Ik ben vergeten op deze te stemmen!quote:Op woensdag 28 december 2022 02:40 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAA m'n favoriete Zweden!!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ze nu 7x gezien en volgend jaar februari ga ik ze wederom zien (misschien zelfs 2xquote:Op woensdag 28 december 2022 02:43 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders hebben deze nog gezien op Werchter in 2015. Ik was naar een andere band die tegelijk speelde. Mijn moeder vond het geweldig.
Ik kon ook ooit geen gitaarspelenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben echt a-muzikaal als ik het zelf moet doen.
Je helpt me vast binnenkort.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:44 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik kon ook ooit geen gitaarspelenGEwoon doen!
Ik ken ze eigenlijk niet heel goed, alleen dit nummer. Zag wel dat ze in de buurt optreden, dus na Top2000 ga ik even luisteren en kijken of ik het wat vindquote:Op woensdag 28 december 2022 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 7x gezien en volgend jaar februari ga ik ze wederom zien (misschien zelfs 2x). Nooit genoeg van te krijgen
Samenzang van Klara en Johanna is echt werelds![]()
Omdat zulke liedjes alleen mogen meedoen vanuit IJsland volgens de tradisie!quote:Op woensdag 28 december 2022 02:43 schreef Evenstar het volgende:
Waarom doen zij niet mee met Melodifestivalen in plaats van de vele standaard overproduced zooi
Prachtig nummer!quote:Op woensdag 28 december 2022 02:43 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I WON'T TAKE THE EASYYYYY ROAD OOOOOOOOOH
THE EASY ROAD, THE EASYYYYYYY ROAD OOOOOOOOOH
WOOOOHOOOOOOOOOHHHH
OOOOOOOoooooOOOOOOOOOH
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON !!!!!!
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON
SHOW ME MY SILVER LINING, I TRY TO KEEP ON KEEPING ON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, misschien kan ik mijn ouders overhalen om weekendje Keulen te doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 7x gezien en volgend jaar februari ga ik ze wederom zien (misschien zelfs 2x). Nooit genoeg van te krijgen
Samenzang van Klara en Johanna is echt werelds![]()
Zal je er volgend jaar op tijd aan herinnerenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op deze te stemmen!(Dit jaar had ik alleen Zweedse nummers.)
Waar in Hilversum staat er een piano dan? Heb die namelijk nog nooit gezienquote:Op woensdag 28 december 2022 02:45 schreef -Shii- het volgende:
In Zwolle, Amersfoort, Hilversum staat ook piano's. Is soms echt genieten van wat er gespeeld wordt.
Dealquote:Op woensdag 28 december 2022 02:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik wil je serieus best wel helpen hoor, sure!
quote:Op woensdag 28 december 2022 02:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat zulke liedjes alleen mogen meedoen vanuit IJsland volgens de tradisie!
Als je beneden door de hal van het ene perron naar het andere moet, aan de zijkant in de hal beneden dus.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Waar in Hilversum staat er een piano dan? Heb die namelijk nog nooit gezien
Haha waarschijnlijk is ons beider smaak alsnog breed genoeg om enige raakvlakken te hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 02:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vinden wij nou serieus hetzelfde leuk
Uniek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |