Ja, maar dat nummer doet me niet zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Crosby, Stills, Nash & Young komen net na het uur ook nog, he!
Wat is Time to Give?quote:Op woensdag 28 december 2022 02:54 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion:
Farewell to the Fairground > Time to Give
Heb het opgeslagen in Spotifyquote:Op woensdag 28 december 2022 02:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan je aanraden om dan sowieso even hun tweede album The Lion's Roar te checken, dat is voor veel fans het beste werk. Met o.a. het titelnummer en Emmylou (voor mijn een van de beste nummers ooit gemaakt.
Ongetwijfeld een feest om ze in hun thuisland te zien optreden
Een liedje dat tegenwoordig op de laatste dag van het jaar uit je ether schaltquote:
Werchter 2017.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:55 schreef Gretzl het volgende:
White Lies nog steeds niet live gezien, terwijl ze toch behoorlijk vaak naar Nederland komen. Beetje hetzelfde verhaal als o.a. Editors en The Slow Show, zijn in de lage landen populairder dan in hun eigen Engelse land.
James Brownquote:Op woensdag 28 december 2022 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
Voor mijn keuzelijstje van volgend jaar:
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Ventura Highway
MGMT
Make me smile- Steve Harley & Cockney Rebel
Driver's Seat
Bird of Paradise
Farewell to the Fairground
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Emptystreet het volgende:
HO, wacht. Stop.
Is DIT Fleetwood Mac!?
Heb gewoon bout aan je ouders.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het is trouwens ook echt koud in huis nu, de kachel is alweer een uur of 3 of 4 uit. #EnergieCrisis. Brrrrr....
Alsof mijn ouders willen dat ik vroeg naar bed ga.
Ha, ah, oeh, ah, agh, ah, oeh, ha.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Emptystreet het volgende:
HO, wacht. Stop.
Is DIT Fleetwood Mac!?
Ook een anekdote:quote:Op woensdag 28 december 2022 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
Anekdote:
Ik vloog in november 2015 naar Edinburgh en ik las op Schiphol dat White Miles een geweldig concert had gehad en dat ze uitkeken naar het hoofdprogramma Eagles of Death Metal. Ik stapte uit in Edinburgh en las over de aanslagen in Bataclan...
In een buurthuis tegenover het hostel waar ik verbleef in Edinburgh werd daags daarna de film Amelie afgespeeld ter nagedachtenis aan de slachtoffers in Parijs. Ik had de film al enkele keren gezien, maar heb daar jankend naar die film gekeken.
Dacht dat het een Duran Duran achtige band wasquote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Hier ook ja, maar gelukkig heb ik het nachtbraken niet van een vreemdequote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het is trouwens ook echt koud in huis nu, de kachel is alweer een uur of 3 of 4 uit. #EnergieCrisis. Brrrrr....
Alsof mijn ouders willen dat ik vroeg naar bed ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |