Stijgt ook redelijk door sinds dit er in staatquote:Op woensdag 28 december 2022 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij zit dit voor het eerst niet in de nacht
Dit klinkt als een klusje voor @Pino112quote:Op woensdag 28 december 2022 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij zit dit voor het eerst niet in de nacht
Lang niet slechtquote:Op woensdag 28 december 2022 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen buitenlandse in de planning maar buitenlandse concerten waar ik heen ben geweest waren in Antwerpen, Brussel, Lokeren, Londen, Edinburgh, Gdansk, Keulen, Düsseldorf, Berlijn, Mountain View (bij San Francisco), Pomona (LA), Nimes, Valencia, Madrid, Maribor, (+ dan nog Pukkelpop, Graspop en Werchter) en nog een busker in Glasgow. En lokale bandjes op straat in Oostenrijk en in Nieuw-Zeeland maar weet de namen niet meer
Denk dat dat het wel was.
Sowieso dat hele album.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:33 schreef Zorro het volgende:
Leuk, maar weer een nummer van het matige Brothers In Arms album.
Terwijl er zoveel mooiere zijn,
Down To The Waterline staat er niet eens in
quote:Op woensdag 28 december 2022 10:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit draaien ze op de begrafenis van Hans Kazan. En dat ie dan nog 1x uit de kist gekropen komt
Raar dat het ook maar 5 keer de lijst heeft gehaald.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stijgt ook redelijk door sinds dit er in staat
Ik moest googelen of die nog in leven was.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit draaien ze op de begrafenis van Hans Kazan. En dat ie dan nog 1x uit de kist gekropen komt
Even goochelen?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik moest googelen of die nog in leven was.
Hij heeft zichzelf gekloond en heet nu Stefanquote:Op woensdag 28 december 2022 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Handig truukje is dat héquote:Op woensdag 28 december 2022 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hep wel op t randje gelegen dit jaar. Maar hij heeft echt een hele lekkere schoondochter, Jamiequote:Op woensdag 28 december 2022 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben je niet de enige, maar dat heb ik met alles van Dire Straits.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |