SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
2019 volgens mijquote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Jezus sinds wanneer staat bökkers in de lijst...
Het erge is... dit is niet eens waarquote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit is met afstand de walgelijkste plaat uit de lijst![]()
![]()
5 jaar alquote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, over tiet.quote:
Al besproken.quote:
Ah. De moderne Gé Reinders. Boeren die zichzelf zo nodig vertegenwoordigd moeten voelenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5 jaar alhttps://www.pino112.nl/top2000/nummer.php?id=6434
Die Oele Plop slaat op nog minder neequote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het erge is... dit is niet eens waar
Dan ga ik voor de Bankzitters. Of Susan en Freak.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit is met afstand de walgelijkste plaat uit de lijst![]()
![]()
Misschien even F5'en.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Felagund het volgende:
Bij mij is Goodbey Stranger nog steeds bezig.
De uitvoerende bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat deze titel een palindroom is?
Net als de bandnaamquote:Op woensdag 28 december 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoor het nu ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:59 schreef Gretzl het volgende:
981 Iederene Hef Een Reden Bokkers(meer mensen hier ESF-vibes bij?)
Hou die palingen nou maar gewoon in Volendamquote:Op woensdag 28 december 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed plan, hij draait nog steeds, nu afgelopen.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Cancelen die hap... brr.quote:Het is het mooiste as ze jong bint
En lekker fris bint
En nog niet zoer bint
En nog niet greuts bint
En niks niet preuts bint
En alles leuk vind
Nog niet te dik bint
En kats niet wies bint
Want as ze older bint as tweeëntwintig vind ik d'r geen donder meer an
Ah, de vieze man.quote:
De bandnaam volgens mij ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bökkers komen niet eens uit Twente achterlijkequote:
Beste Zangers bonusquote:Op woensdag 28 december 2022 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat zou toch zonde zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed plan, hij draait nog steeds, nu afgelopen.
Dadelijk mis ik Bökkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |