Tja ongelijk gevecht tussen een kerel en een vrouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja dat was een flinke smak naar beneden. Esmee kon niks tegen Louisa inbrengen
Ja echt erg. Ze was zo mooi!quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:45 schreef Raw85 het volgende:
Mensen uitlachen om hun lichaam is nooit zo fraai maar what the FUCK heeft die Lena gedaan met haar lijf
Ze was eerst nog best knap maar al die fillers, ze lijkt nu wel een gemene kat.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Genieten dit
En wat heeft die ex van Donny toch een vreselijke rotkop. Ze straalt gewoon uit dat ze een kutwijf is.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Fabiola is daar ook een stuk dikker in vergelijking met hoe ze overkomt op de social media.
‘sociale media’quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Fabiola is daar ook een stuk dikker in vergelijking met hoe ze overkomt op de social media.
En Michella ook zeer vermoeiend..quote:Op maandag 30 januari 2023 06:46 schreef AllesFlexie het volgende:
Ik vind die Janice echt een engerd
2 jaar terug nog heel slank. Hoe dan. Zij was heel mooi als ik de fotos terugziequote:Op maandag 16 januari 2023 19:29 schreef Party_P het volgende:
[..]
Godsamme, zeker ontsnapt uit de stal.
Door zijn kaalgeschoren kop? Ik vind zijn humor nog precies zo als eerder.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
Valerio ziet eruit alsof ie terminaal is. Die is na zijn bnn tijd wel echt aan lager wal geraakt.
Niet perse, zijn hele voorkomen. Het is een ielig mannetje en dat wordt dan versterkt door wat hij aanheeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Door zijn kaalgeschoren kop? Ik vind zijn humor nog precies zo als eerder.
Behalve de lichamen van deze deelnemers is de rest niet echt fake, denk ik inderdaad. Ze worden niet gevraagd om ruzie met elkaar te maken, dat zit gewoon in de meeste van deze uitgekozen dames.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:23 schreef Firuze60 het volgende:
Blijft een hilarisch programma, beter dan expeditie Robinson of wie is de mol, veel en veel directer en minder fake. Ik vind de presentator ook leuk.
Ja, Fabiola gebruikt veel filters. Ze is echt dik geworden inderdaad. Vooral als je vergelijkt met haar Temptation Island tijd. Maar goed, vind dit er misschien nog wel beter uit zien dan al dat neppe gedoe met filters of botox en plastische chirurgie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |