Gaaf. Kwart van mijn voorouders kwamen uit Andijk/Enkhuizen, waren visser, en leefden zoals ze daar laten zien.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
Zuiderzeelicht. Het Zuiderzeemuseum by Night.
Hier Killer Queen niet noemen. Ik had je hoger zitten Mex.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste 10 Queen:
Somebody to Love
The show must go on
Spread Your Wings
Don't Stop Me Now
Innuendo
One Vision
Love of My Life
'39
These Are the Days of Our Lives
Breakthru
Omgekeerde cancelling als de ideale schoonzoon? Of de top 2000 is op de huishoudbeurs gepromoot?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar heeft John Mayer die enorme stijging aan te danken dan?
En Who Wants To Live Forever voor The Show Must Go Onquote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou daar zeker nog the Prophet's Song tussen zetten
Die staat 11equote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hier Killer Queen niet noemen. Ik had je hoger zitten Mex.
Aangezien Now I'm Here en Brighton Rock er niet bij staan klopt dit nietquote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste 10 Queen:
Somebody to Love
The show must go on
Spread Your Wings
Don't Stop Me Now
Innuendo
One Vision
Love of My Life
'39
These Are the Days of Our Lives
Breakthru
Stiekem willen ze op Johnny Cash stemmen en gaat er iets fout.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het best wel knap dat hij zoveel stemmen krijgt, ik ben John Mayer alweer vergeten 5 minuten nadat ik hem gehoord heb.
Die echo van de drums die ik hoor komen bekend voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet effe niet op welke dit lijkt, maar het heeft echt zo'n 80s vibe
Zonder zang had het ook War on Drugs kunnen zijn.quote:
Reverse gating van genesis achtig.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Die echo van de drums die ik hoor komen bekend voor.
Ja, dat wel. Maar zo staat er heel veel in de lijstquote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het best wel knap dat hij zoveel stemmen krijgt, ik ben John Mayer alweer vergeten 5 minuten nadat ik hem gehoord heb.
Nou precies dit dusquote:Op woensdag 28 december 2022 11:09 schreef Berkery het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger toen er gewoon echte kinderen in films mochten
Shots fired.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder zang had het ook War on Drugs kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |