deze onderwijzer. Vergeleken met hem was mijn onderwijzer vroeger echt een intellectueel die veel wist van geschiedenis en muziek. Deze pipo weet helemaal niks, wat een aanfluiting.
Niet alleen vergezocht maar ook gewoon ronduit FOUT!quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Vrij vergezochte ezelsbruggen die ik nooit heb gehoord, maar niet Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord
Zet het rijtje planeten er maar eens naast, zitten maar liefst 3 fouten in het ezelsbruggetjequote:Maak Van Acht Meter Stof Uw Japanse Pyjama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 03:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen vergezocht maar ook gewoon ronduit FOUT!
[..]
Zet het rijtje planeten er maar eens naast, zitten maar liefst 3 fouten in het ezelsbruggetje![]()
![]()
Lijkt me dat het Japanse Stof en Nieuwe Pyjama moet zijn, dan is ie wel alsnog verouderd. Dan moet je een kledingstuk met de N gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Matyas is best prima. Gladde mooiboy verder wel maar zat dicht bij Anniek in de buurt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deed zijn reputatie niet bepaald goed nee... met name die finale was echt heel zwak. Los daarvan had ie bij 3-6-9 en op andere momenten ook wel een paar opvallende missers voor een leraar. Matyas kan ik de vinger nog niet opleggen of ie nou echt goed is of niet, die heeft hele opvallende missers maar weet dan vervolgens wel weer ineens 4, 5 goede antwoorden te geven.
Anniek met 7 en 5 keer de Slimste wel dik naar de finaleweek, al denk ik dat ze uiteindelijk niet de eindoverwinning pakt. Daarvoor was de tegenstand op sommige momenten wel echt te zwak, waardoor ze redelijk makkelijk de dagzeges kon grijpen.
Dat valt dus allemaal nog wel mee alleen de man praat graag en veel. Als ie daar de kans voor krijgt is het een heel ander verhaal. Z'n eigen podcasts (die met dezelfde naam en Dinocast, met Gijs Rademaker) en z'n langere TV programmas (waar hij met z'n broer en inmiddels overleden zus steden bezoekt) zijn heel anders wat dat betreft. Maar als je die man specifiek in een stoel zet en er stukjes van 30 seconden uitknipt krijg je wel zo'n beeld ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij loopt ook een beetje vast in zijn imago om overal een schijthekel aan te hebben. Het maakt al heel lang niet meer uit wat je hem vraagt, hij heeft er per definitie een hekel aan. Eerst grappig, daarna een gimmick en inmiddels voorspelbaar.
hoezo gwn leuk reken"hacks" posten en lekker danjes doen op tiktok togquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:27 schreef Martinello het volgende:
Richard Wagner de presentator, wie kent hem niet. Wat een onwaarschijnlijke nitwit deze onderwijzer. Vergeleken met hem was mijn onderwijzer vroeger echt een intellectueel die veel wist van geschiedenis en muziek. Deze pipo weet helemaal niks, wat een aanfluiting.
En niet weten wat een Menhir is. Chanant!quote:
Ik vind Van Rossem ook matig de laatste jaren hoor. Alles is stompzinnig en geschift maar zijn algemene kennis is zelf ook helemaal niet zo groot. Kijk zijn deelname aan Per Seconde Wijzer maar eens terug.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat valt dus allemaal nog wel mee alleen de man praat graag en veel. Als ie daar de kans voor krijgt is het een heel ander verhaal. Z'n eigen podcasts (die met dezelfde naam en Dinocast, met Gijs Rademaker) en z'n langere TV programmas (waar hij met z'n broer en inmiddels overleden zus steden bezoekt) zijn heel anders wat dat betreft. Maar als je die man specifiek in een stoel zet en er stukjes van 30 seconden uitknipt krijg je wel zo'n beeld ja.
Los daarvan denk ik ook niet dat ie het nog jaren gaat doen, al zegt ie in z'n podcast dat ie het altijd een en gezellig uitje vindt.
Die remark recht in de camera over z'n kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |