Prachtig nummer!quote:Op woensdag 28 december 2022 02:43 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I WON'T TAKE THE EASYYYYY ROAD OOOOOOOOOH
THE EASY ROAD, THE EASYYYYYYY ROAD OOOOOOOOOH
WOOOOHOOOOOOOOOHHHH
OOOOOOOoooooOOOOOOOOOH
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON !!!!!!
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, misschien kan ik mijn ouders overhalen om weekendje Keulen te doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 7x gezien en volgend jaar februari ga ik ze wederom zien (misschien zelfs 2x). Nooit genoeg van te krijgen
Samenzang van Klara en Johanna is echt werelds![]()
Zal je er volgend jaar op tijd aan herinnerenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op deze te stemmen!(Dit jaar had ik alleen Zweedse nummers.)
Waar in Hilversum staat er een piano dan? Heb die namelijk nog nooit gezienquote:Op woensdag 28 december 2022 02:45 schreef -Shii- het volgende:
In Zwolle, Amersfoort, Hilversum staat ook piano's. Is soms echt genieten van wat er gespeeld wordt.
Dealquote:Op woensdag 28 december 2022 02:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik wil je serieus best wel helpen hoor, sure!
quote:Op woensdag 28 december 2022 02:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat zulke liedjes alleen mogen meedoen vanuit IJsland volgens de tradisie!
Als je beneden door de hal van het ene perron naar het andere moet, aan de zijkant in de hal beneden dus.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Waar in Hilversum staat er een piano dan? Heb die namelijk nog nooit gezien
Haha waarschijnlijk is ons beider smaak alsnog breed genoeg om enige raakvlakken te hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vinden wij nou serieus hetzelfde leuk
Uniek!
Wat een kut plekquote:Op woensdag 28 december 2022 02:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je beneden door de hal van het ene perron naar het andere moet, aan de zijkant in de hal beneden dus.
Amsterdam is voor jullie een stuk dichterbij, maar die is al even uitverkocht. Maar dit lijkt me wel weer een concert waar er genoeg last minute ticketswapaanbod voorbij gaat komenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, misschien kan ik mijn ouders overhalen om weekendje Keulen te doen.
Ik ontdekte 'm ook pas toen ik op het perron stond en iemand hoorde spelen. Staat echt heel verdekt opgesteld.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:48 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Wat een kut plekDie zet je toch gewoon in de aankomsthal
Hebben ze vast expres gedaanquote:Op woensdag 28 december 2022 02:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ontdekte 'm ook pas toen ik op het perron stond en iemand hoorde spelen. Staat echt heel verdekt opgesteld.
Ja, dat zag ik. Daarom dat ik wat verder keek. En we gaan wel vaker een stukje verder voor een concertje.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Amsterdam is voor jullie een stuk dichterbij, maar die is al even uitverkocht. Maar dit lijkt me wel weer een concert waar er genoeg last minute ticketswapaanbod voorbij gaat komen
Sleep well Dagoquote:Op woensdag 28 december 2022 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even wat uren slaap pakken. De wekker gooi ik om 7:40.
Dacht alquote:Op woensdag 28 december 2022 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Met zo'n nummer kan ik toch niet gaan slapen.
Kan je aanraden om dan sowieso even hun tweede album The Lion's Roar te checken, dat is voor veel fans het beste werk. Met o.a. het titelnummer en Emmylou (voor mijn een van de beste nummers ooit gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk niet heel goed, alleen dit nummer. Zag wel dat ze in de buurt optreden, dus na Top2000 ga ik even luisteren en kijken of ik het wat vind
Crosby, Stills, Nash & Young komen net na het uur ook nog, he!quote:Op woensdag 28 december 2022 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Met zo'n nummer kan ik toch niet gaan slapen.
Die van mij ook. Heb van die monitoren met tiptoetsen en geen idee welk wat doet (nu na 2 jaar nog steeds niet) en punt 1 staan ze op Duits, en punt 2 gaan ze elke 4 uur op slaapstand tenzij knopjequote:Op woensdag 28 december 2022 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, lol, mijn monitoren gaan over 5 minuten in de slaapstand.Ze staan op 8 uur ingesteld geloof ik. Genot.
Ja, maar dat nummer doet me niet zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Crosby, Stills, Nash & Young komen net na het uur ook nog, he!
Wat is Time to Give?quote:Op woensdag 28 december 2022 02:54 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion:
Farewell to the Fairground > Time to Give
Heb het opgeslagen in Spotifyquote:Op woensdag 28 december 2022 02:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan je aanraden om dan sowieso even hun tweede album The Lion's Roar te checken, dat is voor veel fans het beste werk. Met o.a. het titelnummer en Emmylou (voor mijn een van de beste nummers ooit gemaakt.
Ongetwijfeld een feest om ze in hun thuisland te zien optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |