Dat item ging over wat de top 2000 in Frankrijk zou zijn toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nou volgens de Franse correspondent is het ook logisch dat hiphop en Franse chansons het goed doen
Dat geeft me nog enige hoop dat we ooit nog een nummer van ATCQ, Mobb Deep, een 2e Kendrick of Kanye (Runaway) in de lijst mogen verwachten.
En Franstalig staat er sowieso nog te weinig in de lijst. Ik hoop van harte dat er ook nog eens een paar nieuwe chansonniers in de Top 2000 komen.
Wij hadden zo'n plastic zeil van een bouwhek getrokken en hebben daaronder geschuild. En van die natte kleding merk je niets zodra het concert begintquote:Op woensdag 28 december 2022 09:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zal maar gewoon direct bekennen dat wij Metallica als afsluiter gewoon geskipt hebben omdat we doorweekt en verkleumd waren en z.s.m. naar auto/camping wilden om droge kleren te halen. Bovendien was niemand echt fan.
Sindsdien ook geen serieuze kans meer gehad om Metallica live te zien, maar daar ben ik niet heel rouwig om. Denk niet dat voor mij het kwartje ooit nog gaat vallen met hun muziek. Dan zou ik 3x liever bijvoorbeeld een Pearl Jam live willen zien, gewoon voor de legacy.
Wel een toffe keuze van je vader.. Had ie ongetwijfeld geen spijt van![]()
Echt het meest bizarre festivalconcert wat ik heb meegemaakt, nog steeds
Ik wil meer Franse en Québécoise stemmen zodat C½ur de Pirate ook serieus aan de weg kan gaan timmerenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:04 schreef Cassa95 het volgende:
Laten we zorgen dat meer Fransen stemmen. Gims weer terug aub
quote:
Jepquote:Op woensdag 28 december 2022 10:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat item ging over wat de top 2000 in Frankrijk zou zijn toch?
quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:07 schreef Guanabana het volgende:
Goedemorgen. Ik kom binnen met een gezellig nummertje.
Gaan we concert statistieken delenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n plastic zeil van een bouwhek getrokken en hebben daaronder geschuild. En van die natte kleding merk je niets zodra het concert begint
Metallica op Pinkpop was echt een topshow. Heb ze daarna nog akoestisch gezien in de VS en nog een keer in de Ziggo Dome. Die laatste was tof maar behoorlijk gelikt (behalve dan dat James Hetfield in een gat op het podium flikkerde) en dat vind ik toch wat minder. Ze hebben nog een aantal keer in de ArenA gestaan en komen daar ook weer, maar daar hoef ik niet heen en hoef ze ook niet zo gauw nog te zien. Ik vind het prima zo. Megadeth daarentegen zou ik wel weer eens willen zien.
[ afbeelding ]
Pearl Jam blijft geweldig, daar zal ik waarschijnlijk om de vier jaar wel naartoe blijven gaan.
[ afbeelding ]
Zeker maar dit jaar flink gezaktquote:Op woensdag 28 december 2022 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Traditionele soul is al wat langer ‘uit’ toch?
Ik moet nodig meer op woensdag naar concertenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gaan we concert statistieken delen
[ afbeelding ]
Graag, ik hou van concertcijfertjes.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Origineel van Rene Schuurmans?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laß die Sonne in Dein Herz heeft het anders niet gered.
Herfst en winter zullen dan wel de Seasons zijn.quote:
Hou je dit zelf bij in excel of heb je hier ook net als wij een website voor zoals setlist.fm?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn live gezien niet goed omdat ik bij de festivals niet bijgehouden heb wat ik heb gezien...quote:Op woensdag 28 december 2022 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Graag, ik hou van concertcijfertjes.
Wat jij laat zien moet ik nog eens in elkaar flansen in mijn excelbestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |