ik was even aan het oefenen op hyperbolen, zoals Skyquote:
Die bewaar ik tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2022 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik twijfel broodje shoarma te bestellen GENOT
Sambasaus maat bohquote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een liter knoflooksaus GENOT
Casa di Mama Salame Extra Piccantequote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Koop een Casa di Mama als je toch een supermarktpizza wil
Ja zijn ze lekker bezig?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was even aan het oefenen op hyperbolen, zoals Sky
berghuis gifje is hier op zijn plaatsquote:Op woensdag 28 december 2022 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die duikteams krijgen het nog druk om al die spelers op te dreggen.
En hij gaat snel weer zittenquote:Op woensdag 28 december 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ja we zien het Teun, Gerrie staat op.
Dacht eerst dat ze de Ziggo-kant niet op wilden maar ze gaan er nu ruim overheenquote:
Het scoort bij dom petjesvolk dat wild gaat schuimen bij enige vorm van een neutrale benadering van MAX.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ze de Ziggo-kant niet op wilden maar ze gaan er nu ruim overheen
Niet in een trui van Verstappen lopen van ¤150quote:Op woensdag 28 december 2022 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het scoort bij dom petjesvolk dat wild gaat schuimen bij enige vorm van een neutrale benadering van MAX.
Moet die maar meer trainenquote:Op woensdag 28 december 2022 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit erger dan Noppert exit. Daar zit ik niet zo mee. Anderson mag er niet uit verdomme.
Stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit erger dan Noppert exit. Daar zit ik niet zo mee. Anderson mag er niet uit verdomme.
Ach, joh. Vorig jaar was Dobey v Humphries in de laatste 16 ook een dartsfeest.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hamilton de Kwoord neger en zulks .quote:Op woensdag 28 december 2022 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het scoort bij dom petjesvolk dat wild gaat schuimen bij enige vorm van een neutrale benadering van MAX.
quote:Op woensdag 28 december 2022 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hamilton de Kwoord neger en zulks .
quote:
Ja nog ff en Soutar is de enige Schot die de 4e ronde haalt WTFquote:Op woensdag 28 december 2022 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
@Zipportal de slechtste mod komt meekijken!!!quote:Op woensdag 28 december 2022 17:29 schreef Paul het volgende:
messchien ga ik ook kijken vanavond, kan dus ook op Belgie, gezellig! Tot vanavond
DRT is geen opvangplek omdat er toevallig niks op tv is verder.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:29 schreef Paul het volgende:
messchien ga ik ook kijken vanavond, kan dus ook op Belgie, gezellig! Tot vanavond
Dan ga ik vanavond lekker afwassen.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:zipportal de slechtste mod komt meekijken!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |