Moest hardop lachen.quote:
quote:
Ik vind Slight Return van de Bluetones leuker (ooit op gestemd, hopeloze actie natuurlijk).quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
Voodoo Child (Slight Return) zal ik altijd op blijven stemmen.
Ik ook niet. Ik kom ook tot 6 keer max (Sonata Arctica)quote:Op woensdag 28 december 2022 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik festivals niet meereken kom ik op 317 verschillende acts die ik gezien heb. (en de band die ik het meest gezien heb heb ik 6 keer gezien, ik ga niet zo heel vaak naar dezelfde band)
Ja, 1 plaats.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit staat hoger dan Voodoo Child (Slight Return)?! [ afbeelding ]
Dat is wel gaaf, succes.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja om die reden wil ik in 2023 graag naar Homecoming, dat is hét festival wat georganiseerd wordt door mijn favoriete artiest aller tijden
Sickquote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voeg ook wel veel toe aan last.fm, ik heb zo'n 4500 setlists in Den Helder toegevoegd
https://www.setlist.fm/search?query=city%3A%22den+helder%22
Ook uit 1881
Band die ik het vaakst gezien heb is denk ik Golden Earring. Geen idee hoe vaak, maar kan wel rond de 10x zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom ook tot 6 keer max (Sonata Arctica)
Die had ik nog wel een keer live willen zien....quote:Op woensdag 28 december 2022 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
BAnd die ik het vaakst gezien heb is enk ik Golden Earring. Geen idee hoe vaak, maar kan wel rond de 10x zijn.
En iedere keer even goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 28-12-2022 10:27:11 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Komt vanavond langsquote:Op woensdag 28 december 2022 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Nickelback staat er wel echt in zeker he?...
Ik vind dit zo'n zeiknummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |