Junior ballonnen ook opgelost. Ik ziequote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:30 schreef dieuwkiwi het volgende:
De juniorpuzzel heeft inderdaad geholpen bij het oplossen van de balonnen. Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel de overeenkomst, maar zit nét daarvoor hetzelfde instinkertje?
[ Bericht 10% gewijzigd door tegelkoning op 07-01-2023 08:46:38 (Evt Spoilers verbergen.) ]
Dit soort vragen gaan me altijd makkelijker af dan zou moeten, heb ik soms het idee als ik de struggles hier zo zie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:34 schreef MrNugget het volgende:
[..]
En hoezo heb je geen recht van spreken?
Is dit bij jou niet zo voor alle vragen van de puzzel dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dit soort vragen gaan me altijd makkelijker af dan zou moeten, heb ik soms het idee als ik de struggles hier zo zie.
Helaas heb ik ook mijn gebrekenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Is dit bij jou niet zo voor alle vragen van de puzzel dan?
Mag ik hieruit begrijpen dat je nog niet de volledige 100 punten binnen hebt dit jaar en de rest dus ook nog een kans maakt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef CarloV het volgende:
[..]
Helaas heb ik ook mijn gebreken
Ik ben bijvoorbeeld heel slecht in associatie vragen, is in de loop der jaren gebleken.
Ik geef altijd mensen een kans! Behalve dat Jan Smit jaar want toen had ik de max bereikt van wat überhaupt mogelijk was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Mag ik hieruit begrijpen dat je nog niet de volledige 100 punten binnen hebt dit jaar en de rest dus ook nog een kans maakt?![]()
![]()
Welke van de 5 Jan Smit jaren?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik geef altijd mensen een kans! Behalve dat Jan Smit jaar want toen had ik de max bereikt van wat überhaupt mogelijk was.
Dat is dit jaar toch ook weer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:40 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dat jaar toen er een grote club 100 was en voor het thema overal Jan Smit was verstopt
Ik kan je helpen met vraag 7quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef CarloV het volgende:
[..]
Helaas heb ik ook mijn gebreken
Ik ben bijvoorbeeld heel slecht in associatie vragen, is in de loop der jaren gebleken.
Ik zou er liever 1 hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:31 schreef rita147 het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb 10.000 of helemaal geen oplossingen.🤔
Zie wel allerlei verbanden, maar geen idee wat ik er mee moet. Als het programmeerwerk is haak ik sowieso af, en zo klinkt het wel.
5, 9 en 21 zijn hier de grote vraagtekens. Ik zwaai met je mee terwijl ik drie keer een gekke bek trek.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:06 schreef PuzzelKerster het volgende:
Zijn er puzzelaars die vraag 5 al gekraakt hebben, of zwaait iedereen de witte vlag?
5 heeft op zichzelf al 5 vraagtekensquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
5, 9 en 21 zijn hier de grote vraagtekens. Ik zwaai met je mee terwijl ik drie keer een gekke bek trek.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:59 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]Best jaloers op die 27000! Bij mij loopt het tellertje ook gewoon door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD 2025: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 10ab, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 19a, 20, 22, 23, 24a, 26
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:00 schreef MrNugget het volgende:
19b: er wordt dus duidelijk iets over het hoofd gezien door ons allemaal…..
Carlo: zijn we allemaal te theoretisch?
SPOILER: 19bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CarloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:07 schreef IshaD het volgende:
Voor de scripters onder ons: Heeft de Sudoku ook meerdere oplossingen?Ik ben een scripter, maar ik weet hier het antwoord niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:00 schreef MrNugget het volgende:
19b: er wordt dus duidelijk iets over het hoofd gezien door ons allemaal…..
Carlo: zijn we allemaal te theoretisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2025:
1a, 2, 3a, 6, 10a, 11, 12a, 13, 14a, 16ab, 26![]()
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:07 schreef IshaD het volgende:
Voor de scripters onder ons: Heeft de Sudoku ook meerdere oplossingen?Nee, slechts 1 oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2025:
heeft iemand een hint voor opgave 4a? zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, maar ik kom er maar niet uit!![]()
Pfoeh, eindelijk is de laatste stap van 23 ook opgelost.
AIVD puzzel 2025:
heeft iemand anders bij het langste woord van 4b ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geprobeerd in te vullen? 😅
Forum Opties Forumhop: Hop naar: