Dosed is mss wel iets fijner voor mij, maar ik vind het moeilijk kiezen.quote:
Al lang besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat dit Anthony Kiedis
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2022 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig, straks loopt de stream nog vast door hongerige fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Daar hebben we andere nummers voor.quote:
quote:
Rest van de avond ook nog wel hoor.quote:
Soms zelfs zonder sokquote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Peppers vroeger optraden met enkel een sok om hun tokus?
Ik groeide op met mn ma die Californication (de CD, wel goeie serie tho) grijsdraaidequote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef essnhills het volgende:
Mijn broer draaide veel Peppers
Ik vond dat nooit zo erg
Nee want ik ben er niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rest van de avond ook nog wel hoor.
En soms zelfs zonder sokquote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
MADAFACKAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik groeide op met mn ma die Californication (de CD, wel goeie serie tho) grijsdraaide
Geniale seriequote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik groeide op met mn ma die Californication (de CD, wel goeie serie tho) grijsdraaide
ja lekker dan, het een beetje voor de rest verpestenquote:
Als het NWA was waren het beenwarmers.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iggy heeft echter goeie muziek gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed als Marco B. gecancelled wordt, zou dat voor Iggy ook moeten gelden
dat is er ook zo een van team #metoo?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef zorro28 het volgende:
In ieder geval heeft Iggy nog goede muziek gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef zorro28 het volgende:
quote:
Ik mag hopen dat die er niet in staatquote:Op woensdag 28 december 2022 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Only know you love her when you let her go... oh nee.
nee, hij is ons net gepasseerdquote:
Ook wel aan minderjarige meisjes gezeten.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is er ook zo een van team #metoo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |