quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:22 schreef PuzzelKerster het volgende:
Iemand nog advies voor vraag 5? #DTV
SPOILER: advies voor vraag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:00 schreef Beerrend het volgende:
Het was weer genieten.
Wie helpt mij uit mijn pijn met opgave 5?
SPOILER: 5 (echte hint)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je strikt verder of verderquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:28 schreef Erbo79 het volgende:
Zeg eens eerlijk, is er iemand die met het decoderen van de moeilijke laag van de paginaranden verder is gekomen dan pagina 11?
Ja, strikt verder want pagina 11 heb ik zelf ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:31 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Bedoel je strikt verder of verder? Ik heb pagina 11 nog
Ah, ik dacht dat er maar 1 passend antwoord was daar. Het leek allemaal maar net te passen bij ons, maar we vonden wel enkel de juiste dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:35 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Het in elkaar leggen was niet moeilijk. Echter de juiste variatie vinden (met een leesbare tekst) was de uitdaging wat mij betreft.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:06 schreef Legoblokje het volgende:
Heeft er ook nog iemand een hint voor 9?
SPOILER: 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond echt dat Carlo een hele mooie hint gaf: gewoon overslaan. Best sportief van hem. Maar mss zie je die pas als je hem snaptquote:Op woensdag 18 januari 2023 01:06 schreef Legoblokje het volgende:
Heeft er ook nog iemand een hint voor 9?
@2: wil je de antwoord?quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:25 schreef WitteIris het volgende:
Grootste ergernis dit jaar was 13 en 2 afhankelijk van wat het antwoord daar is.
13 is hier zeker geen ergernis maar een mooi antwoord. 2 volkomen mee eens, geen mooie vraag (of ik heb hem ook fout)quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:25 schreef WitteIris het volgende:
Grootste ergernis dit jaar was 13 en 2 afhankelijk van wat het antwoord daar is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:28 schreef IshaD het volgende:
Bij het invullen van het formulier toch nog 16a gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2025:
1a, 2, 3a, 6, 10a, 11, 12a, 13, 14a, 16ab, 26
Stap 2 wordt iets makkelijker als je stap 4 tegelijk doet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:25 schreef WitteIris het volgende:
Veel frustratie zit er natuurlijk in de moeilijke opgaven 5, 9 en 21 en ook in 23. Daar hebben we enkel stap 4 niet. Ik las dat sommige mensen hier stap 2 met de hand hebben gedaan. Petje af hoor. Ik ben heel benieuwd hoe je dat hebt gedaan.
Snap je wel de stille hint die ik postte, of mis je het punt daarvan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 05:40 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
2 volkomen mee eens, geen mooie vraag (of ik heb hem ook fout)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |