We hebben pics nodig als bewijs.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vaak nog vrij lang een handdoek om mijn haren, maar dat komt ook omdat het nu echt belachelijk lang is
Ahaa! Wist ik nietquote:
Lang haar is mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de kapper is too much?
Ik werk niet met reserveringen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bespreken
Nouja, als ze zegt dat het langer is dan gebruikelijkquote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als ze zegt dat het langer is dan gebruikelijk
Tot mijn billen nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kleine aanpassing.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag wel 10000 plaatsen lager
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot mijn billen nuWel meer te doneren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot mijn billen nuJaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben het naar mijn middel aan het toe groeien.-XOXO-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |