Wat denk je als die zn brandweerslang tevoorschijn haalt bohhquote:Op woensdag 28 december 2022 15:56 schreef Perox het volgende:
Die Soutar heeft een bordvermoordende harde worp.
Aanklacht incomingquote:Op woensdag 28 december 2022 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Bray heeft overigens gewoon gelijk, weg met zo'n beest. Stel dat 'ie ineens wel steekt en Noppert blijkt allergisch, dan ben je toch goed de sjaak.
Een broeinest nogalliefstquote:Op woensdag 28 december 2022 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
De dartwereld blijkt een broeinest voor de liefde te zijn.
ik vind Soutar een erg sympathieke speler. Vind het wel prima als hij zou winnen.quote:
Ik vind hem ook wel een sympathieke vent, het kan me verder ook niet super veel boeien, ze worden beide geen kampioen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind Soutar een erg sympathieke speler. Vind het wel prima als hij zou winnen.
Haha nee ook niet idd.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een sympathieke vent, het kan me verder ook niet super veel boeien, ze worden beide geen kampioen.
Klimaatveranderingquote:Op woensdag 28 december 2022 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, wat doen die wespen eind december nog daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |