Wat denk je als die zn brandweerslang tevoorschijn haalt bohhquote:Op woensdag 28 december 2022 15:56 schreef Perox het volgende:
Die Soutar heeft een bordvermoordende harde worp.
Aanklacht incomingquote:Op woensdag 28 december 2022 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Bray heeft overigens gewoon gelijk, weg met zo'n beest. Stel dat 'ie ineens wel steekt en Noppert blijkt allergisch, dan ben je toch goed de sjaak.
Een broeinest nogalliefstquote:Op woensdag 28 december 2022 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
De dartwereld blijkt een broeinest voor de liefde te zijn.
ik vind Soutar een erg sympathieke speler. Vind het wel prima als hij zou winnen.quote:
Ik vind hem ook wel een sympathieke vent, het kan me verder ook niet super veel boeien, ze worden beide geen kampioen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind Soutar een erg sympathieke speler. Vind het wel prima als hij zou winnen.
Haha nee ook niet idd.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een sympathieke vent, het kan me verder ook niet super veel boeien, ze worden beide geen kampioen.
Klimaatveranderingquote:Op woensdag 28 december 2022 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, wat doen die wespen eind december nog daar?
Danny 'Searle' Noppert.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef Perox het volgende:
Noppert gaat wel echt door zijn eigen putje zeg.
Lekker vuurwerk afsteken.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag wordt het VEERTIEN graden.
EN zeiken van de regen allen.
Lawinepijlen genotquote:Op woensdag 28 december 2022 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker vuurwerk afsteken.
Tokkiequote:Op woensdag 28 december 2022 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker vuurwerk afsteken.
Hier ook. Ik juich nooit meer voor hem.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
M’n Scorito is door die tering Swurl helemaal naar de tyfus. Weg ermee.
Hoe is dat toch mogelijk dat dat alleen tegen nederlanders werkt. Alsof het een genetisch defect is of zoquote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noppie heeft zich helemaal uit zijn focus laten halen na praatje van Soutar na 2-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |