wat? Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Logisch gevolg van wat er allemaal gebeurt. Echter zitten we wel in de hoek, want deze tactische overwinning zal bijdrage aan een strategisch verlies.Het lastige is dat we onszelf in een hoek hebben gemanoeuvreerd op politiek niveau waarin je niet anders kan. Echter gaat ook deze actie weer bijdrage in de afbrokkeling van steun van 'the global south' voor het Westen. En dat is, mijn inziens, precies de strategie van de as China-Rusland-Iran-Noord-Korea. Let op, zij plannen niet voor een regeerperiode o.i.d. En ze spreken het nog uit ook. Op allerlei bijeenkomsten hebben ze aangegeven bondgenoten te zijn t.b.v. de verbouwing van de wereldorde. Nou, daar zijn alle oorlogen van hen en hun proxy's gewoon een tactisch middel toe.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Logisch gevolg van wat er allemaal gebeurt. Echter zitten we wel in de hoek, want deze tactische overwinning zal bijdrage aan een strategisch verlies.Het lastige is dat we onszelf in een hoek hebben gemanoeuvreerd op politiek niveau waarin je niet anders kan. Echter gaat ook deze actie weer bijdrage in de afbrokkeling van steun van 'the global south' voor het Westen. En dat is, mijn inziens, precies de strategie van de as China-Rusland-Iran-Noord-Korea. Let op, zij plannen niet voor een regeerperiode o.i.d. En ze spreken het nog uit ook. Op allerlei bijeenkomsten hebben ze aangegeven bondgenoten te zijn t.b.v. de verbouwing van de wereldorde. Nou, daar zijn alle oorlogen van hen en hun proxy's gewoon een tactisch middel toe.
Ja komt sympathiek over hier, al vind ik haar meneer van praten, laat staan zingen nog steeds niks.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die Famke Louisa (die met dat rare accent) sympathieker vind dan ik dacht dat ze zou zijn...
Ik heb nooit echt muziek van haar bewust geluisterd. Zal vast wel eens langsgekomen, maar mijn ziel zal het waarschijnlijk blokkeren uit zelfbeschermingquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja komt sympathiek over hier, al vind ik haar meneer van praten, laat staan zingen nog steeds niks.
Aflevering 3 was een pareltje. Belooft wat voor de overige
Ik zou haar muziek niet opzoeken danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt muziek van haar bewust geluisterd. Zal vast wel eens langsgekomen, maar mijn ziel zal het waarschijnlijk blokkeren uit zelfbescherming
Bij De Kluis heb ik hartelijk om haar gelachen ook
Over het algemeen ben ik erg tevreden met de steen waaronder ik leefquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zou haar muziek niet opzoeken dan![]()
Esmee, ook geweldig afgelopen afleveringen, moest om haar lachen![]()
Oh ja Jacomien, geweldig mens
Michella Is bekend van Dames in de dop, lang geleden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik erg tevreden met de steen waaronder ik leef
Ik vind Michella echt een draak. Waar is ze bekend van? Ik ken haar enkel van Echte Meisjes
Alleen heeft ze ooit iets anders gedaan dan negatief doen en pesten?
Oh ja... die titel zegt me wel watquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Michella Is bekend van Dames in de dop, lang geleden.
Michella heeft een sterke eigen mening en is snel op haar teentjes getrapt. Dat is nooit anders geweest.
ja en bedenk dat ze 44 jaar oud isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... die titel zegt me wel wat
Ja... sterke mening, weinig verstand en manieren, gewoon gemeen. Hoe ze ook loopt te krijsen en gillen tegen iedereen..brrr... naar mens
Ik denk dat ze in deze serie acteert en een financiėle bonus krijgt door juist zo te doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:14 schreef Michellee het volgende:
Ik was vroeger altijd wel fan van Michella, gewoon zeggen wat ze denkt en niet schamen voor wat ze is. Ik ken haar nog van Dames in de Dop.
Maar ik vind haar in deze serie echt vreselijk. En het lijkt alsof er diverse gezichtsbehandelingen niet zijn gelukt.
Valse tokkie is het.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:14 schreef DrDentz het volgende:
"Ik snap wel dat al die rappers afstand van jou hebben genomen" Hahaha ik ga stuk om die stem van Louisa
Dames in de Dop vond ik wel echt een mooi programma in die tijd ja. Geen idee of ik het nu ook nog zo leuk zou vinden, maar toen kon ik daar wel van genietenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:14 schreef Michellee het volgende:
Ik was vroeger altijd wel fan van Michella, gewoon zeggen wat ze denkt en niet schamen voor wat ze is. Ik ken haar nog van Dames in de Dop.
Maar ik vind haar in deze serie echt vreselijk. En het lijkt alsof er diverse gezichtsbehandelingen niet zijn gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |