Pak morgen het elektrische kacheltje er wel weer bij.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Heb gewoon bout aan je ouders.
Jazeker, een van mijn favorietenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Emptystreet het volgende:
HO, wacht. Stop.
Is DIT Fleetwood Mac!?
quote:Op woensdag 28 december 2022 03:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jazeker, een van mijn favorieten
Ik had 21 november 2015 Beth Hart in Groningen, daar was ook alles aangescherptquote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Ook een anekdote:
Wij hadden in november 2015 vier concerten gepland staan, voor ons een absurd aantal. Maar ja, als Garbage, Foo Fighters, Nightwish of Epica optreden zijn wij van de partij.![]()
Bataclan gebeurde na de eerste twee concerten. EoDM zou een dag later optreden in het Klokgebouw in Eindhoven, dezelfde locatie als het concert van Epica de week daarna.
Ik zal niet zeggen "dat het wel heel dichtbij kwam zo", want fucking cliché, maar dit voelde wel beduidend meer als een aanslag op mijn soort mensen dan alle andere aanslagen daarvoor en daarna.
Zes dagen later met knikkende knieën bij Nightwish gestaan, nog nooit zo goed op de nooduitgangen gelet.![]()
Gelukkig voelde het al vrij snel daarna weer normaal om concerten te bezoeken.
Dat is tot 4 uurquote:Op woensdag 28 december 2022 03:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Eind van komend uur komt er ook nog een lekker Fleetwood plaatje, wat anders dan de grote hits
Schrijf dan maar even op: Oh Wellquote:Op woensdag 28 december 2022 03:03 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Dat is tot 4 uurDOEI! Half 4 lig ik te ronken.
Ik wacht op `39. Of heb ik die gemist toen ik ging slapen?
Zie deze post, was een haastklus want de stemweek was voorbij gevlogen. Dus niet eens 35 nummers.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zal je er volgend jaar op tijd aan herinneren![]()
Ben nu wel heel benieuwd naar je lijst. Staat Robyner toevallig op?
Slaap lekker Hammiequote:Op woensdag 28 december 2022 03:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Hierna is het voor mij ook wel echt tijd om te gaan slapen, welterusten andere nachtbrakers!
Sleep wellquote:Op woensdag 28 december 2022 03:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Hierna is het voor mij ook wel echt tijd om te gaan slapen, welterusten andere nachtbrakers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |