Beter? het is een vet mormel die zich beter voor doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Fabiola gebruikt veel filters. Ze is echt dik geworden inderdaad. Vooral als je vergelijkt met haar Temptation Island tijd. Maar goed, vind dit er misschien nog wel beter uit zien dan al dat neppe gedoe met filters of botox en plastische chirurgie.
Dat is ze absoluut ja. Vind dik niet zo heel erg, maar de manier hoe zij zich kleedt is wel heel ordinair. Ze koopt ook een bikini op de kinderafdeling, terwijl ze tegenwoordig dus echt enorme joekels heeft. Tja...dat kan echt nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter? het is een vet mormel die zich beter voor doet.
Even volhouden, het is teevee die het hoogste van het laagste laat zien, maar net iets minder nep in mijn idee dan alle andere zogenaamde spelprogramma's. Zelfs survivalprogramma's laten mij minder lachen dan dit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:30 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu aflevering 1. Maar waar de fuck kijk ik naar.
Nou dat!quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:05 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat die Janice echt een extreem gemene rotsmoel heeft.
Serious? Dat is echt een vreselijk mens. Die spoort niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:33 schreef roos94 het volgende:
Ik hou echt zoveel van Michella. Als kind keek ik in 2008 dames in de dop en toen hield ik al van dr.
ik vind haar ook leuk hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:33 schreef roos94 het volgende:
Ik hou echt zoveel van Michella. Als kind keek ik in 2008 dames in de dop en toen hield ik al van dr.
Volgens haar zelf gebruikt ze dat niet. Ze heeft wel een nieuw gebit en daar krijg je ook een andere uitstraling door.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Fabiola gebruikt veel filters. Ze is echt dik geworden inderdaad. Vooral als je vergelijkt met haar Temptation Island tijd. Maar goed, vind dit er misschien nog wel beter uit zien dan al dat neppe gedoe met filters of botox en plastische chirurgie.
Haha, dit keek ik ook. Vond het een top programma! En eerlijk is eerlijk, een tokkie zoals zij geeft wel extra swung aan het een programma. Verder zou het geen vriendin van mijn kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:33 schreef roos94 het volgende:
Die kelly heeft echt een extreem zeurderige stem a la roxeanne hazesquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Volgens haar zelf gebruikt ze dat niet. Ze heeft wel een nieuw gebit en daar krijg je ook een andere uitstraling door.
Ik vind die Kelly op zich nog wel te pruimen. Die is in elk geval een stuk volwassener dan de rest.
Kelly's stem is wel een tandje erger haha. Maar inderdaad, dat wel maar voor de rest toch wel volwassener dan de rest.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kelly heeft echt een extreem zeurderige stem a la roxeanne hazes
En die Kelly heeft me toch een extreem uitgerookte kop zeg…die huid valt gewoon al uit elkaar van al het ongezonde roken en die hele levensstijl van dr…ik wil niet eens weten hoe die dr over een paar jaar uitziet…quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Kelly's stem is wel een tandje erger haha. Maar inderdaad, dat wel maar voor de rest toch wel volwassener dan de rest.
Famke Louise valt me ook mee.En goed dat die ene werd aangesproken.Ben even haar naam kwijt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja
ik moet daar ook wel om lachen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |