Ik denk dat de volgende reeks de laatste wordt. Het valt me op dat Philip Maarten af en toe wakker moet schudden, zoals met die wax-vraag gisteravond. Maarten lijkt af en toe weg te dommelen of wakker te schrikken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik geef Maarten nog 2/3 jaar en dan houdt hij er mee op. En als Maarten stopt gaat Philip met hem mee denk ik.
En gisteren was er ook een faunavraag waarvan hij niet meer wist dan een doorsnee leek. Viel me op. Biologie lijkt me geen studie waar je alleen maar iets over moleculen leert.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, hij wist ook al niks van mosselen.
Het valt me op dat hij meer sarcastisch is dan normaal. Het is geinig maar normaal zegt hij gewoon wat hij er van vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:38 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende reeks de laatste wordt. Het valt me op dat Philip Maarten af en toe wakker moet schudden, zoals met die wax-vraag gisteravond. Maarten lijkt af en toe weg te dommelen of wakker te schrikken.
Ik denk ook dat hij het nu allemaal wel prima vindt zo na de dood van zijn zus. Ik vermoed dat het hem heel erg heeft aangegrepen.
Ze heet het zelf verneutkt. Trouwens de ander ook met haar continue "kut", "verdomme", "godsamme", irritant mens.quote:
Gaat inderdaad niet lukken. Het zijn een Stan en Laurel, een Peppi en Kokki, een Bassie en Adriaan om maar eens plat te zeggen. Veel mensen hebben kritiek op Maarten, maar hij zit daar precies op zijn plek, net zoals de twee oudjes in de Muppet show. Ik zie daar nooit een ander zitten. En de "hm" van Philip (en de "we gaan snel door" na Maartens commentaar), dat past precies en maakt het hele plaatje gewoon perfect. De reacties van Maarten zijn ook verrassend scherp. Stel je krijgt als man de vraag "Wax jij je wel eens?", dan sta je toch even te kijken, hoe ga ik daar scherp op antwoorden, maar Maarten knalt gelijk een perfect weerwoord eruit. Daar kan ik echt van genieten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het valt me op dat hij meer sarcastisch is dan normaal. Het is geinig maar normaal zegt hij gewoon wat hij er van vind.
Philip heeft er nog wel plezier in maar hij en maarten zijn duidelijk een duo. Philip gaat het gewoon niet presenteren met een ander jurylid.
Als je de namen Reagan, Thatcher, Gorbatchov en Lubbers niet weet ben je knetter dom. met een veel te groot ego daar te gaan zitten. Wie was die vent eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
Een serieuze vraag over de Vesuvius en dan een antwoord uit de Donald Duck verwachten ....
Ik ken nog steeds niemand op die actrice Anique na danquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je de namen Reagan, Thatcher, Gorbatchov en Lubbers niet weet ben je knetter dom. met een veel te groot ego daar te gaan zitten. Wie was die vent eigenlijk
Die herkende ik gelijk. De rest idd niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds niemand op die actrice Anique na dan
Model past wel bij haar, ze is haast vel over beenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef svann het volgende:
Sara is oa componiste zegt de Wiki.
Hier zit ze meer in de hoedanigheid van model.
Stoerquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:10 schreef TLC het volgende:
ff kijken op mijn de slimste app hoor..
spellen
176 keer gewonnen, 69 keer verloren
Ik durf rustig te wedden dat ik van al die 3 kandidaten gewonnen zou hebben![]()
Marlou van Rhijn was moeilijk te missen toch een paar jaar terug?quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds niemand op die actrice Anique na dan
Wiequote:Op woensdag 4 januari 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marlou van Rhijn was moeilijk te missen toch een paar jaar terug?
Zocht je nog een verklaring voor de teloorgang van het Nederlandse onderwijs? Kijk dan naar dit soort lui die meer bezig zijn met popiejopie tiktokfilmpjes opnemen dan daadwerkelijk iets te kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:53 schreef Szura het volgende:
Die linkse was een leraar? Hij weet bar weinig voor een leraar.
Nee hoor, maar ik vind het niveau ook niet echt geweldig van de kandidatenquote:
Muzikaal.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:02 schreef Farenji het volgende:
Friese Boeren Eten Alle Dagen Gort
Geef Die Aap Een Banaan, Frits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |