Tja daar heb je een puntquote:Op woensdag 28 december 2022 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan volgend jaar ook nog wel.
Wat is een goeie site om aankomende concerten te zien?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bands gehad waarbij het geluid wat minder was of die er niet zo'n zin in hadden. Maar dat is wat anders dan echt slecht of kut of waardeloos.
Gelukkig nooit mee gemaakt. En ben ook wel blij dat ik mezelf de drama heb bespaard van Meat Loaf in 2013quote:Op woensdag 28 december 2022 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bands gehad waarbij het geluid wat minder was of die er niet zo'n zin in hadden. Maar dat is wat anders dan echt slecht of kut of waardeloos.
Tering, over slechte optredens gesprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Er zou meer The Strokes in de lijst moeten staan, zeker na hun geniale optreden op BKS van dit jaar.
Het is wel vrij willekeurig allemaal. Een band als Stereophonics staat bijvoorbeeld wel gewoon in de lijst. Niks mis mee, maar waarom iets als The Strokes dan niet inderdaad?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Er zou meer The Strokes in de lijst moeten staan, zeker na hun geniale optreden op BKS van dit jaar.
Vond dit ook echt te ver gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 00:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Verdomme lekker weer door het intro geluld Jeroen
Ik gebruik https://www.podiuminfo.nl/concertagenda/ wel eens. Maar die is niet uitputtend.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is een goeie site om aankomende concerten te zien?
Zeg maar van alles binnen Nederland en niet per venue
Sorry wat!?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Schandalig dat er verder geen Rush in de lijst staat overigens.
Verstandig moment om de potten en pannen nog te ontlopen.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga denk ik rond 1 naar bed, wil morgenochtend nog hardlopen
nooit in gestaan voor zover ik weet.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:45 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sorry wat!?
Dit staat in de lijst maar Tom Sawyer niet!?!
Nooit in gestaan ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:45 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sorry wat!?
Dit staat in de lijst maar Tom Sawyer niet!?!
Ik word er ook ongelooflijk zenuwachtig vanquote:Op woensdag 28 december 2022 00:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Verstandig moment om de potten en pannen nog te ontlopen.
Dat is niet goed voor je nachtrust, ik spreek uit ervaring.
Tom Sawyer, YYZ, 2112quote:Op woensdag 28 december 2022 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Schandalig dat er verder geen Rush in de lijst staat overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |