Het lastigste punt, naast het vinden van voldoende alternatieve energiebronnen, zit er volgens mij in: wat kun je van minder ontwikkelde gebieden als Afrika en delen van Azië vragen? Mag je van hen verwachten dat zij ook al stoppen met olie en gas terwijl ze daar veel minder lang van hebben kunnen profiteren dan bijv de westerse wereld? Nog even los van t economische vraagstuk, waar rijkere landen ze bij kunnen helpenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar ben ik niet per de op tegen! Heeft wel wat praktische hobbels, vooral ook qua tijdslijn, en ik verwacht dat het op de lange termijn meer een overgangsmiddel is, maar als het helpt om sneller van de vervuilendste fossiele brandstoffen af te komen: sure!
kan al heel simpel door een kleiner stukje te nemen of een dag minder.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon doen. Zo lastig is het niet.
Ik woon nog thuis, dus wel iets lastiger.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Beatles is ook wel het meest suffe bandje ooit.
ja precies, bij iets als muziek is het ook acceptable als je een andere mening hebt (in iets als politiek wil dat vaak nog weleens misgaan bijv.)quote:Op woensdag 28 december 2022 00:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het serieus gewoon interessant om er over te hebben. Dat maakt muziek ook zo leuk. Iemand overtuigen over je muzieksmaak is sowieso kansloos, maar ik vind het altijd wel leuk om te achterhalen wat er dan zo uniek aan is volgens iemand.
Moeilijk hé de waarheidquote:
Vandaag nog een kilo picanha met zijn drieën gegetenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nope, je hebt gelukquote:Op woensdag 28 december 2022 00:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb ik de potten en pannen wals al gemist?
Domste opmerking ooitquote:Op woensdag 28 december 2022 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier met je maag-/lever-/darmkanker.
Bij mij is het echt gewoon ingesleten gewoonte. Maar goed, Kapsalon en kroket ga ik nooit kunnen laten staan.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit streven heb ik al vanaf begin af aan dat het topical werd opgegeven. Ik hou te veel van vlees
Ik ga met je mee. Trusten allenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:17 schreef peaceman het volgende:
mensen ik ga slapen, want morgen werken![]()
kom tussendoor wel buurten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |