Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendin
Nederland ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.
Misschien morgenavond even.
In de stad was het ook al tyfusdruk. In Duitsland hebben ze kennelijk ook nog vakantie.
Ik had mijn haar al in de krulquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.
Misschien morgenavond even.
In de stad was het ook al tyfusdruk. In Duitsland hebben ze kennelijk ook nog vakantie.
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeer
Dus eerst in de poot geramt, en toen MET de proot in de tafel zelf gedraaid. Werkte sneller, beter en geen opengereten hand.
Ik ben een echte klusser.
Zo heb ik het ook gedaan ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaien.
Dat ik nog geen SOA heb geha... o wachtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?
Nope, ik heb die Lack mini (wist niet dat ze bestonden, super cute) en daar zie je echt t poppetje eerst de schroef in het blad zetten, en daarna pas die poot er op doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaien.
Same, maar ik heb nog teveel van alles.quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar ik heb nog teveel van alles.
ik zou best wel eens een grote container willen laten komen en random dingen wegsmijtenquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Aan de ene kant dingen wegdoen en dan weer gewoon nieuwe shit kopen.
Mja, maar m'n oude shit wil ik ook weer niet kwijt. Struggles.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Aan de ene kant dingen wegdoen en dan weer gewoon nieuwe shit kopen.
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou best wel eens een grote container willen laten komen en random dingen wegsmijten
ja, met mijn kleine autootje naar het milieupark geeft geen voldaan gevoel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandlijkt me echt cool.
Alles in zakken proppen en daarna mee naar de stort zeulen is toch minder bevredigend
Maandenlang container voor de deur gehad - het is best handig jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandlijkt me echt cool.
Alles in zakken proppen en daarna mee naar de stort zeulen is toch minder bevredigend
Dat is helemaal next levelquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, met mijn kleine autootje naar het milieupark geeft geen voldaan gevoel.
liefst gewoon zo'n kraakwagen voor de deur die het ook meteen vernietigt
Toen m'n ouders de container voor de deur hadden heb ik daar ook even gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandenlang container voor de deur gehad - het is best handig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |