abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2024 @ 12:01:39 #76
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211902060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind die Urkse wel leuk.
Dat is die ene zonder eendenbek toch?
pi_211902248
Wel weer een aardige cast met ultra domme meiden, die Kelly 'heeft wel een jasje uitgedaan' zeg.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211912045
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211913928
Gerel, nepperij, gezeik, genicht, mannelijke krachten... Ja, prachtig om te zien. Je ziet wel duidelijk de trucage, edits en ophitserij, maar het is op de een of andere manier amusant.
pi_211918282
Weer genieten dit ^O^
pi_211982840
Echte meisjes in de jungle dekt niet de lading als er man meedoet trouwens.
pi_211992805
Begonnen aan het nieuwe seizoen.
Genieten weer *O*
pi_212005241
De toon is weer gezet :D _O-
pi_212005289
Ik moet zeggen dat ik die Famke Louisa (die met dat rare accent) sympathieker vind dan ik dacht dat ze zou zijn...
pi_212005293
Mooie televisie dit :)
pi_212005720
Logisch gevolg van wat er allemaal gebeurt. Echter zitten we wel in de hoek, want deze tactische overwinning zal bijdrage aan een strategisch verlies.Het lastige is dat we onszelf in een hoek hebben gemanoeuvreerd op politiek niveau waarin je niet anders kan. Echter gaat ook deze actie weer bijdrage in de afbrokkeling van steun van 'the global south' voor het Westen. En dat is, mijn inziens, precies de strategie van de as China-Rusland-Iran-Noord-Korea. Let op, zij plannen niet voor een regeerperiode o.i.d. En ze spreken het nog uit ook. Op allerlei bijeenkomsten hebben ze aangegeven bondgenoten te zijn t.b.v. de verbouwing van de wereldorde. Nou, daar zijn alle oorlogen van hen en hun proxy's gewoon een tactisch middel toe.
pi_212005890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Logisch gevolg van wat er allemaal gebeurt. Echter zitten we wel in de hoek, want deze tactische overwinning zal bijdrage aan een strategisch verlies.Het lastige is dat we onszelf in een hoek hebben gemanoeuvreerd op politiek niveau waarin je niet anders kan. Echter gaat ook deze actie weer bijdrage in de afbrokkeling van steun van 'the global south' voor het Westen. En dat is, mijn inziens, precies de strategie van de as China-Rusland-Iran-Noord-Korea. Let op, zij plannen niet voor een regeerperiode o.i.d. En ze spreken het nog uit ook. Op allerlei bijeenkomsten hebben ze aangegeven bondgenoten te zijn t.b.v. de verbouwing van de wereldorde. Nou, daar zijn alle oorlogen van hen en hun proxy's gewoon een tactisch middel toe.
wat? Verkeerde topic?
pi_212007697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Wat een onzin.

Suriname gaat keihard wraak nemen op de Belanda's door de schepen tactisch naar rotterdam te sturen en zo te infiltreren. Van binnenuit gaan ze alles kapot maken, zodat er niks meer over blijft van de westerse wereldorde.
pi_212007793
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die Famke Louisa (die met dat rare accent) sympathieker vind dan ik dacht dat ze zou zijn...
Ja komt sympathiek over hier, al vind ik haar meneer van praten, laat staan zingen nog steeds niks.

Aflevering 3 was een pareltje. Belooft wat voor de overige
pi_212007844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:23 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja komt sympathiek over hier, al vind ik haar meneer van praten, laat staan zingen nog steeds niks.

Aflevering 3 was een pareltje. Belooft wat voor de overige
Ik heb nooit echt muziek van haar bewust geluisterd. Zal vast wel eens langsgekomen, maar mijn ziel zal het waarschijnlijk blokkeren uit zelfbescherming

Bij De Kluis heb ik hartelijk om haar gelachen ook
pi_212007878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb nooit echt muziek van haar bewust geluisterd. Zal vast wel eens langsgekomen, maar mijn ziel zal het waarschijnlijk blokkeren uit zelfbescherming

Bij De Kluis heb ik hartelijk om haar gelachen ook
Ik zou haar muziek niet opzoeken dan ;)

Esmee, ook geweldig afgelopen afleveringen, moest om haar lachen :D

Oh ja Jacomien, geweldig mens _O_
pi_212007906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ik zou haar muziek niet opzoeken dan ;)

Esmee, ook geweldig afgelopen afleveringen, moest om haar lachen :D

Oh ja Jacomien, geweldig mens _O_
Over het algemeen ben ik erg tevreden met de steen waaronder ik leef O-)

Ik vind Michella echt een draak. Waar is ze bekend van? Ik ken haar enkel van Echte Meisjes
Alleen heeft ze ooit iets anders gedaan dan negatief doen en pesten?
pi_212007992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Over het algemeen ben ik erg tevreden met de steen waaronder ik leef O-)

Ik vind Michella echt een draak. Waar is ze bekend van? Ik ken haar enkel van Echte Meisjes
Alleen heeft ze ooit iets anders gedaan dan negatief doen en pesten?
Michella Is bekend van Dames in de dop, lang geleden.

Michella heeft een sterke eigen mening en is snel op haar teentjes getrapt. Dat is nooit anders geweest.
pi_212008018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:43 schreef StephanL het volgende:

[..]
Michella Is bekend van Dames in de dop, lang geleden.

Michella heeft een sterke eigen mening en is snel op haar teentjes getrapt. Dat is nooit anders geweest.
Oh ja... die titel zegt me wel wat

Ja... sterke mening, weinig verstand en manieren, gewoon gemeen. Hoe ze ook loopt te krijsen en gillen tegen iedereen..brrr... naar mens
pi_212008253
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja... die titel zegt me wel wat

Ja... sterke mening, weinig verstand en manieren, gewoon gemeen. Hoe ze ook loopt te krijsen en gillen tegen iedereen..brrr... naar mens
ja en bedenk dat ze 44 jaar oud is :D
pi_212011033
Ik was vroeger altijd wel fan van Michella, gewoon zeggen wat ze denkt en niet schamen voor wat ze is. Ik ken haar nog van Dames in de Dop.

Maar ik vind haar in deze serie echt vreselijk. En het lijkt alsof er diverse gezichtsbehandelingen niet zijn gelukt.
pi_212012126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 09:14 schreef Michellee het volgende:
Ik was vroeger altijd wel fan van Michella, gewoon zeggen wat ze denkt en niet schamen voor wat ze is. Ik ken haar nog van Dames in de Dop.

Maar ik vind haar in deze serie echt vreselijk. En het lijkt alsof er diverse gezichtsbehandelingen niet zijn gelukt.
Ik denk dat ze in deze serie acteert en een financiėle bonus krijgt door juist zo te doen.

In het begin van dit seizoen was ze echt aan het wachten om te kunnen rellen. Maar omdat ze andere deelneemsters erg hun best deden door zoveel mogelijk te zwijgen, zag je dat ze het minste geringste gebruikte om een hele act op te zetten.

Prachtige televisie. :D
pi_212046334
"Ik snap wel dat al die rappers afstand van jou hebben genomen" Hahaha ik ga stuk om die stem van Louisa
pi_212046760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 06:14 schreef DrDentz het volgende:
"Ik snap wel dat al die rappers afstand van jou hebben genomen" Hahaha ik ga stuk om die stem van Louisa
Valse tokkie is het.
Hotapnyc
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:15:52 #100
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212051433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 09:14 schreef Michellee het volgende:

Dames in de Dop vond ik wel echt een mooi programma in die tijd ja. Geen idee of ik het nu ook nog zo leuk zou vinden, maar toen kon ik daar wel van genieten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')