Nee dat hebben we idd nietquote:Op woensdag 28 december 2022 17:22 schreef Aberkullie het volgende:
Bij Picnic gewoon 6 voor ¤3 maar dat zullen jullie ook wel niet hebben in 1978.
https://www.oliebollentestonline.nl/uitslagen-2022/quote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef roos94 het volgende:
Die heb ik dus moeten bestellen bij de bakker hier in Zierikzee omdat er anders NERGENS oliebollen zonder krenten te krijgen zijn
Zeer sneu
Die van de HEMA en AH zijn altijd prima te nassen. Niet zoals die meuk waar het vet uitdruipt wat je bij de gemiddelde kraam krijgt.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef roos94 het volgende:
Die heb ik dus moeten bestellen bij de bakker hier in Zierikzee omdat er anders NERGENS oliebollen zonder krenten te krijgen zijn
Zeer sneu
Waarom woon je eigenlijk in Ziedendzee? Je hebt het daar overduidelijk niet naar je zin.quote:
Die van ah kun je iemands harses mee inslaanquote:Op woensdag 28 december 2022 17:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Die van de HEMA en AH zijn altijd prima te nassen. Niet zoals die meuk waar het vet uitdruipt wat je bij de gemiddelde kraam krijgt.
Als je ze een paar dagen laat liggen wel ja. 'Vers' (ja ja ik weet 't) zijn ze goed te doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die van ah kun je iemands harses mee inslaan
Nou ach poepoe hey t is watquote:Op woensdag 28 december 2022 17:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Kost je al weer snel ¤12-¤15 olie
Al kost het ¤120-150 ik zal ze zelf bakken!quote:Op woensdag 28 december 2022 17:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk 5G chips en insectenmeel in want picnic is van Bill Gates.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:22 schreef Aberkullie het volgende:
Bij Picnic gewoon 6 voor ¤3 maar dat zullen jullie ook wel niet hebben in 1978.
Rotterdamdan?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk 5G chips en insectenmeel in want picnic is van Bill Gates.
Hier bij de oliebollenkraam zijn ze 1.20 per stuk en betaal het graag want smaken erg lekker.
Is je wel eens opgevallen dat er nooit een WC bij zon kraam staat? Die gasten zitten in een emmer te kakken en bakken daarna jouw oliebol. Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 december 2022 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk 5G chips en insectenmeel in want picnic is van Bill Gates.
Hier bij de oliebollenkraam zijn ze 1.20 per stuk en betaal het graag want smaken erg lekker.
Dit soort klachten zijn de krenten in de pap.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef roos94 het volgende:
heb ik dus moeten bestellen bij de bakker hier in Zierikzee omdat er anders NERGENS oliebollen zonder krenten te krijgen zijn
Waarom kun je ze overal met krenten kopen en als je naturel wil moet je maar.zelf bakken?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
Het is inderdaad zwaar moeilijk om ze te bakken zonder krenten. Damn, wat een dilemma TS.
TS kan ook wat minder krenterig zijn en gewoon die ¤8 neerleggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit soort klachten zijn de krenten in de pap.
Ik een frikandelbroodje met blikje eigen merk energiedrank voor 1,15quote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Vanmiddag 89 cent voor een saucijzenbroodje bij AH betaald. Zit meer in dan in een oliebol.
Zit wss minder Ingrediënten, olie, energie, arbeid in verwerkt.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Vanmiddag 89 cent voor een saucijzenbroodje bij AH betaald. Zit meer in dan in een oliebol.
Haha.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Zit wss minder Ingrediënten, olie, energie, arbeid in verwerkt.
Dat is een goede vraag. Hoe komt het eigenlik dat men, of steeds meer mensen oliebollen zonder krent wil.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom kun je ze overal met krenten kopen en als je naturel wil moet je maar.zelf bakken?
Die kan ik beantwoorden. Dit was laatst in het nieuws. Wellicht ligt het hieraan.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Hoe komt het eigenlik dat men, of steeds meer mensen oliebollen zonder krent wil.
En wat dacht je van die hete vetspetters op je blote lulquote:Op woensdag 28 december 2022 17:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Koop je ze toch lekker niet bak je ze zelf smerig dik varken.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef roos94 het volgende:
Zeer sneu
Dit is opruiing vriendquote:Op woensdag 28 december 2022 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Steek zijn zaak in de fik gore oplichter
Mijn broer verhuurt dixies.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:22 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is je wel eens opgevallen dat er nooit een WC bij zon kraam staat? Die gasten zitten in een emmer te kakken en bakken daarna jouw oliebol. Eet smakelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |