Was ik al bang voorquote:
quote:
Erin gestemd door een combinatie van mensen die dit op een uitvaart hebben gehoord (zoals ondergetekende afgelopen maand, zonder het stemmen dan) en de fanclub die nogal fanatiek stemt.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer zegt me niet zo heel veel eigenlijk
ahja true truequote:Op woensdag 28 december 2022 09:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bökkers komen niet eens uit Twente achterlijke
quote:
Net zoals Beatles, Bluf en Queen..quote:Op woensdag 28 december 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het gros van ABBA toch een beetje lijstvulling vinden
Klinkt wel als een begrafenisplaat jaquote:Op woensdag 28 december 2022 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erin gestemd door een combinatie van mensen die dit op een uitvaart hebben gehoord (zoals ondergetekende afgelopen maand, zonder het stemmen dan) en de fanclub die nogal fanatiek stemt.
Ja, de enige andere plaats waar je dit hoort kom ik niet graag.quote:
Is dat zo 1 met een eendenbek?quote:
Al sinds 2003 in de lijst, kun je toch niet voorstellen bij dit niemendalletje...quote:Op woensdag 28 december 2022 09:21 schreef laxus13 het volgende:
Typische Top 2000 plaat, hoor je nergens anders (gelukkig)
Ik geloof dat Laxus geen Venice.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:21 schreef laxus13 het volgende:
Typische Top 2000 plaat, hoor je nergens anders (gelukkig)
Dagoduck is de enige genealoog met een eendenbek.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat zo 1 met een eendenbek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |