So lonelyquote:Op woensdag 28 december 2022 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
The family tree will always grow unless you decide not to have children then it will wither at the branch you are at and all will crumble..
Heb hem anders nog nooit op een uitvaart gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de enige andere plaats waar je dit hoort kom ik niet graag.
Precies de reden dat ik niet zo kapot ben van the Police.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:23 schreef EDMAN- het volgende:
Wat heeft die man een vervelende stem eigenlijk.
Je bent ook niet meer de jongste he koensquote:
Is dit een minder uur ja? Moest ook wel na een paar topuren en eigenlijk vrij veel goede uren in de nacht. Gisterenmiddag werden ook een aantal uitstekende uren opgevolgd door dat uur met Blaas me ziekquote:
Of, zoals Bökkers zou zeggen, een stembomquote:Op woensdag 28 december 2022 09:23 schreef PzKpfw het volgende:
The Family Tree, gewoon een stamboom dus. Zeg dat dan gewoon direct!
het feit dat Ziggo dat ook al weet beangstigt mequote:Op woensdag 28 december 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent ook niet meer de jongste he koens
Wokking on the moon.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit echt een fijne zangstem
Message in a bottle hun leukste vóór deze
2x Supertramp dit uur, ik zou dit niet direct als een minder uur bestempelen ondanks die Achterhoekse bagger van netquote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een minder uur ja? Moest ook wel na een paar topuren en eigenlijk vrij veel goede uren in de nacht. Gisterenmiddag werden ook een aantal uitstekende uren opgevolgd door dat uur met Blaas me ziek
Hierna komt Mary Jane's Last Dance weer.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een minder uur ja? Moest ook wel na een paar topuren en eigenlijk vrij veel goede uren in de nacht. Gisterenmiddag werden ook een aantal uitstekende uren opgevolgd door dat uur met Blaas me ziek
Koltplee's kerstlampjes halen het wel een stuk verder naar beneden tho.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x Supertramp dit uur, ik zou dit niet direct als een minder uur bestempelen ondanks die Achterhoekse bagger van net
Oja, dat doet me niet zoveel. Mijn papa was immers geen kapper.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hierna komt Mary Jane's Last Dance weer.
Ik luister ook via Zoggi en die vinden me dus nog wel jongquote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het feit dat Ziggo dat ook al weet beangstigt me
Hierna nog even een paar nummers uitzitten, dan komt er weer een prima stuk.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van alle kerstplaten in de lijst wel de meest vervelende denk ik. Ook omdat ik hem bepaald niet iconisch vind.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Koltplee's kerstlampjes halen het wel een stuk verder naar beneden tho.
Ja ok, eigenlijk is het gewoon een matig uur met een paar goede platenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Koltplee's kerstlampjes halen het wel een stuk verder naar beneden tho.
*Sallandquote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x Supertramp dit uur, ik zou dit niet direct als een minder uur bestempelen ondanks die Achterhoekse bagger van net
Achterhoekers?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De rode hete chili pepers zijn ook wel leuk.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hierna nog even een paar nummers uitzitten, dan komt er weer een prima stuk.
Ed en John-genotquote:Op woensdag 28 december 2022 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur en het uur daarna een stemplaat van mij. Genot.
Dat was Salland, ja?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg het ze.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achterhoek of Salland, tis allebei niet de Randstad dus dezelfde muk
Precies, allebei daar in het verre oostenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn volgende pas weer rond kwart over 12 vanavond....quote:Op woensdag 28 december 2022 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur en het uur daarna een stemplaat van mij. Genot.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat, of heel veel Nelisquote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik alleen nummers toe zou voegen die ik live heb gezien dan zou mijn lijst wel een stuk jonger zijn denk ik.
Merry Christmas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |