Ik vond de pianocoverversie van DHT zo mooi dat ik hem tot in den treuren ging spelen op de piano (terwijl ik daarvoor eigenlijk alleen maar klassiek speelde).quote:Op woensdag 28 december 2022 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kocht ooit Hitzone - Best of 2005 omdat de versie van DHT daarop stond.
We zitten wel eindelijk bij hun wat leukere noteringen. Al zou ik deze ook niet per se missen ofzoquote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik op de laatste Queen, maar dat duurt nog ff
10 rondstuiterende meisjes en meneer Pippen die de kudde tevergeefs bij elkaar probeert te houden?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hou de tv vanmiddag in de gaten dan maar
Heb geen buitenlandse in de planning maar buitenlandse concerten waar ik heen ben geweest waren in Antwerpen, Brussel, Lokeren, Londen, Edinburgh, Gdansk, Keulen, Düsseldorf, Berlijn, Mountain View (bij San Francisco), Pomona (LA), Nimes, Valencia, Madrid, Maribor, (+ dan nog Pukkelpop, Graspop en Werchter) en nog een busker in Glasgow. En lokale bandjes op straat in Oostenrijk en in Nieuw-Zeeland maar weet de namen niet meerquote:Op woensdag 28 december 2022 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was twee weken geleden in New Orleans en had een kaartje voor DRImaar het werd gecanceled.
![]()
Heb als buitenlandse concerten New York, Minehead (engeland) en IJsland staan. Het is erg leuk om op vakantie te kijken of er iets speelt ga ik vaker doen is me in IJsland erg goed bevallen
Van wat ik heb gehoord, mag alleen bicycle race blijven hangen. Rest mag er zo uitquote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zitten wel eindelijk bij hun wat leukere noteringen. Al zou ik deze ook niet per se missen ofzo
Het is allemaal één grote innuendo er is helemaal geen queen meer.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit niet van Queen. Gewoon meerdere nummers van ze die me niks zeggen.
Maar dit roep ik geloof ik ook ieder jaar
Refreintje heeft hetzelfde akkoordenschema ja. Rest lijkt er niet op.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit altijd lijken op The Boys of Summer.
JA! Dat is hetquote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit altijd lijken op The Boys of Summer.
Werchter uitgezonderd alleen Genk.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen buitenlandse in de planning maar buitenlandse concerten waar ik heen ben geweest waren in Antwerpen, Brussel, Lokeren, Londen, Edinburgh, Gdansk, Keulen, Düsseldorf, Berlijn, Mountain View (bij San Francisco), Pomona (LA), Nimes, Valencia, Madrid, Maribor, (+ dan nog Pukkelpop, Graspop en Werchter) en nog een busker in Glasgow. En lokale bandjes op straat in Oostenrijk en in Nieuw-Zeeland maar weet de namen niet meer
Denk dat dat het wel was.
Ohja heb Roky Ericksonquote:Op woensdag 28 december 2022 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen buitenlandse in de planning maar buitenlandse concerten waar ik heen ben geweest waren in Antwerpen, Brussel, Lokeren, Londen, Edinburgh, Gdansk, Keulen, Düsseldorf, Berlijn, Mountain View (bij San Francisco), Pomona (LA), Nimes, Valencia, Madrid, Maribor, (+ dan nog Pukkelpop, Graspop en Werchter) en nog een busker in Glasgow. En lokale bandjes op straat in Oostenrijk en in Nieuw-Zeeland maar weet de namen niet meer
Denk dat dat het wel was.
quote:Op woensdag 28 december 2022 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
10 rondstuiterende meisjes en meneer Pippen die de kudde tevergeefs bij elkaar probeert te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |