De single edit had voor mij ook prima geweestquote:
ja zonde iddquote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
Verder kutmuziek. Als je beseft dat de lange versie van sweet Jane van Lou reed uit de rop2000 is gevallen
😋
Neuh Echoes zit ergens tussen 3 en 4 geloof ik in de nacht.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh serieus?Dat is een reden om om 12 uur de bedstee op te zoeken de laatste avond
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
31 december dan? Of staat die niet in de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
Verder kutmuziek. Als je beseft dat de lange versie van sweet Jane van Lou reed uit de rop2000 is gevallen
😋
Voor de verandering!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Neuh Echoes zit ergens tussen 3 en 4 geloof ik in de nacht.
Dj's verdienen sowieso makkelijk geld want iemand anders start de plaatjes enzo.. zij lullen alleen vervelend tussendoorquote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo'n nummer is wel lekker makkelijk geld verdienen als dj
Lullen ze gelukkig voor ons ook niet zoveelquote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo'n nummer is wel lekker makkelijk geld verdienen als dj
Het is voor het algemene goed als die spookrijder even niet gemeld wordt.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als er nu een spookrijder is? Dan moet er opnieuw ingestart worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |